“Adanalıyık, Allah’ın adamıyık.” diyerek Adanalı olmalarından her daim gurur duyan Adanalılar neredeyse her gün haber oluyorlar.. Bizi her zamana şaşırtmayı başarılı oldukları kesin ;) Eee ne demişler; “Adana merkez, patlıyor herkes.” Neyse başlayalım!
Ve karşınızda gerçek aşk!
Adamdaki jestte bak sen ;) Aşk Adana'da mı yaşanıyor gülüm?
Güneşe ateş açmak!
Adana'da gerçekleşen olay. Çok sıcak diye güneşe ateş açan delilerin var olduğunu bilmek bizi baya şaşırmıştı.. (Sanırım sıcaktan beyin yanması böyle bir şey...)
Sherlock Holmes Gölge Oyunları: Adana
Ne yapsınlar sıcaktan gölgeye kaçmış Adanalılar.
Milli havuzumuz
Akıllı çözüm. Tebrikler.
Ne var canım?
Tamam havada durdun biz hepimiz şahidiz. Değil mi?
Gayet başarılı!
Nasıl buldunuz?
Sakatat!
Tamam seveni çok ve bunu gördüğü an çok sevineceği kesin. Ama benlik değil.
Almayın yahu kıymetli mi!
Keleşle yatağında yakalanan Adanalı gencin açıklaması... Tabi yersen ;)
Kavgaya yardım!
Evet şu an gördüğünüz bu deli oğlan, kavga için camdan atlamış. Yorumsuz.
Bonus
Bunlarda yöresel lezzetlerinden birkaçı.
Adanalıların hepsi böyle değil tabii ki. Eğlence amaçlı yazılmıştır lütfen genelleme yapmayın! Adanalı bir arkadaşım var #efsunlu (sevdiğim ablam kadar yakın biri) ona sormuştum böyle böyle diyorlar hakkınızda diye o da abartıyorlar dedi.. Bunlar sadece birkaç delinin yaptığı şeyler demişti. Haklıydı. Onu tanıdıkça ön yargım kalmadı.
Yerim seni yerim bitanem <3 ellerine sağlık çok güzel bir bence olmuş. memleketimin insanı da havası gibi sıcaktır çok şükür, o Keleş'i isteyen adam Adana'nın yerlisi değildir yalnız ;-) öyle tipler çok olsa da Adana'ya mal edilmemeli. onlar her yerde var kuzu. çok beğendim çokkkkkkk güzel olmuş tebrik ederim bitanem seni çokkkkk seviyorum <3 <3 <3
Allah razi olsun, memleket ozlemimi giderdin... Her yaz giderim Can'ım memleketime... Bir ayrintiyi cogu kacirmis, tabi ki Adanali olmayan bilmez, dunyada sadece Adana'mda yapilan denebilecek milli tatlimiz "BİCİ BİCİ"... O guneşe ates eden adami bile sakinlestiren, ferahlattiran bici bici...
"Allahin adamiyig" terimini orjinal Adanali olanlar disinda herkes kullanir, bu terime acayip kiziyorum, hatta tum tvlerde etiket olmamiza degil! en cok bu terime kzarim ama maalesef yapismis ustumuze...
Usulca sağ üst köşeye bakıyoruz dedirten şehir. Eskiden bu kadar ünlü değildi sanki gariplikleriyle. Adanalıların hepsi tabii ki böyle değildir. Tanıdığım tek Adanalıya sinir oluyorum ama insanlarıda birkaç örneğe bakarak genelleyemeyiz
valla ben bilmem kaç tane adanalı tanıdıysam hepsi arap kökenliydi hiç biri de adam değildi.. ve istisnasız hepsi garip derecede çok esmerdi.. :D tabi genelleme olmaz..
Adana deyince aklıma Conolar geliyor bunlar aşiret genelde bütün pislikler orada dönüyor. Adana merkez patlıyor herkes terör örgütünün sözüdür söylememeye çalışırım
En İyi Cevaplar