2 ay

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!

üyeismiolmayankadın

İnsanların çoğu büyü kelimesini duyduklarında akıllarında metafizik varlıklar, karışımlar ve karanlık şeyler canlanır. Ancak bunların çoğu yanlış düşüncelerdir. Gelin bir de bu yazım da okuyun! 😊

Büyü Nedir?

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!
Maji irade doğrultusunda değişiklik yaratmanın sanatı ve bilimidir. -Aleister Crowley

Büyünün İşleyişi Nasıldır?

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!

Büyü bir enerji yönlendirmedir. Yani sanıldığı gibi cinler ya da farklı metafizik varlıklar buna aracılık etmez. Büyünün işleyişi majisyenin, yani büyü yapan kişinin yaptığı çalışmada ortaya bir enerji çıkarıp bu enerjiyi amacına uygun bir şekilde yönlendirebilmesidir.

Büyü Yapıldığında Ruhsal Varlıklar mı Musallat Olur?

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!

Büyü hakkında yanlış bilinen bir başka konu da budur. Büyüde varlıklar musallat olmaz çünkü enerji yönlendirme ile yapılan bir çalışmadır. Peki neden bazı insanlar kötü olaylar yaşadığını iddia ediyor? Bunun nedeni evrende bir irade yasası ve etki-tepki mekanizması olmasıdır. Yani bir insanın iradesini etki altına alan çalışma yaptığınızda bunun karşılığını evrenden alırsınız. Büyü yapmak, evrenle birlikte hareket etmek demektir.

Büyüler Hangi İnançlarda Yer Edinmiştir?

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!

Büyüler Pagan inançlarında, Vika inancında ve semavi dinler öncesi inançlarında yer edinmiştir. Öyle ki eskiden bunu hastalıkları iyileştirmek, şifa vermek ve bitkilerden ilaçlar elde etmek amacıyla da yapılmıştır. Ancak bu insanlar cadı ya da şeytan denilerek yakılmışlardır.

Büyüler Nasıl Yapılır?

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!

Büyü yapmak için sanıldığı gibi bir kurbana ya da kana ihtiyacınız yoktur. Bunlar genelde kötü niyetli çalışma yapan insanlarda ve farklı majikal çalışmalarda kullanılır. Büyü yaparken, gezegenlerin konumu, aylar, günler ve zaman önemlidir. Ve her doğal taşın, mum renklerinin bir anlamı vardır. Ayrıca Rune alfabesindeki harfler de kullanılabilir, bu harfler tarihte büyüsel çalışmalar için de kullanılmıştır. Örneğin bir aşk büyüsünde kuvars taşı, pembe ya da kırmızı mumlar kullanılabilir, Cuma günü yapılabilir çünkü Cuma günü Venüs'ün günüdür. Dolunayda yapılabilir çünkü dolunayın güçlü bir enerjisi vardır.

Kimler Büyü Yapabilir?

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!

Her insan büyü yapabilir yeterli bilgiyi aldıktan ve bunu nasıl kullanacağını bildikten sonra. Büyü yapan kişiye de majisyen denir. Büyü yapmak, olağanüstü bir şey değildir.

Büyü Çeşitleri Var mıdır?

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!

Büyü çeşitleri, negatif maji ve pozitif maji olarak sınıflandırılır. Yani kara büyü ve ak büyü gibi. Çoğumuzun bilmediği bir şey ise, aşk büyüsünün de bir kara büyü olduğudur. Çünkü iradeyi etki altına alan bir çalışmadır. Büyüyü kendiniz için, günlük hayatınız da iyi şeyler yaratmak için kullanmanız daha doğrudur.

Büyü bir sanat ve bilimdir ancak onu kötüye kullanmamak sizin elinizdedir! ✨

Büyüler Hakkında Bilmediğiniz Bilgiler!
8
4
Görüşünü yaz

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

48
  • Evren ve yasalarını kullanmak gibi çekim yasası , etki tepki, itme vs. gibi ben bunları büyü olarak görmüyorum yani kötü bir amaç yoktur çünkü bunlarda lakin cinlerden yararlanıp zorla yaptıranlar var bunlar daha çok büyü gibi geliyor bana. Aşk ritüelleri vs. var enerjiden yararlanıyorsun lakin kişiyi ona zorlamıyorsun evreni içinde hissederek yapılıyor. Bilgiler için teşekkürler 🌸😊
    • Evet o tarz metafizik varliklardan yararlanilan majiler var örneğin havass ilminde 😊. Ben teşekkür ederim görüş için. 😊

    • çekim yasasını kullanmak ve ritüeller büyüye girmiyor diye biliyordum lakin yazıda da benzer şeyler var bunların bir zararı yok ve zarar vermek amaçlı yapılmıyorsa büyüye girer mi? kuantum fiziği ve çekim yasası hemen hemen aynı yolu izliyor

    • Bazi insanlar ritüel diyerek maji uygulamasi paylasabiliyor örneğin geri döndürme, bağlama ritüelleri adında gibi. Zaten majide yani büyü de enerji yönlendirmeden ibarettir. Buna ek olarak doğal taşlar, mumlar kullanılır. Günlerin ve gezegenlerin konumu önemlidir. Kısaca büyü evrenle birlikte hareket etmektir. Biz Türkiyede büyüyü hep cinler araciligi ile yapilan birsey olarak bildik bunun sebebi havass ilmi. Mesela havass ilminde bazen hayvanlarin bir parcasi bile kullanilabiliyor iğrenç bir şekilde. Benim bahsettiğim şey havass ilmi değildi yani islami bir uygulama değil de pagan majileriydi.

    • Hepsini Göster
  • Busiiiiy
    Ben böyle şeyleri asla doğru bulmuyorum inançlı insanların yapacağı iş değil istediğimiz şey için mücadele eder gerisini Allah'a bırakırız bu dünyanın üstü varsa altı da var inanmayan insan için zaten hiç sıkıntı yok
    • Zaten Pagan inançlarında yasak olmadığını yazmıştım. İslam inancında ise yasak dediğiniz gibi. 😊 Teşekkür ederim görüşünüz için. 😊

    • Busiiiiy

      Ben teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için 👏☺️

  • superpsikolog
    Büyü, her insanın gözleri, hal ve davranışları, tavırları ile karşısındakine yapabileceği masum veya tehlikeli bir kavramdır.

    Muhteşem detaylarla anlatılmış. Bilmediğim çok şeyi öğrendim. Teşekkür ederim.
  • canerozkum
    Çok güzel yazmışsın, eline sağlık. Herkes adına ben de teşekkür ediyorum ama oldum olası bana hep saçma geliyor bu kavram.
  • Kahvessevenbiri
    Çok ilgimi çeken konular bunlar ama yanılıyorsun b0yüde cinlerin etkisi vardır
    • Havass ilminde vardir. Her kültürde ve inançta maji farklıdır ve her zaman dediğin şekilde yapılmaz. Teşekkürler görüş için.

  • HerBokAlinmis
    Kaynak ne popon mu 😀 yok sanatmis bilmem ne madem buyu yapabiliyolar putine buyu yapin hadi s500 leri kafasina essin belese versin ya da kuzey kore liderinin kafasini attirin nukleer savas baslatin hadi bi enerji ya 😂
  • SoUnreal
    Büyü İslam da yasaklanmış. Zamanında büyücülük itibarlı bir meslekmis. Ama büyücüler iflah olmucagi için yasaklanmış
  • MahmutUcar
    Ürkütücü bir konu...
    • Elimden geldiğince doğru bilgileri aktardım. Maji ürkütücü bir şey değildir. Teşekkürler görüş için.

    • MahmutUcar

      Kesinlikle, yazın güzel. Severek okudum. Ama konunun yüzü bana soğuk, o da önyargımdan. Senlik degil 😉

  • obirrocky0
    Etkileyici güzel paylaşım 👌
  • Ayıkkıyak
    Güzel bir yazı olmuş 👌
  • hiç bulaşmamak lazım bu işlere
  • Gizli Üye
    büyüyü iyi bişey gibi lanse edemezsin.
YÜKLENİYOR...