Türkiye’de yakışıklı erkeklerin gay’liği tercih etmesinin sebebi türk kızları olabilir mi?
#CasanoValı
dipnot;Kategoriyi bilemedim bir zahmet mod arkadaşlar 😅😅
#CasanoValı
dipnot;Kategoriyi bilemedim bir zahmet mod arkadaşlar 😅😅
Türkiye de o kadar güzel kız yok. Erkekler çok yakışıklı tepki olarak top olayim diyorlar hdhdhd
Büyük ihtimal akskd
Yok knk içlerinden geliyodur😂
Kadınların da payı var bence ssksk
Ya harbi bu gay ler neden hep yakışıklı ya da yakışıklılar neden hep gay oluyor 🤔
Immmm cevap soruda 🤣
Yaaaah dkdlld
Olabilir bence fjksjg
Aha katılan biri al bunu allll allll 😅😅
Ondan bahsediyorum işte dkdkkd
Cevap
3Cevap
Eşcinsellik bir yönelim değildir kı. Seçimdir 😀 bunun da karşı cinsle herhangi bir ilişkisi olacagini sanmıyorum
Seçimde bir yönelime eğilimi olmaz mı 😅😅
Türk kizlari degil de kizlarla alakali olabilir yabanci yakisiklilar da o yöne egilebiliyor mide meselesi 😂
Zevk dkdkd
Eşcinselliği tercih etmem diye bir şey yok bazı insanlar eşcinsel doğar ve öyle ölür.
Öyleymiş
Bence o kadar yakışıklılar ki yabanciya gitmesin diye kendi aralarında anlaşıyorlar. Hepsi komplo
Bak bu tespit iyi djkd
Hayır çünkü gördüğüm o yakışıklı yabancılar da gay olabiliyor.
Sen suss ufaklık 😅😅
Erkeğin doğasında varsa eşcinsellik kız farketmez =)
Güzel kızlarda hep lezbiyen gibi geliyor🙄🙄😳
Evet dogru
Öyleler skdkd
Erkekler lezbiyen sevmez miydi yahu?
Evet, duygusal anlamda degil
Hişşşş tamam yeter özelden devam edin sapık dolacak şimdi bura skd
Bu bir tercih değil
Aaaa
Hayır
Olabilir 🤣
Öyle bence ckck
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar