Madem Allah adaletliyse neden bazı insanlar çok güzel bazıları çok çirkin doğuyor?

Bunu daha çoğaltabiliriz.. Biri Afrikada açlıktan ölüyor diğeri Avrupa da gününü gün ediyor. Biri eli ayağı olmadan dünyaya geliyor diğeri 1.90 boyunca yakışıklı güzel fizikli biri olarak.. Burda neyin adaletinden bahsedebiliriz?
Madem Allah adaletliyse neden bazı insanlar çok güzel bazıları çok çirkin doğuyor?
Cevapla