Kızlar, Farmasi ürününden doktor tuanın aydınlatıcı kremini 13 yaşındaki kızım kullanabilirmi?

Merhaba benim 14 yasında bir kızım var ve su 2 aydır cilt bakımına çok önem veriyor nasıl desem mesela her gece cay ağacı sabunyla yıkar suratını sivilcesi çıkmasın diye sonra her sabah gül suyu nu pamukla yüzüne sürer oda yüzü parlasın ve yumuşak bakımlı olsun diye dışarı cıkarkende nemlendirici güneş kremi sürer ileride cilt lekesi olmasın diye ve hic makyaj yapmaz hayatta o yüzüne ruj dahi sürdürmez kendine çok bakım yapıyo ama şu an ergenlikte ve ileride benim yüzüm gibi olmasın diye bakım yaptpgını biliyorum aslında onun için iyi bisey ileride benim yüzüm gibi olmaz neyse soruna geciyim farmasi üründen boyle aydınlatıcı bir krem var düzenli kullanımda cildi beyazlatıp gerginlestiryor benim kızım onu kullanmak istiyor ama ben izin vermiyorum çünkü ona ileride yüzğne zarar verir ve yaşına uygun değilse zarar veriri diye korkuyorum bu kremi kullanılar varsa bana bir fikir verebilirmi sence kızıma yan etkisi olabilrimi
Kızlar, Farmasi ürününden doktor tuanın aydınlatıcı kremini 13 yaşındaki kızım kullanabilirmi?
Cevapla