Soda-Gazoz kapagi acacak yokken nasil acilir? kolay yontemler var mi?

Duvara carpacam o olacak
Al sana gazoz
zaten 100 yilda bir icek dedik... icmiyorum be!
Soda-Gazoz kapagi acacak yokken nasil acilir? kolay yontemler var mi?
Cevapla