Duvara carpacam o olacak
Al sana gazoz
zaten 100 yilda bir icek dedik... icmiyorum be!
Al sana gazoz
zaten 100 yilda bir icek dedik... icmiyorum be!
İs yerinde fosforlu kalem ile aciyorum
Evde catal bicak kasik ile aciyorum
Sigara icerken cakmak ile acardim bira yi :) her cakmagimin alti kirtik kirtikti :)
Sodayi acar ken illaa patlayacak ama patlamadimi sarmiyor :)
Bida icmicem soda falan😀😂
Neden bea abisi :)
Acmak iskence
Gerek yok. kalsin
Ve bida icmeyecegim icin de kahr olsun. Uzuntuden😀😀😂
Açması cok kolay aslinda yaaa :) sen becerememissin
Ne hali varsa gorsun...:l
Kapagin alt tarafindan tutacaksin fosfotlu tahtaya yazma kalemini kapak alti ile parmaginin arasına sıkıştırıp kalemin yukarfa kalan tarafini asagiya basacaksin saglam tut siseyi acilir birden yaparsanda kapak patlar :)
Ben okurken beyin kanamasi gecirdim
Yok kalsin
Cola icerim
Soda out 😀😀
Hahahhha :) bir tl. ile actigimi. bilirim. ya da . normal. anahtar olede
Camkakla emniyet kémerinin uctaki demiri metal bir parca kasik catal sert bir köse oo say say bitmez
Ben masanın kenarına çok vuruyordum 😀 ya da çakma diyorlar ama hiç denemedim nasıl olur 😄
sen masanin kenarina vurunca aciliyomuydu
e ben niye acamiyom
bıcakla ya da bir duvarın kenarına getirip şak diye vuruyorum kapagı açılıyor :D
dusunsene ofisin ortasinda cebellesiyom
o duvar senin bu masa benim
ferit amcanin masa iyi ama izin vermiyo
ben de sandalyeye takacam
du bakalim sana haber veririm :D
masaya zarar gelebilirmis
yahu susuz kaldik burda
Cevap
22Cevap
Çakmakla açabilirsin çatal kaşıkla açabilirsin anahtar kilit yuvasıyla açabilirsin, tabancan varsa tabanca ilede açabilirsin
hemen tabancami getirsinler..
Çakmak ile... ben göz kapaklarımla açıyorum 😂😂😂😂nihahaha
oldu
her taraf cakmak dolu zaten
goz kapaklariyla deneyebilirm
Oldu gözlerim doldu 😂
haha :|
Böhöööhöhöm 😝😝😝😝
sisede durdugu gibi durdu yeminle..
Makas yok mu ya da çatal kaşık sapı ile her türlü açarım ben
neyse actik sakin :D
Aferin
Kaşıkla, çakmakla, masanın kenarına vurarak açanlar gördüm ama ben açabildim mi öyle?
Hayır 😄
o masanin kenari sadece filmlerde oluyo sanirim :D
Vallahi kızkardeşim yapıyo, yuh diyorum.
Ben yapıyom elim kırılıyo yine de o kapak milim oynamıyo😄
kapagin da allah belasini
oyle kapak mi olur ya bu ne bicim uretim
Çakmakla bıçakla veya kapı gibi pencere onu gibi yerde açılabilir demire vurarak açarım genelde. 😂
Bak şey yap böyle sert ince yerlere koy kapagını otursun sonra pat vur açılır ben istediğim her yerde açabiliyom
Kapağın kenarına takabildiğin sert hangi nesne varsa onunla açabilirsin 🤗
Masa kenarı, çakmak, kaşık, ağız.
En güzeli köşeli yere koy üstten sertçe vur avuç içiyle açılsın
Kapağın bir köşesini altından bir yere daya üstten vur rahat açılır
herhangi bir masanın kenarına kapağın kenarını daya tepeden kapağa aşağı doğru vur
Çakmakla açıyolar kanks
cakmak yokki
icmiyorum
kalsin oyle beter olsun
Çaktırmadan çöpe at
kahve icem en iyisi
Ohh mis, afiyet olsun
tsk ederrrrim
Masanın kenariyla aciyom.. Yok zamanda😂
evet disimle kirayim en iyisi :D
Dişlerimle açıyorum ben 😞
Saka yapiyor olmalisin
nasil ya
dislerin kirilir
oyle olsunn
acacak tasicaz yanimizda
neden? noldu
Kaşıkla açıyorlar ama açmayı hiç denemedim :/
acabilmirem
kasik da ufacik bisee
ay bu ne rezil bir siseymis boyleeeee
Kaşık çatal bıçak sapıyla :))
ben dişimle 1 saniyede acıyrm
Ben dişlelerim açıyorum.
Masa kenarına getirip elinle tak diye vurucaksın
çakmak.. azizim
kaşık.. çatal gibi şeyler :(
Cakmakla ya da kalem ileee
Dişlerimle açıyorum ahahha
Çakmakla shahhs 😄
dişinle aç sdfsdfd
bıçakla açılabilir
çakmakla patlat
Kaşık
çakmakla açabilirsin
kaşık sapı ile
dişle aç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar