Açık bir insanım. 4 tane dövmem var. İlişkilerim oldu zina oldu. Başkasını aldattım. Hep özgür yetiştim. Babam hiç bana karışmadı. Keşke çok sert bir babam olsaymış beni yönlendirseymiş diyorum şimdi. Her şeyden pişmanım ama Allah’a tövbe etmeye bile yüzüm yok. Bu işin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTövbe kapısı her zman açıktır.. Namaza başla çok acil.. Dövmelerini sildir. İnsanlardan uzak dur. Lüzum yok ne demek kardeşim. Tövbe etmek herkes için. Bundan sonası için bir şeyler yapabilirsin bence ümitsiz olma.. Güzel hadis kitabı oku.1. El kaynak olsun. Ailen ile vakit gecir. Dünyanın boş olduğunu anlamışsın. Kız arkadaşlar edin hatta bir psikiyatriye görün ya da psikoloğa. Allahtan ümit kesilmez. Bunalımda ve ümitsizsin..
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet sanırım öyle maddi kazancım tam olursa inşallah sildireceğim şu an sildirecek durumum yok
Cevap sahibi+1 yıl@Bnsızkal namaz kılması için sildirmek lazım ya ondan dedim
En İyi Cevaplar
+1 yılBabani suçlamaya hakkın yok hatta ondan helallik al onun başını önüne egdigin için senin baban sert bir adam bile olsa senin karakterin nasılsa yine gider yapardın yapacaklarını orayı geçiyorum herkes sütten çıkma ak kaşık değil kardeşim herkesin hataları var insanız tövbe edebilirsin bidaha yapmazsn olur biter
18 Yorumla
Soran+1 yılBana doğruları gösterecek bir insan babadır. Herkesin ergenlik dönemi olur babasız olan Özgür bir insanı düşün. Tabiki ona suç atmıyorum. Ama babanın rolü çok büyüktür her zaman
Soran+1 yılErgenlik döneminde gitti babam bizi yüz üstü bıraktı sonra döndü maddi kazancı hiç yok annem bakmaya çalışıyor bize. Hiçbir zaman hiçbir şeyimizle ilgilenmedi sadece içip arkadaşlarıyla vakit geçirdi. 9 tane evimizi sattı bizi düşünmeden. Annemi hepimizi zor durumda bıraktı. Hala da öyle
- +1 yıl
Kusura bakma ama kendi orp. larinı babaya yukleyemezsin çevremde nice babası ölmüş kızlar vardı ve namuslu ahlaklı güçlü kizlardi yaptığın şeylere kılıf uydurma senin içinde varmış o pislik babandan değil
Soran+1 yılPeki halden anlamaya ben bir şey demeyeceğim. Babama yüklememiştim her şeyi ama sen nasıl anlıyorsan öyle anla. Çok empatisisiz pisleşen bir insansın çünkü. Yazma
- +1 yıl
Ben sana ne diyorum herkes gibi diyorum ki tövbe et Allahn gönlü kalbi yüce ama bahaneler ardına sığınma Allah görüyor zaten senin yaşadıklarını ve kimseye de yükleme hatalarını benim hatalarım cezasını da ben çekerim demen daha adil olurdu babasz tek sen buyudumedin anladn mı sana demek istediğim buydu
Soran+1 yılAnladım
- +1 yıl
Allah kalbine gönlüne ferahlık versin inşallah kendine iyi bak
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılSaglam bir tovbe esittir = sifir gunah.
Diyecem ama abartma diyecekler olacak. Allah'in rahmeti boldur, simdj degil o rahmetten suphe ettigin zaman biter hersey. Pismansan ister istemez yuzun kizaracak, utanacaksin. Zaten utanma olmazsa pismanlik duymazsin.10 Yorumla
+1 yılKız öyle deme..
Bak halen kalbin temiz kızmış ki kendinden utanıyorsun
Seni bu hale düşüren insanlar utansın..31 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler inşallah
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
50Cevap
+1 yılGüzelim tövbe et ve bir daha bu günahlarin yanina bile yaklasma. Pisman olup icten tövbe etmek Allah katinda güzel birseydir. Yalniz yapilan herseyden kendin sorumlusun. Keske basimda babam olsaydi olmasaydi ile alakali degil. Her kendi kararlari dogrultusunda yasar
21 Yorumla- +1 yıl
Her insan* olacakti
Gidecek başka kapımızda yok ama.
