Abimi ne diye kaydetmeliyum?

Abim var ve benim için tek hani çok degerli benim için ve ben de abimi telefona ne diye kaydetmeliyim minnoş ama. cok anlamli bişi böyle sıradan değil hani bitanecik abim ya da aslan abim tarzında. biso aramiyorum minnos kuzucuk abim tarzında bı öneri istiyorum :)

Abimi ne diye kaydetmeliyum?
Cevapla