merhaba, herkese hayırlı cumalar..
bugün kardeş sevgisini anlatmaya çalışacağım, anlatması elbette çok zor ama..
yine kendimden yola çıkarak anlatmam daha doğru olur. ben kardeşimin ilk doğduğu günü hatırlıyorum 1. sınıfta öğlen tatilindeydik. okulla ev yakın olduğundan eve gidecektim. ablam koşuyordu ben onun peşinde kardeşimin o gün doğacağını bilmiyordum..
eve yaklaştıkça kalbim hızlı atıyordu koşmaktan tabi, teyzem kardeşimi pencereden göstermişti, merak edip tüm hızımla koştum eve geldiğimde tam bir şok geçirmiştim hayatım boyunca gördüğüm en güzel bebekti (kaç tane gördüysem) ben ablam esmer'dik. o, bembeyaz teni, gök mavisi gözleri vardı bir zaman sonra fark ettim ki kocaman gamzeleri var...
o kadar güzeldi ki! 2 yaşından sonra gözlerinin rengi değişti yeşil ela oldu. hala gamzeli kocaman gözlü kirpikleri bile o kadar güzel ki..

aslında beraber hiç anlaşamayız ben onu sürekli öperim gamzeler-inden şu an 13 yaşında izin vermiyor pek ama.. sürekli tartışıyoruz. ben okulum gereği başka şehre gittiğim zamanda ise birbirimizi çok özleriz..
her ne kadar kızsam da öfkelensem de kıyamıyorum, çünkü onun doğduğu günü biliyorum ve ona her baktığımda o ilk doğduğu halini görüyorum..
peki siz? kardeşlerinizi veya kardeşim dediklerinize karşı neler hissediyorsunuz..?
okuduğunuz teşekkürler. :)
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Biz toplamda 4 kardeşiz abim, ben, ikizim ve son olarak küçük meleğim aslında bakarsan melegiminin yaşı küçük değil artık genç bir kız olacak ama benim için kaç yaşına gelirse gelsin hep küçük meleğim olarak kalacak ve ikizim onunla beraber milyonarca belki daha fazla anımız var ilk birlikte birinilerine karşı boyun eğmeyişiz birlikte aynı şeyleri düşünmek ve daha fazla ve son olarak abim bana karşı çok değer verir kardeşleri arasında hiç ayrım yapmaz ondan ögrendim birçokşey var aslında bakarsan benimde ona ögrettiğim çok şey var her neyse hepsini ayrı ayrı severim ama ikizim dünya bir yan o bir yana herneyse çok güzel bir bence olmuş eline sağlık #DertliŞair
teşekkür ederim :)
birşeydeğil
üç kız kardşsiniz galiba benim kardeşim yok kız kardeşimin olmasını isterdim 3 yaşlarında <3
bahsettiğim kardeşim erkek bir ablam ve bir abım var
Eline sağlık güzel çalışma olmuş