Havalar hala güzelken biraz daha sosyal kelebek olmaya ne dersin? 🦋 Dışarı çıkmanın, bol bol eğlenm
Güzellik & Bakım Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite (Sayfa 3) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1518 Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
Deniz_mavisi_ Takip Et Xper 6 Yaş: 32 1 yıl Emotion kullanıyorum ve çok mutluyum 0 2 Yorumla kal88 1 yıl vazgeçilmez marka Yorumla sheftali 1 yıl favori markam Yorumla
reeLkullanıcı Takip Et Yoda Yaş: 36 1 yıl Bilgiler için teşekkürler, yenilerini bekliyorum 0 0 Yorumla
Ars005 Takip Et Guru Yaş: 30 1 yıl hepsi çok çok iyi teşekkürler 0 2 Yorumla Aleyna 1 yıl bence de Yorumla sheftali 1 yıl mavisi ve kırmızısı da favorim Yorumla
Lilcansu120 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 1 yıl Emotion kadınlar için harika bence 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl bence de tüm arkilerime öneriyorum Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Sahilde, parkta sabah koşusu yapmak. Gri havalar gelmeden tadını çıkarmak gerek. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Özgürce bisiklet sürmek tabi ki :) ter kokmadan 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl emotionla #MisGibiKok! Yorumla
MadamLila Takip Et Master Yaş: 24 1 yıl Emotion kullanıyorum. İyi güzel 0 3 Yorumla kal88 1 yıl emotion çok iyi Yorumla Aleyna 1 yıl @kal88 severek kullanıyoruz Yorumla sheftali 1 yıl en sevdiğin kokusu ne? Benimki mavi ve kırmızısı Yorumla
mdekmrc Takip Et Xper 5 Yaş: 32 1 yıl Tatil güzeldir ben severim ya da 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl kim sevmez ki Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 1 yıl Çok güzel kokular var tavsiye edilir 0 2 Yorumla kal88 1 yıl ben de tavsiye ediyorum herkese Yorumla sheftali 1 yıl mavisi favorim Yorumla
BaşakkAkrep Takip Et Guru Yaş: 41 1 yıl Keyifli bir paylaşım olmuş. Emotion gibisi yok. 0 2 Yorumla Aleyna 1 yıl En iyisi Emotion Yorumla sheftali 1 yıl #MisGibiKok! Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 1 yıl Emotion sağlıklı ürünler sunuyor 0 2 Yorumla kal88 1 yıl emotion mükoo Yorumla sheftali 1 yıl vegan, alkolsüz say say bitmez bir de fresh kokuyor Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 1 yıl Çalışmaktan vakit bulamıyoruz 0 4 Yorumla Aleyna 1 yıl bazen öyle oluyor, koşuştururken vakit kalmıyor Yorumla eternity-a 1 yıl Aynen öyle çalışmaktan insan vakit bulamıyor. Hatta şu an da çalışıyorum zaten Yorumla sheftali 1 yıl vallaha öyle insan yoruluyor ama yine de pozitif kalıyorsak ne ala Yorumla 1 yorumu gör eternity-a 1 yıl İşten çıkınca pozitif oluyorum 😂 Yorumla
Stored Takip Et Xper 7 Yaş: 109 1 yıl Emotion denemeyen kaldı mı 0 3 Yorumla kal88 1 yıl herkes denemeli Yorumla Aleyna 1 yıl @kal88 kimse ter kokmamalı cidden :) Yorumla sheftali 1 yıl herkese benden şiddetle tavsiye edilir Yorumla
CaNRaS Takip Et Xper 7 Yaş: 41 1 yıl Güzel paylaşım denemek lazım bir kaç tanesini 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl mavi ve kırmızısından başlamanı öneririm Yorumla
hogwartsınbirdilberi Takip Et Xper 6 Yaş: 22 1 yıl Güzek bir marka seviyorum 0 2 Yorumla kal88 1 yıl ben de çok seviyorum Yorumla sheftali 1 yıl en sevdiğim marka Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Bilgilendirici bir paylaşım olmuş teşekkürler elinize emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Bende kullanıyorum bu ürünü harika 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl kokusu çok iyi ve kaliteli Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Cidden güzel kokan bir deodorant 0 2 Yorumla kal88 1 yıl evett cidden öyle Yorumla sheftali 1 yıl fresh kokulu bir de Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl En sevdiğim deodorant ama kalıcı değil 0 2 Yorumla kal88 1 yıl kalıcı bence Yorumla sheftali 1 yıl kalıcı ya bundan iyisi de ne bileyim Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl daimaa gulumse derimm ben hep :) 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl herkes gülümsemeli Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Fresh kokusu ile en sevdiğim 0 2 Yorumla kal88 1 yıl en iyisi emotion Yorumla sheftali 1 yıl mis gibi kokan iz bırakmayan markalardan biri Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl deodorantını beğenerek kullanıyorum. 