La bir yarışma vardı adı ne idi..:(( ? ( tv'de çıkmayalı 5-10 yıl olmuştur)

arkadaşlar eskiden bir yarışma vardı fear factor'e benzer bişeydi ama bunda organ falan yiyolardı..göz, safra, yağ, bağırsak vs. şeyler yiyolardı kusuyolardı falan..neydi onun adı yea hatırlayan var mı..?
Güncellemeler
+1 yıl
böyle hatırlıyorum bir zar atıyolardı hangi organ çıkarsa onu yiyolardı gibin bişey..:(
La bir yarışma vardı adı ne idi..:(( ? ( tv'de çıkmayalı 5-10 yıl olmuştur)
Cevapla