Saçlarım dökülmüş seyrekleşmiş beyazlamış olduğu için çok utanıyorum çekiniyorum napcamı bilmiyorum?

29 yaşındayım 10 15 senedir saçlarım çok döküldü beyazladı seyrekleşti gençliğim dökük seyrek saçlı geçti ve 5 6 senedir çok beyazladı bu yüzden çok utanıyorum herkesten çekiniyorum özgüvenim hiç yok zaten hayatımda hiç güzel saçım olmadı hiç tarayamadım bile şimdi de saç kalmadı yaşıtlarımın hep saçları var tarıyorlar imreniyorum herkese
Saçlarım dökülmüş seyrekleşmiş beyazlamış olduğu için çok utanıyorum çekiniyorum napcamı bilmiyorum?
Cevapla