Ayrıca doğduğundan bugüne kadar namaz kılan kişinin bile günahkar olabileceğini unutmamak gerekir.
Bence psikolojik sıkıntıya girip kendine içsel zararlar verme.
Ayrıca günahlarınıda itiraf etme.
Günahlar allahla senin aranda kalsın.10 Yorumla
+1 yılYaptığın yanlışların farkına varmışsın Içinde bir şeyler oluşmaya başlamış Birisi senin için sağlam bir dua etmiş Seviliyorsun bak😏
Tövbe etmekten hicbi zaman çekme çünkü o bunun için var Hataların farkına varıp bir daha yapmamak için var Tövbe ettikçe rahatladığını fark ediceksin
Gönlünü ferah tut11 Yorumla- +1 yıl
*hicbi zaman çekinme
+1 yılBu içsel bir döngüdür, Pişmanlığınızın nedeni ne bunu belirlemeniz gerekli. Ayrıca yaradan, affedicidir. Buna göre geleceğinize şekil verererek daha düzgün yaşayabilirisiniz. Mühim olan zaten yanlışların farkına varıp , düzlüğe çıkmak.
10 YorumlaE sen zaten tovbe etmeye baslamissin. :) hayirli ugurlu olsun. Cikmayan candan umit kesilmez derler. Peki bu umit le yasanirmi dicen diyim onuda o herseyi affeder. Bak HERŞEYİ. Hersey merak etme dogru yoldasin sevindim :)
10 YorumlaNamaz kıl towbenı et pısman olman bile yeterli Allah katında ama bir daha yapma ne olur san ol genede gel demis mevlana inan huzuru bulacaksın tobe den sonra kendinı gelis tir allaha yonel her insan hata yapar yeterkı hatanın farkında ol
10 Yorumla
+1 yılBak pişman olmaya başlamışsın Kurtuluş için ilk adımı attmışsın Devamı da gelicek inşaallah
Duygulandım şu an var ya umarım gönlüne göre olur her sey11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler inşallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılBak canim, Sen yeterki gercekten pisman ol, Allah seni affedicektir. Git guzelce bir boy abdesti al, sonrada namazini kil, tovbeni et.. Giyimine dikkat et, birdahada zina yapma, evlemeden olur mu
30 YorumlaGercekten pismansin bazi seyler icin mucadele et mesela zinadan uzak dur.
Kimsenin duygulariyla oynama.
Ibadet edip etmemen sana kalmis.
Daha dikkatli olman daha mutlu edicektir seni.10 Yorumla
+1 yılvalla ne demişler zararın nerseinden dönersen kardır hem sen içinden tövbe edip afdilersen yaratıcı seni affeder
10 YorumlaTovbe et Allaha tövbe etmeye yüzüm yok düşüncesini şeytan yapıyor tövbe et yüce Allah cok bağışlayandır
10 YorumlaDiğer konusunda 671 cevap paylaştı. SEN YİNE DE TÖVBE ET,
gerisi Allahın taktiri.
büyük günahlardan uzak durabilirsen Allah da senin iyi niyetini mükafatsız bırakmayacaktır.10 Yorumla
+1 yılHayalhanem diye bir grup var YouTube den onları izle ve kitaplarını al oku bediuzzaman said nursi nin sözler lemalar kitaplarını al cidden çok faydası olacaktır sana.
10 Yorumla
+1 yılher insan hata yapar gunah işler Allah affedicidir Allaha yönelmeye yuzum yok gibi bir dusunce şeytanın vesvesesinden geliyor ölünceye kadar tövbe kapısı açıktır
10 Yorumla
+1 yılHatanın farkına varman yaşayabileceğin en güzel olaylardan birisi.
Allah merhametlilerin en merhametlisidir.
Tövbe edeceksin. Ve Allah'ın izniyle vicdanında rahatlayacaktır.
Allah affetsin10 YorumlaYardım edebilecek bir kitap 📗 var bana yardım etti sanada tavsiye etmek isterim.
Mesaj atarsan cevap olarak linkini göndereyim özel bir kitap 📗 olduğu için piyasada yok, alenen de paylaşmak istemiyorum benim için maneviyatı büyük.00 Yorumla
+1 yılTövbe et. Hepimizin günahları var. Günahlarını çok fazla anlatma.
