bu durumu kafama begenmiyorum kendimi
Yasim 24 göğüslerim hiç yok dümdüz sıfır yani bu durum normal mi? evlenince sorun olurmu?
bu durumu kafama begenmiyorum kendimi
Erkekler sorun eder sonuçta hormonlarını da tatmin etmen lazım iç güzellik biyere kadar. Seven çıkar tabi ama bunlara takılmayacak erkek tanımıyorum
@JustMy25 alakası yok kız doğrultu söylemiş ve unutma kızlar erken olgunlaştığı için erken kavrarlar herşeyi kızlar daha zeki erkeklerden yaşı küçük olana çocuk gözü ile bakma iki kelime ile adamı susturur
Tanıdıklarım sırf benim tecrübem değil başka yaşlardan tanıdıklarım da var ve şunu söyleyebilirim genelde senin gibi sorun olmaz diyenlerin hayal dünyası onlarla süslü. bir zaman sonra aldatmaya varabilir bunlar hep olasılık olcak demiyorum
@JustMy25 of gogusleri gectim ayaklari napicaz 42 numara ve dumduz tabanim
@AaronBenElijah teşekkür ederim🙂
Rica ederim hanfendi
@JustMy25 erkekler 26 dan sonra olgunlaşır tamamen kişiliği yüzü karakteri oturur yerine kızların yapısı biraz daha farklı yaşı 18 deyip küçümsüyorsun ama 15 lik dedelerinin sayesinde ülke sahibi oldun bari görüş paylaşmadan sessizce uzaklaş kıza rezil olma 😊ayrıca özelden kimseye yavşadığım yok kendin yaptığını başkasına söyleme 😊😉tüü haline
Nerden geliyo bu kendini bişey sanmalar. senin tecrübelerin çok olabilir kendin de genellemenin içinde olmayabilirsin ne güzel ama bu sana başkalarına aşağıdan bakma hakkı vermez bu saygısızlığın seninde seviyeni belirliyo hiç merak etme👍
@JustMy25 kaybol hanfendi demişim diye lafı başka yere çekme senin kişiliğini skrm kavvad.
@AaronBenElijah Küfretme bence kızlar da var burda..
@AaronBenElijah gencler sakin konu benim napcam ben
Baksana lafı nereye çekiyor makaraya vuruyorum aklı sıra laf sokma çabalarına giriyor bilmem neyin çocugu.
Zaten diğeri de bana cevap veremedi kaldı öyle🙂😅
Bence rahatsızsan bu durumdan ameliyat ol rahatsız değilsen takma bile sevcek biri olur mutlaka hayat uzun
Ortamı yumuşatıp yorum yapayım diyorum lafı nerelere götürüyor böyle soytrları adam yerine koyup cvp vermeye tenezzül edilmez. Neyse
Boşver😂
Sorun var kadın doğum ve hastalıklarına gitmelisin.
Kadın hastalıkları ve doğum*
Boşver erkek arkadaşını filan. Sen memnun değilsen yaptır. Göğüsleri halledersin ama ayaklar için bilgim yok.
mesela sen istermiydin 42 numara ayak ve yara yara olmus parmakalri
sen kapalı kutuda mısın yoksa elbise altına yalandan bir şeyler mi sokuşturuyorsun
o ne demek
o nedemeki var mı arkadaş. sana gelip seninle hayatını birleştirecek olan adam seni görüyor memelerinin minik olduğunu görüyor. kabulleniyor ki evleniyor. sorun yapacak olsa zaten yanaşmaz.
disaridan belli olmuyor buyuk destekli sutyen takiyorum erkek arkadasimda yok iste onceden olanlarda gormedi
büyük destekli olmayan yere neden kullanıyorsun.
