Fotoğraf çekmeyi bilmiyorum. Önceden gayet güzel çıkardım. Şimdi ise çok kötü çok çirkin. Nasıl doğru fotoğraf çekilir?

tipim de bir değişim de yok ya. Eskiden telefonum çok küçüktü şimdi ki tel elime sığmıyor. Acaba bu yüzden mi?
kamera falan off bilmiyorum çok garip çıkıyorum. Çenem önde falan duruyor ki öyle değil. Diğer fotoğraflara bakınca hiç öyle değil. Bu telefonu 6 aydır kullanıyorum alışmam lazımdı yani çekebilirdim ama yok yani güzel çıkmıyorum 😫😫😫
Fotoğraf çekmeyi bilmiyorum. Önceden gayet güzel çıkardım. Şimdi ise çok kötü çok çirkin. Nasıl doğru fotoğraf çekilir?
Cevapla