10 Yorumla- Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAsla geç degildir tövbe etmek için pişman olduktan sonra. Konuşmak istersen herzaman yazabilirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Mesaj atarsan her şekilde yanında olmaya çalışırım bu zor sürecinde. Bunaldıgında kendini kötü hissettiginde yazabilirsin.
+1 yılSağol suçu şeytana uydum demedin. Hiç bir şey için geç değil emin olabilirsin
10 YorumlaDiğer konusunda 4b cevap paylaştı. tövbe et Allah her zaman tövbe kabısını açık tutar
tövben kabul olur inşallah10 YorumlaDiğer konusunda 819 cevap paylaştı. tovbe et. ya da etme. pismansan pisman oldugun seyleri bir daha yapma.
10 YorumlaDiğer konusunda 43,8b cevap paylaştı. Tövbe kapısı her zaman açıktır. Yeter ki tövbe ettikten sonra bir daha yapma.
10 YorumlaNe olursan oll ne kadar günahkar olursan oll emin oll önemli olan hatayı anlamaktır ve sen hatanın farkındasın tövbe ett dua et emin oll rahatlarsın için huzura erer
10 YorumlaNeresinden dönersen kardır dövmen oksun ne olacak ama aldatma kötü olmuş bir daha yapama tövbe et
10 YorumlaAllah ki. Merhamet sahibidir , o affedicidir sen tovbe et, tovbeni yerine getir
O seni affeder zaten.00 YorumlaTövbe etmeye yüzüm yok ne demek mk bir insandan özür dilemeyeceksin sonsuzluktan özür dileyeceksin eğer pişmansan tabi
02 Yorumla
Soran+1 yılKüfür etmene gerek yok duygularımı yazdım sadece
+1 yılÖnemli olan kalbin
Allah seni hertürlü afeder :)
Yeterki kalp Allah desin:)10 YorumlaTevbe istiğfar et o fiilleri yapmamaya azmet eski alışkanlıkları terket iyi ve güzel şeylere yönel
10 YorumlaSen tovbeni et ALLAH RAHMAN VE RAHIM SAH8BIDIR gunahlarini bagislar
10 Yorumla
+1 yılTövbe kapıları her zaman açıktır. Bak hala nefes aliyorsan hala umudun var. Sen Allah'a yürü o sana koşacaktır
10 Yorumla
+1 yılTevbe et kardesim
Mesaj atarsan bir sey anlatacagim sana00 YorumlaAdam öldür sonra bir daha yapmayacağım çok pişmanım de. Yerler mi sence?
03 Yorumla
Soran+1 yılAdam öldürmedim ama sadece pişmanım. Pişmanlığım da Allah’a
Soran+1 yılDalga geçmedim.
Herseyin fazlasi zarar, cok sert babalarin kizlari firsatini buldugunda senden fena olabiliyor..
02 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar rahatta olunmaz ama.
Zaten Allah yok vicdanın rahatsız ise bir şey diyemem yapılan geri alınmıyor biliyorsun.
00 Yorumla
+1 yılBuda bir gelişme inş bizde bu kadar gelişme kaydederiz
10 YorumlaYa bırak hayatını yaşa. Başkasına yük olmayacak kadar ayaklarının üzerinde dur yeter. Seni böyle de seven biri olur emin ol.
02 Yorumla
Soran+1 yılBirisinin beni sevmesi değil olay. Elbette herkesin bir eşi vardır.
- Diğer konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılGel ne olursan ol yine gel. sen yeter ki tövbe etmek iste. ellerini ac duyan belli duan belli.
10 Yorumla
+1 yılşu an pişman olman bile büyük bir adım. vicdanının sesi seni doğruya götürecektir.
10 YorumlaTevbe et sen inşallah hatalarını tekrar etme ve umutsuz olma
10 Yorumla
+1 yılSana müslüm babadan son pişmanlık şarkısını yolluyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsert olsaydı da sert olduğu için baskı hissedeceğin için bunları yapardın. işin bahane kısmı o. onun haricinde tövbe et
00 Yorumla
+1 yılBize ne. devam et. Pisman falan degilsin pisman olsaydin yapmazdin bunlari. Gururlaniyosun oyle anlatiyosun ki
00 Yorumla
+1 yılKendine cok haksizlik ediyosun senin gibi bisuru insan var istedigin gibi yasamissin ve kime naptiysan haketmisler
00 YorumlaMilletin s*kinin altına yatarken allahi kitabı gözün görmüyordu zevkten
012 Yorumla
Soran+1 yılKeşke sadece olaya cinsel açıdan bakmasaydın. Seninde zihniyetin belli. Yazma.
