Ben 24 yaşındayım. 3 senedir de kapalıyım. Aklıma bu aralar bişey takıldı
Mesela ayetlerde ya da hadislerde hep insanların yararına bişeyler oluyor ya araştırıyorsun mesela bilimsel olarak yararı olan şeyler ortaya çıkıyor. Sağlık açısından da faydalı oluyor
Mesela midenin yüzde 80 ini boş bırakmak
Suyu üç yudumda oturarak içmek filan bunun gibi cok şey sayabilirim
Ama kapalılık saçlarıma zarar vermeye başladı. Kepeklenme oluyor , saçlarım iyice seyreldi topladım mı dipleri kel gibi oluyor , migrenim tutuyor kafam fazla kapalı kalınca ve baş ağrısından eve gelince kusuyorum. Otobüste metrobüste sıcaktan içim dışıma çıkıyor her yerimden ter boşalıyor
Yani tesettür farz islama göre ancak insana biraz eziyet veriyor olması..
Acaba yanlış mı algılıyoruz tesettürü? Güzel bir şekilde izah ederseniz sevinirim.
Mesela ayetlerde ya da hadislerde hep insanların yararına bişeyler oluyor ya araştırıyorsun mesela bilimsel olarak yararı olan şeyler ortaya çıkıyor. Sağlık açısından da faydalı oluyor
Mesela midenin yüzde 80 ini boş bırakmak
Suyu üç yudumda oturarak içmek filan bunun gibi cok şey sayabilirim
Ama kapalılık saçlarıma zarar vermeye başladı. Kepeklenme oluyor , saçlarım iyice seyreldi topladım mı dipleri kel gibi oluyor , migrenim tutuyor kafam fazla kapalı kalınca ve baş ağrısından eve gelince kusuyorum. Otobüste metrobüste sıcaktan içim dışıma çıkıyor her yerimden ter boşalıyor
Yani tesettür farz islama göre ancak insana biraz eziyet veriyor olması..
Acaba yanlış mı algılıyoruz tesettürü? Güzel bir şekilde izah ederseniz sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar