Öncelikle merhaba:
Yalnız yaşamak dışarıdan bakıldığı zaman hemen herkesin imrendiği bir durumdur. Bu kanıya nereden vardın derseniz size çevremdeki kişilerin bazı söylediklerini aktarmak istiyorum:
- Ooohh! sabaha kadar gez kimse karışamaz kızımmm :D
- Ya hep senin gibi yalnız yaşamak istemişimdir. çok güzel bir duygudur eminim.
Gibi imrenilen şeyler.
Veya toplumumuzun hala bağnaz düşüncede kalmış bir kısmı:
- Kız başına ne işin var?
- Hem çalışan hem yalnız yaşayan bir kadınsın sen evlenemezsin kolay kolay. Zaten bir erkeğe ihtiyacın yok.
Veya da korka bir grup zayıf veya güçsüz bir grup (hayatımın çok çok zor olduğunu bilen):
- Nasıl cesaret edebildin ? Çok zor değil mi? Bazen bende düşünüyorum ama cesaret edemiyorum.
Bu örnekler çook çok çoğaltılabilr. Malum insanlar birbirinin hayatını deşmeyi yargılamayı çok seviyor. Ve bende bu yüzden yalnız yaşayan bir bayan olarak avantaj ve dezavantajlarını kendi gözümden tabi paylaşmak istedim.
Bir Kadın Olarak Yalnız Yaşamanın Avantajları:
Avantajlarının daha az olduğunu düşündüğüm için ilk olarak avantajlarını yazmak istedim.
- Evet eve istediğim saatte gidip gelebiliyorum. Lakin evden işe işten eve ot gibi bir hayat sürdürmekteyim :D Eminim bir çoğumuzun da böyledir.
- Canım istediği her an yalnız kalıp kafa dinleyebiliyorum. Ancak yalnızlık dozajını aşınca canına tak edebiliyor insanın :D
- Canımın istemediği bir yemeği yemek zorunda değilim. Ben yapmazsam yapan yok çünkü.
- İşten eve yorgun argın geldiğim vakit sürpriz ihtimali %0. İşte bu sanırım en güzel yanı :D

Bir Kadın Olarak Yalnız Yaşamanın Dezavantajları:
- İşe geç kaldığınız zaman sizi uyandıracak kimse yoktur.
- Siz işe okula gitmeden önce 'aman ye de git kızım' diyecek bir anneniz yoktur başınızda.
- Evin tüm temizliği sizdedir. Bir tek bir izin gününüz de temizliğe, çamaşıra, ütüye vs. gider.
- Eğer ki kirli sepetinde olan bir kıyafetinizi yarın giymeniz gerektiyse acil işten gelirsiniz yorgun argın, çamaşırı makineye atar ve bitmesini bekleyene kadar uyuyamazsınız. O çamaşırlar serilir öyle uyunur. Ve en iyi ihtimalle sabaha kadar kurumuş olan o kıyafeti sabah o uykusuzluk ve aceleyle ütülersiniz.
- Akşam işten gelirsiniz bir de yemek yapmak zorundasınızdır. Bulaşıkları yazmıyorum bile hiç :D
- Öyle sabaha kadar gecelere ak, boş zamanlarda gez falan hiç öyle olmuyor o :D Ancak evde sosyal medya, dizi :D
- İnsanlara yalnız yaşadığınızı söylemek istemiyorsunuz.
- Geceleri korkuyorsunuz. Ve çalan her kapıya bakamıyorsunuz.
- İş çıkışı az oyalansanız saat geç oluyor ve bu sefer de eve dönüşte korkuyorsunuz. Malum yalnız olduğunuzu biliyorsunuz.
- Tedbir olarak bazı aletler bulundurmak zorunda kalıyorsunuz. Hatta şöyle kendiminkileri sıralayarak örnek olarak vereyim:
Çantamda Olanlar:
- Falçata
- Mini elektroşok cihazı
Evdekileri boş verin bence :)
Şimdilik bu kadarını yazıyorum. Tabi bunlar benim yaşadığım şeyler. Çok da fazla genelleme yapmak istemedim.
Not olarak:
Yalnız yaşamakta bir halt yok oturun ananızın dizinin dibinde :D :P
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın.....
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar