Sizce dünyanın sonuna geldik mi ve içine kıyamet in kopacağı doğuyor mu?

Çünkü Türkiye birçok Müslüman ülkeler ve tüm dünya şaştı iyice
Bence gerçek mehdi denilen şeyde gelecek ama bu yok mok demessin Hz isa inecek bence deccal doğdu çünkü ahlaksız şeyler dönüyor ve insan insanı sırtından vuruyor sahte hocalar çoğaldı sahte peygamberler mehdiler evliyalar tecavüz ler ve birçok şeyler çoğaldı
Hak yeme çoğaldı teknoloji gerçek dostlar kalmadı temiz insanlar çok nadir en
Herkes Allah i unutmaya başladı dini İslami unuttuk ahirzaman denilen günleri yaşıyoruz ve artık gerçek ahiret e gidiyor uz Allah sonumuzu hayır etsin
Yetim malı yiyenler başa geçen kibirli devlet adamları iyi insanlar aşağılanmaya başladı
Herşey para oldu
Sizce dünyanın sonuna geldik mi ve içine kıyamet in kopacağı doğuyor mu?
Cevapla