Havalar hala güzelken biraz daha sosyal kelebek olmaya ne dersin? 🦋 Dışarı çıkmanın, bol bol eğlenm
Güzellik & Bakım Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite (Sayfa 4) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1518 Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
atomma Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl İnanılmaz hepsi keşke yapabilsem 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl birini bile yapsan çok iyi Yorumla
useeeerrrr13578 Takip Et Xper 2 Yaş: 20 1 yıl Emotion kullanıyorum 🌸🌸🌸🌸 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl en sevdiğin kokusu hangisi Yorumla
KimeNeAcaba Takip Et Xper 3 Yaş: 28 1 yıl Emotion kullanıyorum teşekkürler 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl favori kokun hangisi Yorumla
DedeKorktumMasalları Takip Et Xper 2 Yaş: 24 1 yıl Bilemedimki siz diyorsanız doğrudur 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl güvenerek denemelisin Yorumla
DemirGibii Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl Yaz ayı güzeldi artık seneye 0 2 Yorumla Aleyna 1 yıl yaz kış her zaman deodorant kullanılmalı ya Yorumla sheftali 1 yıl kış da bahar da olur ya niye öyle dedin? Yorumla
bdsmhardd06 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Pc oyunlar yeterli oluyor 0 2 Yorumla sheftali 1 yıl arada temiz hava da alınmalı ya Yorumla bdsmhardd06 1 yıl Yalnızken olmuyor dkdkkfkf Yorumla
kadifeliigelinn Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Konsere gitmek yüzmek gezmekkk 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl yaz ayında gibi hissettim kendimi Yorumla
alıbuldan Takip Et Xper 6 Yaş: 52 1 yıl Kamp yapmak bisiklet sürmek 0 2 Yorumla sheftali 1 yıl mis gibi Yorumla alıbuldan 1 yıl Aynen öyle Yorumla
tanrınınkirbaci06 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 1 yıl Teşekkürler hocam tavsiyelerinize uyacagim :) 0 0 Yorumla
Benegeliuzun Takip Et Xper 5 Yaş: 42 1 yıl Gülmeyi severim her zaman iyidir 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl gülmek güzell Yorumla
SoftOxyGen Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Teşekkürler Emotion kullanıyorum. 0 3 Yorumla kal88 1 yıl mavilisi favorim Yorumla Aleyna 1 yıl @kal88 yeşil olanı seviyorum ben de Yorumla sheftali 1 yıl bende mavi ve kırmızıyı seviyorum, başka çeşitlerini denedin mi? Yorumla
nazarageldik01 Takip Et Xper 3 Yaş: 20 1 yıl Emotion ile çok güzel kokuyorum her zaman. 0 1 Yorumla kal88 1 yıl ben de çiçek gibi kokuyorum Yorumla
Grailedfan Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Emotion gerçekten güzel reklamlar vermeye basladı 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl kaliteli, güzel bir marka Yorumla
eskihesabimikaybettm Takip Et Xper 5 Yaş: 19 1 yıl Benim arkadaşım yok kimle gezeceğim. 0 2 Yorumla Kscan333 1 yıl @eskihesabimikaybettm arkadaşın olurum Yorumla eskihesabimikaybettm 1 yıl Kalsın öyle değil var benim arkadaşım ama çalışıyorlar bazıları evli görüşemiyoruz Yorumla
Beyaz_Atlı_Bir_Prens Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Çimlere uzanıp keyif yapmak gibisi yok. 0 0 Yorumla
Salihreis2 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 1 yıl Aynen katılıyorum, eşim de onu kullanıyor 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl güzel marka gerçekten Yorumla
DupDuruBirKız Takip Et Xper 4 Yaş: 32 1 yıl Emotion güzel bir marka teşekkürler 0 1 Yorumla kal88 1 yıl favorimm mavili olan Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Hmmm garip bilemiyorum nasıl
emotiona bayılıyorum gercekten
Harika tavsiyeler, teşekkürler.
Bu aktivitiler güzel denenmeli
Bu aktiviteler mutlaka denenmeli
Yaz günleri aktivitiler önemlidir
Güzel bi konser olsa gidilirdi
Güzel aktiviteler, deneyeceğim.
Ter kokusunu anında alması çok güzel
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
Çoğumuzun yapmaktan keyif aldığı şeyler ✨
Çok faydalı teşekkürlerrr❤️❤️💐
Güzel aktiviteler hepside
Tabiki de pembe olan yani
İnanılmaz hepsi keşke yapabilsem
birini bile yapsan çok iyi
Emotion kullanıyorum 🌸🌸🌸🌸
en sevdiğin kokusu hangisi
Yalnızken pek tadı olmuyor
Emotion kullanıyorum teşekkürler
favori kokun hangisi
Gülmek önemli tabi gğlmeli
Bisiklet ve açık hava konseri
Genellikle bisiklet sürerim bn
Bilgi için teşekkür ederim.
Eylence gülme güzel hacakar güzeli yok
Bilemedimki siz diyorsanız doğrudur
güvenerek denemelisin
Yaz ayı güzeldi artık seneye
yaz kış her zaman deodorant kullanılmalı ya
kış da bahar da olur ya niye öyle dedin?
Pc oyunlar yeterli oluyor
arada temiz hava da alınmalı ya
Yalnızken olmuyor dkdkkfkf
ellerinize sağlık çok güzel paylaşım olmuş
Konsere gitmek yüzmek gezmekkk
yaz ayında gibi hissettim kendimi
Kamp yapmak bisiklet sürmek
mis gibi
Aynen öyle
Mangalll tabikideeeeee😍😍😍
Teşekkürler hocam tavsiyelerinize uyacagim :)
Güzel bir arkadaş muhabbeti
Gülmeyi severim her zaman iyidir
gülmek güzell
Gülmenin zararı ölümü ya olmaz
Teşekkürler Emotion kullanıyorum.
mavilisi favorim
@kal88 yeşil olanı seviyorum ben de
bende mavi ve kırmızıyı seviyorum, başka çeşitlerini denedin mi?
Emotion ile çok güzel kokuyorum her zaman.
ben de çiçek gibi kokuyorum
iyi yazı bence bu yazıııııı
Güzel koku faydalı paylasim
Emotion teşekkürler paylaşım için
Bilgilendirici bir paylaşım teşekkürler
Emotion gerçekten güzel reklamlar vermeye basladı
kaliteli, güzel bir marka
hmmm bu deodorantı kullanmalıyız
Kardeş payı cem yılmaz izleyin yeter
sanırım hiç birini yapmıyorum
Benim arkadaşım yok kimle gezeceğim.
@eskihesabimikaybettm arkadaşın olurum
Kalsın öyle değil var benim arkadaşım ama çalışıyorlar bazıları evli görüşemiyoruz
Yüzme bisiklet binme yürüyüş düşünme..
Gülüşümde saklı mutluluğum
Yenis oynamam gibisi yok bide rekabetli geçerse
gülmek ömrü uzatırmış eline sağlık
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Çimlere uzanıp keyif yapmak gibisi yok.
Doğa turu her zaman kafa dagitmak için birebir
Eğlenmeye zaman kalmıyor ki
keşke benımde olsa dıyenlerdenım
Aynen katılıyorum, eşim de onu kullanıyor
güzel marka gerçekten
Gezmek sana iyi gelen arkadaşla sohbet et ek
Beraber gulelim hep beraber
Emotion güzel bir marka teşekkürler
favorimm mavili olan
Bencede yok eglenelim gulelim
parkta cips kola yapın 10/10 aktivite