Kimliğimi kaybettim polisin tutanak tutması gerek mezmi?

Kimliğimi 2 gün önce kaybettim karakola gittim polis isim soyisim birde telefon numarası aldı tamam gidebilirsin dedi bende ısrarla adama abi hakkımda işlem yaparlar basim belaya girer tutanak falan tutarım dedim oda ısrarla gerek yok dedi yok senin imzam olmadan birşey olmaz dedi israrlarima rağmen tutanak tutmadı bir sıkıntı olur mu başıma iş gelirse sorumlusu polistir tutacağı 2 dakikalık bir tutanak uğraşmak istemiyorsan niye polis oluyorsun öyle değil mi?
Kimliğimi kaybettim polisin tutanak tutması gerek mezmi?
Cevapla