Çirkinim fakat neden o "çirkin şansı" yok?
Hem çirkinim hem şanssızım. Neden bütün her şey benim başıma geliyor?
Çirkinim fakat neden o "çirkin şansı" yok?
Şanssız olduğunu kabul ediyorsan neden ben diye sorguladiginda çünkü sanssizsin cevabı ortaya çıkmaz mı? En basit olarak cevap vermeye çalıştığımızda.
Ama çirkinlerin bir şansı olmalıydı değil mi?
Bu şehir efsanesi olmamalı. 😕
Yani cidden şanssız olduğunu varsayalım. Buda neden çirkin şansına bile sahip olamadığını açıklar. Mesele kendini gösterme tanıtma meselesi. Çirkin şansı dedikleri ağzının laf yapması
hic bir insan cirkin dehildir bunun icin önce sen kendini beğencen belkide sana aşık erkek vardır ama oda sana acılamıyordur utanıyordur
Mesele benim çirkin olmam değil.
Çirkinim tamam. Ama neden çirkin şansım yok?
kendine güzel bak bakış açını değiştir güzelleşirsin o zaman bir de ışığa bak gökyüzüne bak
Demekki cirkin degilsin kendini hor gorme bence kendinle barisik olmalisin
Cevap
15Cevap
Sen kızsın ortada kalmazsın eninde sonunda yuvanı kurarsın ben senin erkek ve yaşlı versiyonunum asıl ben ne yapayım?
Niye öyle diyorsun kendine Allah’ın gücüne gider yapma böyle kendini üzme Hiçbir insan çirkin değildir. Kendini sev.
Bu sekilde dusunmeye devam edersen hep kaybedersin maalesef...
biz çok yakışıklı oldukda ne oldu başıma gelmeyen kalmadı.
Insaninnici guzel olsun sabirli olsun zamanla her sey olur bence cirkin arkadaslar dert etmesin bizde cok yakisikli deliz yani
Çirkin kadin yoktur dusunme boyle
çirkin şansı mı var yahu? o ne
Negatif düşündüğün için şanssızsın.
Hayır ya şansız değilsin
Böyle düşünme
😊😊
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır
Yav git 😂
Bakımsız kadın varmış. Bakım ne? Temizlik degil mi? Pis değilim sonuçta.
Makyaj mı?
O makyaj eninde sonunda çıkacak.
Kimse kimseyi kandırmasın.
Ayrıca soru o değil. Çirkinim ama neden o dillere destan şansım yok?
Salla olecez nasilsa.
Cirkin olduna nerden karar verdin sen
Şansını kendin yaratmaya ne dersin?
Neden öyle düşünüyorsun
Nerden bılıosun belkı guzelsın
Olmayınca olmuyor demekkı
Duzelcek sabret😊
Cunku cirkın olmadıgından olabilirmi😬😬
Tühh yazık.
Neden ben neden biz
Bakımlı mısın?
Kalbin güzel olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar