Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Bazı insanlara göre kedi, köpeğin yeri, doğası sokaklardır yıllarca besledikleri hayvanı hiç acımadan sokağa bırakırlar sorduğumuz da cevap şudur "Aman onların doğası sokaklardır" der şimdi gözden geçirelim sokaklardaki masum dostlarımız sahiden mutlu mu.

Her türlü hastalığa yakalanırlar.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Her türlü hastalık onları bulur, ama ne yazık ki sokakta yaşadıkları korku, açlık yetmezmiş gibi bu hastalıkla mücadele ederler tedavi olamadan acı içinde ölürler.

Her türlü vahşet onları bulur.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Bu görüntü çok acı verici farkındayım, ama hayatın gerçekleri maalesef ruh hastası, ezik, aciz, cani insanların öfkesine dek gelirler işkencecilerin eline düşmeden atlatıkları güne şükür ederler, ve ya kendi hemcinsleri tarafından parçalanırlar. Çok mutlu görünüyor bu melek değil mi?

Sapık, iğrenç yaratıkların tecavüzüne uğrarlar.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Pitbulll en güçlü bir cinslerden biri ama o bile bu iğrenç sapıkların tecavüzüne uğramış. Hayvanlara tecavüz bu kadar artmışken neden bu masumlara istismar eden sapıklara hapis vermiyorlar? Verilse de en fazla 2 yıl peki hayvana bunu yapan sapık, adi insana yapmaz mı? Çok yazık.

Açlık bir yandan, susuzluk bir yandan.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Korku, mutsuzluk yetmezmiş gibi aylarca aç, sussuz yaşamları vardır hep çöpten yedikleri için onlara verdiğiniz o ekmeği yeme şekilleri göz dolduruyor, sizi bilmem ama sokakta organları sayılan hayvan görünce gözlerim doluyor mutlu olmak saçma geliyor.

Ruh hastası insanlar tarafından tekme, tokat yerler.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Hayvana şiddet gösteren insan(lafın gelişi ) acizdir, eziktir kendinden daha güçsüz, aciz bir canlıya eziyet etmek onun egosunu taçlandırır kendinden güçlüğe gücü yetmez çünkü o her vurduğunuz, tekme, tokatların bedelini Allah size ağır ödetecek.

Araba çarpması cabası.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Bu acı kareyle çoğu insan karşılaştı biliyorum, hayır anlamıyorum hıp hızlı gidip önüne bakmayanı arkanızdan atlı mı kovalıyor? Neyin şovu bu? Ne cahil, acizsiniz dünya tek bizim değil küçük dostlarımız da yaşıyor yazık, günah annesi başında ağlayan minikleri görmek yüreğimizi parçalıyor yeter artık.

Peki onlar bu dünya'da ne kadar yer kaplıyor, ne zararları var?

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Bu dünya çok büyük, ama sadece biz yaşamıyoruz o masum, günahsız dostlarımız var onlar doğa kanunlarını yerine getiriyor, biz doğa kanunlarına karşı geliyoruz, ekosistem'i sağlıyorlar biz yine müdahale ediyoruz.

Onlara acımayan, merhamet etmeyen kimseden iyilik, sevgi beklemesin.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!

Sizden aşağı olan bir canlıyı ezerseniz, doğadaki tüm canlılardan aciz olursunuz. Hepsini sokaktan kurtarmak imkansız ama en azından aç bırakmayalım, dövmeyelim, istismar etmeyelim onlara bunu yapan yaratıkların yüzüne bakın, ikinci defa bakmazsın öyle çirkin, meymenetsiz, ezik, pasifler ben yine de güzel insanlar olduğunu biliyorum o güzel insanlar burada da var, Sevgi ve Merhametle kalın.

Kedi, Köpeğinizi Sokağa Bırakmak Ölüme ve Zulme Terk Etmektir!
Cevapla