öyle yapma insanları aldatma yalancı olma. ne isen o şekilde görün. insanları yanıltırsan büyük zanneder sonra açığa çıkarsa razil olursun aldatmış olursun
sen istermiydin boyle bir kadin durust ol
Cevap
27Cevap
diyabet, epilepsi gibi ve akciğer, böbrek, kalp ile ilgili ne kötü hastalıklar var. Bunların yanında küçük göğüs nedir ki... gerekirse gider biraz silikon taktırırsın olur biter.
param yok hadi onu gectim ayaklari napicam? acik ayakkabi babet giyemiyorum
boydan dolayi topukluda. kisin idare ediliyorda yazin peki? ellerim bile buyuk zayif kemikli up uzun of
41 bazende 42 oluyor cogu zaman bulamiyorum ayakkabi
ayaklarında ortopedik bir sorun yok. sadece 39 yerine 2 beden büyük. batılı ülkelerde artık insanlar çok daha iri? sen kadın ayağı standartının 38-39 olduğunu nereden öğrendin?
standart degilde soyle dusun 36-37 ayak hep daha zarif erkek ayagi gibi bide yara yara diyorum kivrik kivrik parmaklarim
çok takılma ayaklarına ya
Sevmem hiç kadın dediğin zaman göğüsleri dolgun dik olacak ele avuca sığacak sorun olur
neden ki
Evet bir sorun erkek için ama aklı başında biriyse evleneceğin kişi zamanla bunu sorun olarak görmez. Seviyorsa bir sorun yok zaten. Sevginin önünde bir engel yoktur..
Sorun olur cinselliğe bu kadar düşkün erkek olan bir ülkede kimsenin hayalini süsleyemezsin acı gerçekler bunlar
neden
Bizim için önemli çünkü bu detaylar ve sende yok seni arzulamazlar fiziksel olarak hiç bir caziben olmaz huyun suyun iyi olabilir ama oda bir yere kadar burada çok detaya girmiyorum
detay nedir
Takipleşelim ne dersin
Memenin başı varsa, emilirse sende erkekte haz alır, sorun değil meme benim için, bol ostrejen içeren gıdalar ye, örneğin yumurta, büyüye bilir, çocuk yapınca büyüyor biraz, ayakların için cildiye doktora git.
Meme den ibaret değil herşey meme bedeninin %5 i belkş atıyorum. Kalan kısım fazlasıyla yeter aşk varsa
Bilmem seni oyle seven birini bul kadinlar genelde erkeklerin saç fobisi gibi takarlar bu durumu kafaya
ohaaa harbimi la :D hiç mi yok :D şaka gibi :D memesiz kızmı olur la :D
onemlimi yani
yok sifir
Evet. Çünkü memesiz derler. erkekler böyle diyoruz.
neden
Kız dediğin biraz dolgun olur. Göğüs ve kalça bölümüyle ben burdayım demesini bilecek. Bazen arkadaşlarla kız görüyoruz. Bana senin goguslerin ondan büyük derler 😄
memesiz kızı kim isterki canım bence bir erkeğe okşat öyle yapınca büyüyomuş
neden kimse istemiyo
ya güzelim meme erkek için bir silah öpmek oşamak dokunmak avunmak ister onlarla ee olmayınca kuru kuruya meme ucu
Kalçan iyi ise sorun etme.. çocuğun olunca çıkar merak etme🍃
kalcam yok cok zayifim
Boy kilo ne?
177 boy kilo49-50
7-8 kilo alsan güzel olur..
Göğüs nasil olmaz ya abartiyorsun bence ya da erkeksin
Cikarmayacak biriyle evlen
Gogusler boya gitmis sanirim 😂
Olabilir ya sorun bencede
Küçük göğüs sevende var
kucuk gogus degil iste anlatamiyorum hic yok yani dumduz diyorum sifir cikinti bile yok
Hamile kalınca memeler büyür ki 🤔
Ilginç baya bir hastaneye gitseydin
Çok normal afyonlu değilsin
görmek lazım öneri için
Genetik olablr doğal yöntemileri var msajala
Evlenince sorun olur canim
Resmini görmek lazım
haaha haa
cok zekisin bu kadar zeki olma amca
sus lan angut
yav he he amca kendi kendini tatmin et sen anca onu yaparsin kim napsin seni be
ruh hastasi amca ya
senin kadar bacagim var benim
amca tamam
evet
Sutyenlerin pekii
Kilon kaç
49-50
Hiç gitmedin mi doktora peki, bnce kilo alsan büyür
Zaten evde kalmissin
Gosrmek gerekir
ilgiç
Kalçan nasıl
dumduz hic yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar