Fotoğraf çekerken yüzümün bir tarafı şişkin bir tarafı zayıf çıkıyor neden böyle?

Halbuki evde herkese soruyorum yüzün tam simetrik diyorlar yanaklarımdan biri şişkin diğeri zayıf çıkıyor nefret ettim artık ya bir de iPhone elimdeki hangi kamerayı kullansam öz çekim yapmaya kalksam böyle oluyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya göstermek istiyorum kendimi lakin abuk subuk yorum gelecek diye ve soruda yorumlarda fotoğrafım duracak diye gösteremiyorum ya özelden fotoğraf yollasam mı bilemedim?
Fotoğraf çekerken yüzümün bir tarafı şişkin bir tarafı zayıf çıkıyor neden böyle?
Cevapla