Kanmayın oltasına takılmayın 😂
Yakışıklı erkek fotolarını pp yapmaya utanmıyor musunuz erkekler?
Kanmayın oltasına takılmayın 😂
Başkasının şeyiyle gerdeğe girmeyeceğim için başkasının fotosu ile de işim olmaz, belki yaş olarak burdaki çoğu kişiden fazlayım gözlemlerime göre, ama benim burda olmam sadece eğlenmek amaçlı yani arayışta değilim sadece zaman geçiriyorum, özünden utanan özünü gizleyen saklayan sahtekarlık yapan da benim nazarımda karaktersiz aşşağılık eziktir, bu dediğim her iki cins için de geçerlidir.
Ne güzel konuştum be abicim
Seni eig secicem hatırlat
Teşekkür ederim kardeşim, eig önemli değil puan yükseltmek istemiyorum bu ortamda yinede düşündüğün için sağolasın, gecen güzel olsun.
Senin de abicim
Eyvallah kardeşim
benim gerçek orjinal :) ama buda nedemek oluyor demekki tipe değil karektere bakmak gerekmiş hadi iyi akşamlar..
Keşke sen se fake koysaydin
doğallık daha iyi birileri beğensin ya da beğenmesi için koymuyorum pp benim hoşuma gitti için koyorum fake make işim olmaz kötü de olsa benim için güzel o yeter bana :) iyi akşamlar
kıyamam iyi yürekli insan
İyi geceler
Pp de başka erkeğin fotosu olanlar bas bas bağırıyor ben tipsizim diye hahaa
Cevap
29Cevap
Var burda pp yapanlar ama bızım kızlarımızda ınanıyorlar gercek dıye
Ilber hocan siz misiniz? Burda ne işiniz var omg?
Burada pp mı kullananlar varmıs ona bakmaya geldım
Aman yapmayın etmeyin ben sizin hayranınızım
Hocam hocam canım hocam
Hocam kalp krizi geciriyordum şu yaşta o nasıl gülüş
Sen soruya gel hadı
İk değilsen bile son aşkım olup kal dedin mi? ↗
Sende bundan sonra sırf yakışıklı diye birine gönül kaptırma. Onun görüntüsünden çok kalbine içinin güzelliğine önem ver.
Vermem
İyi daha çok başını taşlara vurursun o zaman devam et 👍
Tip benim için çok önemli artık
bir zamanlar sapyoseksueldim de nolduu
O ne demek gı?
Sen bilmen
İyi hadi bakalım öyle olsun.
Kendimi koyarım yıllardır isteyen beğensin isgemeyen beğenmwsin bana ne
Sen bu değilsin ben seni tanıyorum
Bu benim ve yıllardır benim
Degilsin seninle konuştum ben
Saçmalama tabiki benim
Ha hayır kirli çamaşırları şimdi ortaya çıkarmak istemiyorm
Nasıl yani anlamadım benim ne kirli çamaşırım olacak ki saćmalama
Seninle konustuk diyorum... içeriği hatırlamadın herhalde...
Ben milyonlarca hatunla konuşrum kim olduģunu nereden hatırlayayım... ama benim taklidimi yapan bir şerefsizse onu bilemem tabi
MILYONLARCA HATUN
HA HA HA
yahu sen bu değilsin işte ya
Güzelim sen benim takipçi sayıma bir baksana ve takip ettiģim kaç kişi var baksana
Ya tatlım bak
Ben seninle konuştum hem de çok uzun
Bu sen diyorum neyini anlamıyorsun
Olabilir ne var ki bunda sonuçta eğer benim taklitçim falan değikse bizzat bensem sonuç olarak çekjp gitmjşsin birmiş gitmiş yani olay reele taşınmamış
Belki taşınmış
Bu sen degilsin
Bu benim ispata da hazırım
Ispatlaaaa
Arkadaşım güzelim. canım. ciğerim bu sitede kime sorarsan sor bu foronun benim. olduğunu bilir onun haricin de başka forolarım da var ama bu foto. yaklaşık 5 yıl öncesinin
Belli çünkü böyle değildin
5 yıldır forom aynı diyorum bu foro da benim. diyorum neyim. deģişmiş olabilir yahu yeni bir fotomu görsen de değişmişsin desen anlarım da 5 yıl önceden beri kullandığım foroma böyle değildin demek. de ne demek yani biri bana aćıklasın yaa
Ben seni gördüm demek ki
Reelde seninle görüşmedik asla neyse takiple. ya da mesaj at sana son hallerimi atacam cidden biri benim profil foromu çalıp bir işler mi çeviriyor acaba
Benimki çirkin sorun yok 😀
Hem erkeklerde hem de kızlarda fakelere dikkat.
Video koyma haklimiz yok cunku arada resim koyabiliyoruz
Ben yapmıyorum. Her yerde kendi resmim var
Bu yakisiklilikla zaten koyma fake falan
Bence de
Allah alsın onları. bir kendiniz olun a*k
Yanina mi alsin
Evet😂
Benimki bana ait 😎😎
Keşke fake koysaydın
Ehehehe zeki kızım vesselam
Ooo sen iyisin yaşıtız da
Yanlis olmissssss
Ogreciyom
Yoo işletme
Ne anlarsin
UNIVERSITEMI SUYLEMEM
Adamlar en azından bir şey koyuyorlar, ya siz...
Terbiyesizlik hep! Aynini kizlarda yapıyor
Ben yakışıklı degilim😂😂
Git burdan o zaman
Tamam gidiyorum 😓
Bak ben gerçekle yüzleşip kendimş koydum ckfk
Keşke koymasaydın
Alla alla bir dahakine sana sorarım
Seni birileri bayagi uzmus degmez bosver
Yine birinin hayalleri yıkılmış
Ağladım delice
Önümüzdeki maçlara bakarsın artık. Sağlık olsun
Napıyım fake foto mu koyuyim?
Bence koymalisin
Neden?
Ozguven eksıklıgı sebebi
Utanmaları lazım aynen kız ayool
asla işim olmaz
Bence olsun...
:D :D olur da bir gün yanaşırsam , dolu kardeş dersin park etmem . iyi geceler
O nassi laf beee
İnanma her şeye sende
Ben anime fotosu koyuyorum
Du bakim yok :D
Ya ppdeki adam tanıdık allahtan
Pp pp pp :D
Utanırdım
Ben de yüz yok :D
Yüzsüz seni
utandım
Gerçegım
Evet öyle
Kimseyi pp me takmam
Çok utanıyoruz 🙈🙈
Ona ihtiyaç duymadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar