Kapalıyım ama bazı şeyler eziyet vermeye başladı ne yapmalıyım?

Ben 24 yaşındayım. 3 senedir de kapalıyım. Aklıma bu aralar bişey takıldı
Mesela ayetlerde ya da hadislerde hep insanların yararına bişeyler oluyor ya araştırıyorsun mesela bilimsel olarak yararı olan şeyler ortaya çıkıyor. Sağlık açısından da faydalı oluyor

Mesela midenin yüzde 80 ini boş bırakmak
Suyu üç yudumda oturarak içmek filan bunun gibi cok şey sayabilirim
Ama kapalılık saçlarıma zarar vermeye başladı. Kepeklenme oluyor , saçlarım iyice seyreldi topladım mı dipleri kel gibi oluyor , migrenim tutuyor kafam fazla kapalı kalınca ve baş ağrısından eve gelince kusuyorum. Otobüste metrobüste sıcaktan içim dışıma çıkıyor her yerimden ter boşalıyor
Yani tesettür farz islama göre ancak insana biraz eziyet veriyor olması..
Acaba yanlış mı algılıyoruz tesettürü? Güzel bir şekilde izah ederseniz sevinirim.
Kapalıyım ama bazı şeyler eziyet vermeye başladı ne yapmalıyım?
Cevapla