0 2 Yorumla Aleyna 1 yıl en çok hangi kokuları beğeniyorsun Yorumla Cevap sahibi 1 yıl @Aleyna ben bloom olan deodorantı tercih ediyorum. Cok fresh mis gibi kokuyor Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Dolgun bir paylaşım olmuş klavyene sağlık 0 4 Yorumla Aleyna 1 yıl dolgun mu ahaha güldüm Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Neden güldünüz bilmiyorum ama daima gülmeniz dileğiyle ☺️ Yorumla Aleyna 1 yıl ayy teşekkürleer, dolgun kelimesi garip geldi Yorumla 1 yorumu gör Cevap sahibi 1 yıl Hım anladım Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Bısiklet sürmek benim aktıvıtem 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl ay benimde en sevdiğim Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl emotion çok güzel kokuyor. hepsi 0 2 Yorumla kal88 1 yıl ben de bayılıyorum Yorumla sheftali 1 yıl canım emotion Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Deodorant hassas konumuz temizlik şart 0 2 Yorumla kal88 1 yıl özellikle kötü kokan herkes kullanmalı Yorumla sheftali 1 yıl yaz kış denmeden herkes ama herkes kullanmalı Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Emotion kullanıyorum, kalıcılığı çok iyi 🌸 0 2 Yorumla kal88 1 yıl ben de bayılıyorum Yorumla sheftali 1 yıl fresh kokusu en sevdiğim yanlarından biri Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Bir dünya markası oldu bu marka da 0 2 Yorumla kal88 1 yıl kesinliklee Yorumla sheftali 1 yıl en ama en iyisi Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Çok güzel bir paylaşım olmuş 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl emotion kullanıyor musun? Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Tek başıma nasil çıkarabilirim ki 0 1 Yorumla Aleyna 1 yıl tek başına da çıkarabilirsin neden ki? Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Tesekkürler sagligima kavusayim denerim 0 5 Yorumla Aleyna 1 yıl çok geçmiş olsun, neyin var? Yorumla sheftali 1 yıl çokça amin, Yorumla Cevap sahibi 1 yıl @Aleyna canım benim cok sağol sorduğun için Bebegimi ve annemi kaybettim Sonrada ben kendimi kaybettim …. Yavaş yavaş toparlanıyorum Yorumla 2 yorumu gör Cevap sahibi 1 yıl @sheftali cok cok sagol ❤️ Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Güzel dilekleriniz için cok sağ olun Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Güzel bir marka severek kullanıyorum 0 2 Yorumla kal88 1 yıl bende seviyorum Yorumla sheftali 1 yıl bende severek kullanıyorum, en sevdiğin kokusu nedir? Yorumla
SamsunluEzgi55 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 1 yıl Çok faydalı bir bence. Sağ olun. 1 1 Yorumla AlperAlmanya 1 yıl samsun neresinden bende samsunluyum☺️👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Emotion kullanıyorum ve çok mutluyum
vazgeçilmez marka
favori markam
Açık hava aktiviylteleri her gün lazım
Hemen gidip emotıon alıp sürünecem
Bilgiler için teşekkürler, yenilerini bekliyorum
hepsi çok çok iyi teşekkürler
bence de
mavisi ve kırmızısı da favorim
Emotion kadınlar için harika bence
bence de tüm arkilerime öneriyorum
Güzel bir içerik olmuş 👏
Teşekkürler güzel çalışma olmuş.
çok güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Emeğinize sağlık yararlı bir içerik
Sahilde, parkta sabah koşusu yapmak.
Gri havalar gelmeden tadını çıkarmak gerek.
Özgürce bisiklet sürmek tabi ki :) ter kokmadan
emotionla #MisGibiKok!
Gerçekçi olmamış hahahahaha
Paylaşım için teşekkürler
Emotion kullanıyorum. İyi güzel
emotion çok iyi
@kal88 severek kullanıyoruz
en sevdiğin kokusu ne? Benimki mavi ve kırmızısı
Tatil güzeldir ben severim ya da
kim sevmez ki
Çok güzel kokular var tavsiye edilir
ben de tavsiye ediyorum herkese
mavisi favorim
Keyifli bir paylaşım olmuş. Emotion gibisi yok.
En iyisi Emotion
#MisGibiKok!
Emotion sağlıklı ürünler sunuyor
emotion mükoo
vegan, alkolsüz say say bitmez bir de fresh kokuyor
Çalışmaktan vakit bulamıyoruz
bazen öyle oluyor, koşuştururken vakit kalmıyor
Aynen öyle çalışmaktan insan vakit bulamıyor. Hatta şu an da çalışıyorum zaten
vallaha öyle insan yoruluyor ama yine de pozitif kalıyorsak ne ala
İşten çıkınca pozitif oluyorum 😂
Emotion denemeyen kaldı mı
herkes denemeli
@kal88 kimse ter kokmamalı cidden :)
herkese benden şiddetle tavsiye edilir
Güzel paylaşım denemek lazım bir kaç tanesini
mavi ve kırmızısından başlamanı öneririm
Güzek bir marka seviyorum
ben de çok seviyorum
en sevdiğim marka
Bilgilendirici bir paylaşım olmuş teşekkürler elinize emeğinize sağlık
Paylaşım için çok teşekkürlerr
Yaz bitti seneye artık nasipse
güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Çok güzel önerilerde bulunmuşsunuz teşekkürlerrr
Bende kullanıyorum bu ürünü harika
kokusu çok iyi ve kaliteli
Cidden güzel kokan bir deodorant
evett cidden öyle
fresh kokulu bir de
En sevdiğim deodorant ama kalıcı değil
kalıcı bence
kalıcı ya bundan iyisi de ne bileyim
daimaa gulumse derimm ben hep :)
herkes gülümsemeli
Fresh kokusu ile en sevdiğim
en iyisi emotion
mis gibi kokan iz bırakmayan markalardan biri
deodorantını beğenerek kullanıyorum.
en çok hangi kokuları beğeniyorsun
@Aleyna ben bloom olan deodorantı tercih ediyorum. Cok fresh mis gibi kokuyor
evet gerçekten çok önemli şeyler var
🌸Emeğinize sağlık güzel bir bence olmuş
Pek de çıkaramıyoruz ama o da olur umarım.
Dolgun bir paylaşım olmuş klavyene sağlık
dolgun mu ahaha güldüm
Neden güldünüz bilmiyorum ama daima gülmeniz dileğiyle ☺️
ayy teşekkürleer, dolgun kelimesi garip geldi
Hım anladım
Moderatör ve yazarlara teşekkürler
Bısiklet sürmek benim aktıvıtem
ay benimde en sevdiğim
emotion çok güzel kokuyor. hepsi
ben de bayılıyorum
canım emotion
Deodorant hassas konumuz temizlik şart
özellikle kötü kokan herkes kullanmalı
yaz kış denmeden herkes ama herkes kullanmalı
Eğlenceli bir bence olmuş teşekkürler...
Emotion kullanıyorum, kalıcılığı çok iyi 🌸
ben de bayılıyorum
fresh kokusu en sevdiğim yanlarından biri
Bir dünya markası oldu bu marka da
kesinliklee
en ama en iyisi
Tesekkurler paylaşım için
çok güzel tavsiyeler çokkk teşekkürler
Harika tavsiyeler teşekkürler
Çok güzel bir paylaşım olmuş
emotion kullanıyor musun?
Evet gülmenin eğlenmenin zararı yok
Tek başıma nasil çıkarabilirim ki
tek başına da çıkarabilirsin neden ki?
Tesekkürler sagligima kavusayim denerim
çok geçmiş olsun, neyin var?
çokça amin,
@Aleyna canım benim cok sağol sorduğun için
Bebegimi ve annemi kaybettim
Sonrada ben kendimi kaybettim
…. Yavaş yavaş toparlanıyorum
@sheftali cok cok sagol ❤️
Güzel dilekleriniz için cok sağ olun
Güzel bir marka severek kullanıyorum
bende seviyorum
bende severek kullanıyorum, en sevdiğin kokusu nedir?
Gülmek insana huzur verir zatenki😊😊😊
6 önerin için çok teşekkürler
Güzel olmuş bence eline sağlık
Çok faydalı bir bence. Sağ olun.
samsun neresinden bende samsunluyum☺️👍
Pek keyif alacağım bir şey kalmamış gibi
Gayet kaliteli bir içerik
Güzel faydalı bir yazı eline sağlık