Güncellemeler
+1 yıl
Secret

istemezdim açıkçası ya
kullanmaya kıyamazdım öyle tarihi geçer bozulur giderdi :D :D
Pahalı olması dışında güzel
Teşekkür ederim eig için
Cevap
10Cevap
Evet isterdim.
İsterdim bazı kokuları güzel bence yani dediklerine göre. Ama şu an kullandığım parfümden memnunum.
İstemem o fiyata kalitesi daha iyi olan markalar tercihim olurdu.
İsterdim ama ismini değiştirirdim. Elon Musk gibi manyaklıklarım vardır benim de
Oda bişey mi ben amerikadan Shumukh diye bı marka aldım fiyatı 1,29 milyon ABD doları
İstemem 😃
Pek anlamam ya
Hediye edilse guzel olur 😅
Kokusunu bilmiyorum
var zaten
isterdim
Çok tahrik edici ya
Çok tahrik edici
Baya pahalıymış
Nayn
var zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar