
kuaföre gittim altın karamel boyatmak istediğimi söyledim böyle bir hal aldı kendim evde turunculuk kızıllık azaltmak için bapabilirim?

Keske benim de sacim bu renk olsa guneste bu renge yakin ama koyu kahve bence çok güzel isterdim böyle olmasını
Kızıllığı kırmak için küllü renge boyuyorlar saçı diye biliyorum.
Evet onu bende duydum küllü sarıya boyasam saçım nasıl tutar sence
Kumral olursun
Yapıyım mı sence
Ten rengine gitmiş bence bu renk ama boyayan leş gibi boyamış aralardaki renk geçişleri hoş görünmüyor. Adam gibi. bir kuaförde boyat çık. Küllü saçlarda renk geçişleri doğal durur böyle durmaz.
Bunun üstüne küllü açık sarı boyatsam çok güzel olur ozaman çok teşekkür ederim
Küllü açık sarıdan ziyade küllü kumral tercih et bence.
Koyu tutmaz demi
Küllü kumral dediğim bu. Senin saçının üstüne koyu tutmaz bence.
www.google.com/search
Loreal paris silver expert şampuan kullanman lazım kız ayool
Cevap
6Cevap
Mor şampuan al işe yarıyor
Teşekkür ederim nerde bulabilirim gratiste watsonsda var mıdır ve fiyatı ne kadar
Tamam teşekkür ediyorum
Altın karamelden o kuaförün anlayışı buysa kızıldan anlayışı bordo olacak galiba 😂😂😂😂😂😂😂
Hiç sorma özellikle dedimki kızl yansımaları olmasın dedim
Daha önce boyası var mıydı saçının
Vardı kızıl viyoleydi kızıllıkları kapatıp altın karamel istedim yapamadılar
Neyse soyle o kuaforune bidahakine azıcık saçının bir kısmında denesin görsün acaba müşterinin istediği çıkacak mı sonra saçın tümüne uygulasın!!!
Remover kullanacaktı önce o beceriksiz kuafor
Of ya moralim çok kötü aynalara bakamıyorum güzel bir kuaföre gitsem küllü açık sarı boyatsam nasıl durur
Bence bir süre bunu kullan yoksa yakarlar saçını yazık saça 1 defa 2 defa boya yapılır ondan fazlası gerçekten zarar verir
Kaliteli kahveyle koyulaştırabilirsin jendin
Kahve hiç istemiyorum kahve hiç yakışmıyor açık bir renk olmadan psikolojimde bozuluyor
Kahve rengin demedimki bildiğin kahveyi diyorum içtiğimiz kahve
Onla saçına her seferinde yıka kahve rengi çıkmaz zaten güzel hoş bir renk ortaya çıkar en azından saçının her yeri aynı reng olur boyle karmakarışık olmaz 😕
Aaa gerçekten mi ilk deda duydum nasıl yapıcam bekletmek lazım mı anlatırmısınız
30 min beklet
Yani dene istersen zararı yokki
düzgün bı kuaföre git yardımcı olsunlar yoksa zor geçer bu
Çok seviyorum bu renk sacalri ya bence yakisimiss
Karmakarışık bişey bu nesin seviyon 😕
Renkler ve zevkler tartışılmaz
Evde daha kötü oluyor kuaföre git
Sürekli para vermekten bıktım istediğim rengi yapamıyorlar
Kaliteli lüks bir yere git istediğin sonucu alırsın
Çok güzel değiştirme bence...
2 ton felan koyusuna boya
niye değiştiriyon mal ne güzel renk işte
Adın B ile mi başlıyor 🤔
Cevap vermek zor heralde?
Evet zor
Cevap alamadım
aslında gayet iyisin
Böyle kalsın boşver
Bence çok güzel 👍
kahverngi yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar