Bir kadını ortadan ikiye böl,yarısı annedir,yarısı çocuk.
Kadınlar ve bebekler arasındaki bağı birçoğumuz biliyoruz. Hatta bazen sırf evlat sahibi olmak için bile evleniyorlar. Aralarındaki bağ çok kuvvetli olsa gerek. Bebeklerini kucaklarına aldıkları zaman o tüm korku,acı ve endişe gidiyor. Yavrusunun kokusu anneye güç verir tıpkı evladına annesinin güç verdiği gibi. Fotoğrafçı Jenny Lewis, annelerin bebeklerini aldıkları ilk günün fotoğraf çalışmasını yapmış ve ortaya bu güzel görüntüler çıkmış.
Bebek annesinin kucağında huzurla uyur

Ben de yeğenimi kucağıma aldığımda o kadar tatlı ve güzel uyuyor ki kucağımda o an görülmeye değer :) Bazen o rahatlığın getirdiği huzurla rüyasında gülümser.
Bebeğinizi et olarak görmeyin yahu :)

Kucağınızda aldığınızda tabi ki çocuğu oyun hamuru gibi yoğurmayın :) Doğru şekilde ve özenle tutun :)
En güzel omuzda uyurlar

Omzunuzda uyuttuğunuz zaman tabi bir korku da içinizde oluyor. "Acaba nefes alıyor mu?" diye endişe edersiniz :) Bazen omzumda öyle uyuya kalır yeğenim ben de bu tedirginliği yaşarım. Ya da başkasının omzunda uyuduğunda nefes alıyor mu diye kontrol ederim.
Bazen sadece anneler bebekleri susturabilir

Anneler ve bebekler arasındaki bağ cidden enteresan. Artık kadın emzirdiği için mi annesinin kokusuna alışıyor. Ve annesi olmadan bazen susturamazsınız.
Alıştıklarından dolayı çok sık kucağa almamak gerek

Ve son uyarı!

Anneler bebeklerini çok sevdikleri için hep öpüp koklamak ister ama dudaktan öpmek çocuklar için iyi değil.
Bazen annelerine böyle şebekliklerde yaparlar :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar