Merhaba sevgili KScanlar 🫶🏻

Parfüm sıkınca o harika kokuları ilk etapta bizi çok iyi hissettirir ve hep öyle devam edecek zannederiz ama bir süre sonra kokusu azalınca bu durum hoşumuza gitmez. Gün boyu kalsın, güzel kokmaya devam edelim isteriz. İşte bu yüzden parfümünüzün daha kalıcı olması için size bazı tüyolar vereceğim, buraya toplanın 🥰💃
Parfümü temiz cilde kullanmak
Bu oldukça önemli. Temiz cilde parfüm sıkıldığında koku hem ağırlaşmıyor hem de daha hoş geliyor. Mümkün mertebe duştan sonra sıkmak gerek, tende kalıcılığı için.

Parfüm sıkılan ana yerler : Boyun, kulak arkası, el bilekleri
Bu bölgelere, özellikle de kulak arkasına sıkıldığında parfümün kalıcılığı ve koku oranı daha yüksek oluyor. Ayrıca bilekler ve boyun da kokunun daha uzun süre kaldığı bölgeler. Nabız bölgeleri sıcak olduğu için parfümler sıcakla etkileşime geçerek daha kalıcı olurlar.

Herkesin pek bilmediği parfüm sıkılan diğer yerler : Saçlar, diz arkası, göbek, sırt
Bu bölgelerde de koku daha kalıcı olur. Yani kısacası parfüm vücuda, cilde sıkıldığında kıyafetten daha kalıcı oluyor. ( Konu sadece kalıcılık. Zararlarını konuşmuyoruz, orayı karıştırmayın 🙂 )


Vazelin sürmek
Vücudun bazı yerlerine vazelin sürüp sonra da oranın üzerine yoğun şekilde parfüm sıkmak tüm gün parfümün kalıcı olmasını sağlar. Yani vazelini makyajdaki baz gibi düşünebilirsiniz.

Bencem bu kadardı, okuduğunuz için teşekkürler 😊
Bir sonraki bencemde görüşürüz 😀😘

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Tam ayarında bir bence olmuş kısa ve öz emeğine sağlık 🌺
Saça sıkmaya gerek yok bence ama tende bilek boyun tercih ediyorum zaten. Kokum burnuma gelsin de zaten cildimizi temizliyoruz
Teşekkürler 🥰
Emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Ben de teşekkür ederim beğendiğiniz için
Teşekkürler tam aradığım şey emeğinize sağlık❤
Ben de teşekkür ederim beğendiğin için 🥰
Rica ederim her zaman❤
Koku benim kırmızı çizgim. Eline emeğine sağlık.
Teşekkür ederim
Çok faydalı ve sıkmayan bir bence olmuş. Eline ve bilgine sağlık🌹🌸🌸
Teşekkür ederim canım 🤗🌸🌹🌺💖
Rica ederimmm bal🌹🌹🩷🩷🥰🥰
🌹🌸❤️
Parfüme düşkün biri olarak bu bilgilerin üzerinden yeniden geçmek benim için çok faydalı oldu ☺️☺️☺️
😊🤗
Vayy vazelin olayını ilk kez duydum küçük bı deneme yapicam
Emeğine sağlık canım
❤️
eline sağlık canım
💖
Harika bir bence olmuş ellerine sağlık canım 🎀
💞💕❣️
Parfüm guzel bi buluş ama güzel kokusuna ulaşmak lazım
Güzelmiş eline sağlık edooo
Teşekkürler 😄
Rica 😄
Bu güzel emeğin için teşekkürler 🌸
4 fıs ama yine de tene sıkmayın sonuçta kimyasal
Emeğine sağlık bea..
Teşekkürler 😊
Rica ederim. 😊
güzel paylaşım olmuş
tesekkürler emeginize saglik
Güzel tavsiyeler
Teşekkürler
Edp miktarına bakmak lazım kalıcılık için
Teşekkürler
Tene zararlı