- +1 yıl
Kes sesini kes.. Kahpe
Keşke senin gibi ucuzlar evlenmese yarın bir gün kendini allar pullar kerizin birine yamar.
Sonrada temiz masum zararsız hanım hanımcık kızı oynar.
. S*kilip erkeğin altında her pozisyonda pestili çıkmış.. Senin bir erkeğe vereceğin NE VAR?
Senin gibiler yüzünden ben evlilik olayından elimi komple çektim.
bir de soru sormuş
Soran+1 yılPeki ben bir şey demeyeceğim. Allah’tan içim senin kadar fesat ve cehaletle dolu değil. Buna da şükür. :)
Soran+1 yılSenin affını isteyen kim ya. Allah senin çevrene sabır versin pislik.
Soran+1 yılsapık zihniyetmişim bu belli zaten. Acınası insan
- +1 yıl
Kardeş, insanlar gunah işlemek için yaratılmıştır.
Aslolan tövbe etmektir.
Erkek arkadaşların karıya kıza gittiğinde rastgele ya da kolay gelsin derken iyi, bu kız geçmişinde hata yapınca mı kötü?
Çevrene bir bak, öz kardeşlerine, hatta kendine bir bak. Bu kızı yargılayacak kadar günahsız mısın diye sormak isterim ama kurduğun cümlelerde bile günah akıyor. - +1 yıl
@Uykusuzluk996 Ne akarsa aksın...
Böyle tiplerin kendini MASUMMUŞ gibi aksettirdiğini görünce kan beynime sıçrıyor.
@soran , O GEÇMİŞİN HEP SENLE GELECEK. YAKANI BIRAKMAYACAK.
Boşuna aklamaya çalışma aklansan da senden kaç tane varsa hepiniz DAMGALISINIZ benim için.
Öyle SEVGİLİ KILIFININ ALTINA SAKLANIP, ELALEMLE KARI KOCA GİBİ takılırken dünya umrunda değildi. Kim bilir kaç erkeğin karısı oldun. Dul kadından farkın yok - +1 yıl
O ilk cümleyle birlikte göz göre göre Allah'ın emirlerine karşı durduğunun farkındasındır umarım.
- +1 yıl
Lâkin hoşgörü dini olan Islâma hoşgörüsüz bir tutum sergileyerek tövbe etmek isteyen bir Müslümana resmen tövbe etmemesi için bir çaba sarfediyorsun. Bu da günah 😌
Soran+1 yıl@Uykusuzluk996 @Alonso9 Olay sadece zina değil bir çok günah. Olaya sadece zina olarak yaklaşmak ne alaka. Kendimi masummuş gibi göstermiyorum. Aksine pişman olup ne yapacağım hakkında müslüman kardeşlerimden yardım istedim bir nebze yararı olur diye. Neyse herkes kendinden sorumludur zaten iyi akşamlar.
+1 yılSen pacayi yirtmisin tevbeden Geri kalma
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYuzun neden yok? Onun affi merhameti o kadar sonsuz ki ne yaparsan yap yine de af dile.
00 Yorumla
+1 yılIcten ve samimiyetle yapılan tövbe ile..
10 YorumlaDiğer konusunda 14,6b cevap paylaştı. Tovbe kapisi kapanmaz asla
10 YorumlaTövbe kapısı açık ama bazı şartları var
10 Yorumla- Diğer konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılTövbe et çarşafa gir.
10 Yorumla Tövbe et aynı doğrulukta devam et
10 Yorumla
+1 yılNe demek yüzüm yok gerçekçi ol
10 Yorumla
+1 yılYapacak bisey yok kendini duzeltebilirsin
10 Yorumla- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSenin durum kiritik..😷😷😷
00 Yorumla
+1 yılSamimi bir tövbe et
10 Yorumla
+1 yılHayatın tadını çıkar keyfine bak :)
00 Yorumlagünah cıkarmaya gidelim bende cok günakarım
00 Yorumla- Diğer konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılZümer 53 ü oku
10 Yorumla
+1 yılanlaşmalı evlilik düşünür müsün?
00 YorumlaTövbe etmen yeter
10 Yorumla- Devamını Gör (6)
Devamını Gör(51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar