19 yaşındayım, çok çirkin olduğum için ne ailem ne de kızlar seviyor beni. Ağır bir depresyon içindeyim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kendime zartar vermekten korkuyorum :(
Yardımınıza ihtiyacım var :(
Yardımınıza ihtiyacım var :(
Erkeksin galiba da kızlar iç güzelliğe bakıyor dış güzelliğe değil yanı bana göre enazından karşımdaki dünyanın en yakışıklı erkeği olsa ama karakteri kestiğim tırnağımı bilr haketmiyecek bir karakterse bu ne işe yarar güvrende hissetmez kız
Evet erkeğim. Ama kızlar tipini beğenmediğinin içine bakmıyor bile. Yakışıklılar içinden iyileri seçiyorsunuz. Biz de bok gibi ortada kalıyoruz. Bu durumda sevilmeye nefret dolu insanlar oluyoruz.
Söylesene şimdi ben isyan etmeyim de kim etsin?
Bu zamana kadar hep arkadaşım oldular. Çirkin olunca kankadan başka sıfatı yakistirmiyorsunuz
Bir kız bile hoşlanmadı benden. Sıkıcam kafama ama arkamdan gülerler diye sıkmıyorum.
Seni yakışıklı olduğun için sevmelerini mi isterdin
Evet, nasıl olursa olsun sadece sevilmek isterdim.
Çirkin olduğum için direkt eleniyorum. Tanışma fırsatı bile tanımıyorsunuz.
Her ikisini de istiyorum ama önceliğim birincisi.
Bir kız tarafından beğenilmek istiyorum
Benim gib çirkini kimse sevmez kardeşim. Umudumu kesdim ben. Şimdiden ölüm hesapları yapıyoruym :(
Beni anlayamıyorsun malesef kardeşim. Kendimi o kadar aciz hissediyorum ki bir bilsen 😐
salla gitsin. irinlikte güzelliktetopraga gidiyor ama sen evlendiğinde en güzelini alacaksın bence sakin ol
Evlenecegimi zannetmiyorum bu psikolojiyle.
aaaa sacmalama senin yaşın daha genc ergenlik döenemin bence bene çok yakışıklı değilim
Cevap
1Cevap
Ben de çok güzelim ama hiç sevilmedim sevildiğimi sandım bir kere ama o da beni sevmemiş
Kesin sevilmemişsindir. Kesin 100 kere red edilmişasinmdir benim gibi.
Ben çıkma teklifi bir kere ettim ve evet reddedildim. Bana çıkma teklifi daha gelmedi
Reel de sanalda dolu
Ben çok reddedildim. Çıkma teklifi gelmesi imkansız zaten.
Çok çirkin olduğunu sen düşünüyorsun acaba gerçekten öyle misin? Öyle olsa bile bence karakterinde davranışlarında bir hata var mı onu önce gözden geçir.
Orada da olabilir ama gerçekten çirkinim. Bir kız nasıl beni sever asla bilmiyorum.
Kimse güzel değil herkesin bir çirkin yanı var
Benim her yanım çirkin asla sevilmeyeceğim.
Valla hiç avuntuya gerek yok. Yolda görsen yüzünü çevirirsin sen de. Bu soktumun dünyasında çirkin olmak böyle boktan işte.
Bunlar gerçekler dostum. Nesi saçma?
Burda triplere giriceğine bakım yap kendine.
Altyapı olmayınca bir işe yaramıyor. Ki zaten çirkin olanlara asla şans vermiyorsunuz :(
Doktora git
Ne doktoruna
1. sini yaptım ikincisini asla yapmayacağım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar