Bu denli başarılı, içinde glukoz olmayan, şekersizi ayrı başarılı çikolata markası hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben kavonoz çıkarsalar diye dua ediyorum...


Tadellenin üzerine çikolata tanımam 👍 Hem %100 yerli malı hem de içerisinde çok kaliteli malzemeler kullanıyorlar. O yüzden de biraz pahalı maalesef.. Olsun biz de az yeriz ama Tadelle yeriz 😄
Ülkerin ürünleri yaramaz yaa.. İçinde hep glikoz fruktoz şurubu var.. Doğal şeker kullanmıyolar. Zaten Ülkerinde %40 yabancı ortak. Yerli firma sayılmaz yani.. Çikolata çok yemem ama yediğim zaman ya Tadelle ya da Eti'nin ürünlerini tercih ediyorum. Eti de %100 yerli malı ve ürünlerinin içerisinde Ülkerden daha kaliteli malzemeler kullanıyorlar.
Benim şu an beğendiğim iki çikolata var (glutensiz besleniyorum) birisi Tadelle diğeri de ülkerin sıkma çikolatası. Evet tadelle kadar lezzetli değil, glukoz fruktoz da var ama yine de glutensizlik kalitesi var. İçindekilerde “gluten” görünce direkt “basmışlar unu” diye düşünüyorum🙄
Ya açıkçası şeker olayına bende çok dikkat ediyorum. Yani normalde hiç beyaz şeker kullanmayan biriyim. Ama maalesef yediğimiz çikolata ve bisküvilerle beyaz şekerden bile daha zararlı olan glikoz fruktoz şurubu tüketiyoruz. Açıkçası gluten olayına pek dikkat etmiyorum. Yani biliyorum güzel bişey ama o derece yapamam sanırım. Ama unlu mamülleri de olabildiğince az tüketiyorum..
Bende öyle düşünüyorum çok güzel yerli malı olduğunu biliyorum
Adını kim bulmuş acaba
Cevap
8Cevap
Ama normal cikolatalardan daha pahalı..
Baska bir seye vurgu yapmaya calistim aslinda. Yabanci markalar dolar bazinda zam yaparken yerliler geri kalmiyor.
Yerliyse farkını gostersin dusene vurmayi seviyor bizimkilerde
Her yerde aynı şey
Rezillik
bide bunun king size olani var
Tad ve elle aslında mantıklı.
Huhuuuuuuu reklam koktu buralaa emmee
Tabiiii
Sarelle varya kavanozu
Sarelle tadelle nin zaten
Evet
evet
Pahali
Sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar