Ufaklık artık eski bayramlar yok ve hiçbir zamanda olmayacak... Biz küçükken ev ev dolaşıp şeker toplardik, sonra torpiller patlatır bilye falan oynardık... Ne bileyim işte, şimdiki gibi teknoloji gelişmemis dokunmatik telefonlar falan yoktu... Motorola, nokia, gibi telefonları bile özledik...
Bayramın adı aynı içeriği aynı içerdikleri aynı ama insanlar farklı içi farklı içerdikleri farklı. Zaman farklı mekan farklı yaş farklı Hayat farklı akıl farklı vicdan farklı Geçmişte samimiyet vardı, şimdi gçsteriş çıkar maddiyat farkı..
Eskiden teknoloji gelişmediği için insanların iletişimi birebir oluyor du ve gelmeler, gitmeler eksik olmazdı. Gerçi çocukluğun da vermiş olduğu mutluluk ayrı tabii ama ben köyde geçirdiğim için bayramı yine aynı tadı vermese de ona yakın oluyor. 😊
En İyi Cevaplar