Belamıydın başıma nerden çıktın karşıma ne kötü avcıymışsın vurdun yıktın başıma?

Sizce kim daha güzel söylüyor bu parçayı (anlayana)
Belamıydın başıma nerden çıktın karşıma ne kötü avcıymışsın vurdun yıktın başıma?
Cevapla