23 yaşındayım çok günahkar bir insanım. Gerçekten kendimi çok kötü hissediyorum artık. Ne yapmalıyım gerçekten?

Açık bir insanım. 4 tane dövmem var. İlişkilerim oldu zina oldu. Başkasını aldattım. Hep özgür yetiştim. Babam hiç bana karışmadı. Keşke çok sert bir babam olsaymış beni yönlendirseymiş diyorum şimdi. Her şeyden pişmanım ama Allah’a tövbe etmeye bile yüzüm yok. Bu işin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum.
23 yaşındayım çok günahkar bir insanım. Gerçekten kendimi çok kötü hissediyorum artık. Ne yapmalıyım gerçekten?
Cevapla