Havalar hala güzelken biraz daha sosyal kelebek olmaya ne dersin? 🦋 Dışarı çıkmanın, bol bol eğlenm
Güzellik & Bakım Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite (Sayfa 5) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1518 Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
Senbilyeter06 Takip Et Xper 1 Yaş: 43 1 yıl Emotion rose, bence en güzel kokusu 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl kokuları efso değil mi Yorumla
Eses9304 Takip Et Xper 1 Yaş: 31 1 yıl Mor olan cidden çok hoş kokusu 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl eveet hepsi ayrı güzel Yorumla
theyargimac Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Mor kapaklı olan harika kokuyor 0 2 Yorumla Aleyna 1 yıl ben de yeşili beğeniyorum ama onu da denicem Yorumla kedili_prenses 1 yıl @Aleyna dene dene çok iyi Yorumla
gizemliduygular Takip Et Xper 5 Yaş: 35 1 yıl kadında aradığım kokudur emotion 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl ooo iyimiş Yorumla
fuhrerrr33 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 1 yıl Gerçekten iyi fikir cok yardımcı oldu teşekkürler 0 0 Yorumla
Keşkedogmasaydim12 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 1 yıl Gerçekten çok güzel kokuyor 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl ben de kokusuna bayılıyorum Yorumla
AltınGibiKalp Takip Et Xper 2 Yaş: 23 1 yıl Emotion güzel ürün memnun kaldım. 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl ben de seviyorumm Yorumla
aslygl Takip Et Xper 4 Yaş: 31 1 yıl Emotion her kokusu ayrı fresh severek kullanıyoruz 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl emotion ile mis gibi kok diyoruz Yorumla
Xblacktige Takip Et Xper 3 Yaş: 25 1 yıl Koltuk altı için önemli tabi 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl ter kokmamak için kullanılmalı Yorumla
X_x16 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 1 yıl kahkaha atmak kalbe zarar verir 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl yok ya neden zarar versin, fazlası zarar olabilir ama genel olarak zararlı değildir yani Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Son seride güzel kokular mevcut. 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl en son ki seriyi daha çok sevdim Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Emotion güzel kullanıyorum. 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl çok güzel cidden Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Emotion kullanıyorum çok iyi 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl terlemeyi önlüyor ve mis gibi kokuyor Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Emotion çok kaliteli zaten 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl bayağı kaliteli Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Insan ömrü güldükçe uzarmış
Emotion rose, bence en güzel kokusu
kokuları efso değil mi
Mor olan cidden çok hoş kokusu
eveet hepsi ayrı güzel
Gülmek güzeldir herkes gülmeli
Mor kapaklı olan harika kokuyor
ben de yeşili beğeniyorum ama onu da denicem
@Aleyna dene dene çok iyi
kadında aradığım kokudur emotion
ooo iyimiş
Gerçekten iyi fikir cok yardımcı oldu teşekkürler
Çok iyi bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.
Teşekkürler güzel bilgiler için
Güzel paylaşım, emeğinize sağlık
Çok güzel bir paylaşım elinize saglik
Güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık
Wwooooww etkileyici bir paylaşım olmuş
Gerçekten çok güzel kokuyor
ben de kokusuna bayılıyorum
Harika bi yazı emeğine sağlık
Güzel marka emotion teşekkürler
Faydalı paylaşım sağolun.
Yapılaçak çok şey var ama vakit yok
beğendim bunu bence güzel içerik
Emotion güzel ürün memnun kaldım.
ben de seviyorumm
Faydali bilgiler icin tesekkur ederim
guzel bilgilendirme icin tesekkurler
Bilgilendirici bir paylaşım teşekkürler
Emotion her kokusu ayrı fresh severek kullanıyoruz
emotion ile mis gibi kok diyoruz
Koltuk altı için önemli tabi
ter kokmamak için kullanılmalı
Oh be yararlı bilgi sonunda
Bencede ağlamayın Gül'ün
Hava çok güzel
güzel aktivite önerileri için teşekkürlerr
Güzel aktivite ve eğlence şart
Temiz kokmak önemli tabi ki de
kahkaha atmak kalbe zarar verir
yok ya neden zarar versin, fazlası zarar olabilir ama genel olarak zararlı değildir yani
Gülmek son derece keyif veriyor demek
Dizi izlemek kitap okumak müzik dinlemek
Tebrik ederim çok güzel bir çalışma
Gezmek doğa gezmek ………………
Off çok sıkılıyordum ben yaparım
Çok güzel. Hepsi de sevdiklerimizle yapılası
Son seride güzel kokular mevcut.
en son ki seriyi daha çok sevdim
Nedir nedir nedırrrr😀😀😀😀
Harika bir paylaşım olmuş
Emotion güzel kullanıyorum.
çok güzel cidden
Manit olmayınca tadı çıkmıyor adaletini.
Teşekkürler emotion güzel bilgilendirme
Güzel bir bilgilendirme teşekkürler 🙏🏼
Yürüyüş yapmak çocuğumla :)
Emotion terleme dengesini çok iyi koruyor
mukemmel mutis harika aktivite
Emotion kullanıyorum çok iyi
terlemeyi önlüyor ve mis gibi kokuyor
Emotion çok kaliteli zaten
bayağı kaliteli
Faydalı paylaşım teşekkürler
Bu güzel fikirleriniz için çok teşekkür ederim