Güncellemeler
1 yıl
Güncellenen
Rol-on kullanıyorum dışarı çıksam ya da çalışıyor olsam deodorant kullanirdim.
Evde olduğum için duş alıyorum sürekli rol-on' u her zaman kullanmıyorum
Mist kullanıyorum. Yüzüme makyaj yazın yapmadığımdan püskürtüyorum direkt. K-land online mağazasından Grace day markası pembe şişeli olandan epey memnunum kokusuda harika.🌸
Cevap
5Cevap
Parfüm falan kullanıyorum genelde
Sabah akşam duş alıyorum kimyasala karsıyım
Soğuk duş ve hafif bir koku
en iyi ferahlatıcı soğuk su
Efekt kullanmadığın halin güzel. Diğer fotolarında efektler güzelliğini öldürüyor
Suuu
Roll on ve deodorant
Deodorant..
Rol-on kesinlikle
Dalin fıs fıs
deodorant
Roll on
Deodorant
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?