Ev kedisi ama bahçede bakıyorum doğal ortamından ayıramam normalde mama dışında bir şey yemez eti bile pişirip verirsem ancak bir lokma alır çok narin bir kedi hanım hanımcık sıfatına uygun şimdi ağzında kuş var güvercin yakalamış baya yaraladı kurtarmaya çalıştım beni yırttı günaha girdim gibi hissediyorum o güvercinin sesi hala kulağımda yardım edemedim gidene kadar ölmüştü zaten 😟😭
Arkadaşlar kedim kuş yakalamaya başladı çok kötüyüm ne yapıcam?
Çocukken aile sormadan komşudan bir tavşan satın aldım. Kutunun içinde eve getirdim. Anneme söyledim durumu. Çabuk bu tavşanı git aldığın yere geri ver dedi. Tabi ben aldım kutuyu, evim altına gizledim bir yere. Hesapta gizlice bakacağım tavşana. Annem öğle yemeğine çağırdı. Yemek yiyorum evde, bir baktım bizim kedi dışarda birşeyle oynuyor. Bir baktım benim tavşanın kafasını eline almış onla oynuyor.. Tabi kediyi o olaydan sonra sinirle gördūğūm yerde kovalıyordum. Tavşana anıt mezar yapmıştık.. Ne gūnlerdi ya. Mezarına da haç dikmişiz tavşanın, sanki katolik mezarı mūbarek 😂
Hayatta çok daha acı tablolarla karşılaşabiliyor insan. Yıllarca etkilemesin bence ūç haftaya unut. Kedinin fıtratında avcılık var. Av yapması çok normal.
Ama öyle görünce kötü oldum aç da değil köpekle bile anlaşan bir kedi uysaldır o an gözü dönmüştü ben de korktum kuşun bana bakışı vardı oturup ağlıyorum
Güzelim bu kadar duygusal olmayın bee 😊 bende büyük bir hayvan severim. 2 köpek 16 tanede kedi besliyorum. 2 de kuş aldım yeni. Bu hayvanları Allah böyle yaratmış. Bazen gerçeklerle yüzleşmek gerekir, çünki gerçekler çoğu zaman acı verir. Mesela etçil bir hayvanın yaşaması içinde başka hayvanları avlaması gerekir 😊 biz insanoğlu bile geçmişte sadece etcildik. Vejeteryan kavramı bile daha yeni yeni yayılıyor 😊 üzme kendini böyle sana da yazık.
Kıyamam sana, aklına getirme böyle şeyleri 😊 o kuş öldüğünde daha güzel bir yere gitti. Çiçekli tarlalarda özgürce şarkı söyleyerek uçuyor şu an 😊 artık onu rahatsız edecek hiçbir şey yok, böyle düşün 😉
Giriş katıyız binanın bahçesi var orda besliyoruz köpeklerim var onlarla arası çok iyi hiç kimseye bir kere zarar vermedi kurbağadan korkan kediydi aç da değil of ya ağlıyorum
İç güdüsel olarak yapıyor. Bizimde iki tane kedimiz var. Bir tanesi balkonda pusu kuruyordu. Karganın bir tanesi geldi bunu dövdü :D Ondan sonra bıraktı o işi :D
En İyi Cevaplar