Aracımı değiştirmek istiyorum.. Acaba bunlardan hangisi daha iyi sizce?


Kasa ayni kasa motorlar değişik sadece. Ama fiatin kullandigi multi jet miter cidden basarili bir motor. Ayni motoru opelde kullandi. Fransizlar arac konusunda pek basarili sayilmaz. O yuzden fiorino derim
Aynı kasaya amblem ekleyip bizim gibi "50 yıldır gelişmekte olan" ülkelere satıyorlar.
Bana hepsi aynı geldi😬😬😬😂😂😂😂😂. Arabalardan pek fazla anlamıyorum ama sana şimdiden hayırlı olsun☺
Rica ederim☺☺☺
Babam gibi wolksvagen al ama çok tuzlu 1 araba kabul ediyorum
wosvagen teneke bir marka neresi tuzlu cimri pinti bir marka audi dizaynı olmazsa o wosvos ölüp gitmişti.
Cevap
11Cevap
Fiatı ele zaten parçası ucuz die alıyorlar ama beş para etmez 1 2 yıla dökülür en ufak kazada harap olur pejo ve citroen arasında ise citroen daha iyi
Bunu neye istinaden söyledin
Çünkü biliyorum tanıdıklardan olsun ya da ben çok meraklıyım arabalara araştırma yaparım ona dayanarak
Bu aracın üretimini fiat yapıyor. Kasayı cştroen ve peugeot a satıyor.
Peygeıt ve cştroen kendi motorlarını monte edip pşyasaya sürüyor.
hepsının kasası da aynı motoruda aynı sadece markalar farklı al birini işte
TOYOTA
fiat fiorino nun motoru 1.3 multi jet turbolu yani 1.6 motor gücünden daha güçlü bu motoru opel de kulanıyor.
Fiyat herzaman ticarette iyidir
arabalarla aram yok bro can
Onların üçüde aynı.
Doblo
Hiç biri hepsi leş
Bipper tabiki
Peugeot Bipper..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar