Havalar hala güzelken biraz daha sosyal kelebek olmaya ne dersin? 🦋 Dışarı çıkmanın, bol bol eğlenm
Güzellik & Bakım Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite (Sayfa 2) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1518 Gülmenin, Eğlenmenin Zararı Yok! Güzel Havanın Tadını Çıkarmanı Sağlayacak 6 Keyifli Aktivite Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
Edapksl Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Kaliteli bir deodorant kullanıyorum tavsiye edilir. 0 2 Yorumla sheftali 1 yıl en sevdiğin kokusu hangisi peki? Yorumla Edapksl 1 yıl @sheftali romance Yorumla
TısSokanYılan Takip Et Xper 4 Yaş: 30 1 yıl Yaz aylarında bu ürünler yetişiyor imdadımıza 0 3 Yorumla kal88 1 yıl evet ter kokusunu önlüyor Yorumla kedili_prenses 1 yıl @kal88 keşke herkes kullansa Yorumla sheftali 1 yıl en sevdiğin kokusu nedir desem? Yorumla
OlmazDeme1 Takip Et Xper 1 Yaş: 32 1 yıl Emotion etkisi özellikle enerjik eğlencelerde harika 0 2 Yorumla Aleyna 1 yıl aynen öyle Yorumla sheftali 1 yıl sıfır kötü koku Yorumla
Gamzeliiimm12 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 1 yıl Koş deniz kenarına al yanına bide kahveni sevdiğin birini oh mis 0 2 Yorumla kal88 1 yıl mis gibi cidden Yorumla sheftali 1 yıl tam baharda yapılacak aktiviteler Yorumla
meraksızolan Takip Et Xper 1 Yaş: 29 1 yıl Yürüyüş kitap sahil kenarına da okumak avme gezmek 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl oh oh mis gibi Yorumla
öyllesinebirri Takip Et Xper 5 Yaş: 35 1 yıl @Sea_Sparkle la şiir okuyup sahil kenarinda oturmak 🙂 0 0 Yorumla
RuhAdam1905 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl Deneyeceğim bunları tavsiyeler için teşekkürler 0 2 Yorumla kedili_prenses 1 yıl dene bence de Yorumla sheftali 1 yıl mavisini öneririm ilk başlaman için Yorumla
emirhansaatci Takip Et Xper 5 Yaş: 31 1 yıl Her zaman eylenmeyi kefnibsürmeyi bilmek gerekiyor her fırsatı değerlendirmek gerekiyor 0 2 Yorumla sheftali 1 yıl gerçekten de öyle Yorumla emirhansaatci 1 yıl 🙂🙂🙂🙂aynen Yorumla
yyaseminncee Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Okul ve ödevlerdenneğlenmek için pek vakit bulamıyorum 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl kendine de arada zaman ayır Yorumla
realistkaplan Takip Et Xper 2 Yaş: 41 1 yıl bisiklet gerçekten denildiği gibi çok güzel stres attırıyor 0 3 Yorumla kedili_prenses 1 yıl katılıyorum kafanı dağıtıyor Yorumla realistkaplan 1 yıl @kedili_prenses hem de nasıl şöyle doğayla iç içe bir yerde sürersen tadından yenmez Yorumla sheftali 1 yıl bir de kulaklığı taktın mııı o yolu sürekli uzatasım geliyor Yorumla
Derinsuns Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl Ürünü çok severek kullanıyorum aşırı ferah yaa 0 2 Yorumla kal88 1 yıl ben de çok seviyorumm Yorumla sheftali 1 yıl fresh bir kokuya sahip gerçekten Yorumla
Davidoff53 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 1 yıl Yürüyüşspor aletlerigezmekeğlenmekkpuba gitmekkpiknikk 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl ay okudukça muhteşem hissettim Yorumla
powerpopgirls0 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 1 yıl manitayla sessiz sakin manzaralı bi yerde günbatımına kadar sohbet ediceksin abla 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl tadı tuzu var ya bunun Yorumla
Nymphslord Takip Et Xper 5 Yaş: 39 1 yıl Hayat enerjimizi çaldılar:) gülüp eğlenmeyi biz de isteriz 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl gül gül iyi geliyor zamanını üzülerek harcama Yorumla
AskDevrimi Takip Et Xper 6 Yaş: 26 1 yıl Sosyal aktivitelere teşvik eden bu güzel çalışma başarılı olmuş tebrikler 0 0 Yorumla
DaimaSert3169 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Emotion kullandığım bir ürün ve memnun kaldığımı söyleyebilirim. 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl benim favori markam Yorumla
kızamagizli Takip Et Xper 3 Yaş: 28 1 yıl emotion harika bir marka severek kullanıyorum. 0 2 Yorumla kal88 1 yıl benim de çok sevdiğim bir marka Yorumla sheftali 1 yıl en sevdiğin kokusu hangisi Yorumla
TommyVercetti33 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Teşekkürler yararlı bir paylaşım olmuş herkese iyi aktiviteler 0 0 Yorumla
ardagol1 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 1 yıl Güzel aktiviteler. Emeğinize sağlık teşekkür ederim 0 0 Yorumla
askadamiamaylnz Takip Et Xper 6 Yaş: 28 1 yıl Bilgilendirici faydalı bir paylaşım teşekkürler 0 0 Yorumla
kdrsns Takip Et Xper 5 Yaş: 31 1 yıl Benim terleme sorunumu engelleyecek önleyecek deodorantı üretemediniz bi 0 0 Yorumla
Taşkın_dağlı Takip Et Xper 3 Yaş: 41 1 yıl Gece tekne ile denize açılmak gece karanlığında denize girmek. 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl çok keyifli geliyor kulağa bir o kadar da ürpertici Yorumla
emretlkl18 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 1 yıl bende katılıyorum emotion dünyanın en iyi kokusu şu ana dünyada daha iyisi yapılmamıştır 0 2 Yorumla Aleyna 1 yıl ayy öyle cidden seviyoruzz Yorumla sheftali 1 yıl mis gibi kokmanın kraliçesi, kralı ya Yorumla
eneses1126 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 1 yıl Piknik yapmak. balik avı. yamaç paraşütü. doğa yütüyüşü. kamp yapmak. 0 2 Yorumla sheftali 1 yıl daha ne olsun ya Yorumla eneses1126 1 yıl Demi Yorumla
elzemn Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl Boş boş gece tenha sokaklarda dolaşmak. Bide üstüne yağmur yağsa üüff 0 0 Yorumla
Bir_ks_uyesi Takip Et Xper 1 Yaş: 19 1 yıl Keyifli aktiviteler. Güzel paylaşım için teşekkürler. 0 0 Yorumla
ClumsySmurf Takip Et Xper 6 Yaş: 30 1 yıl Çok teşekkür ederim denemeye fırsat olursa deneyeceğim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Sağlıklı ve kullanışlı ürünleri var gerçekten en iyi marka olduğunu düşünüyorum severek kullaniyorum 0 2 Yorumla kal88 1 yıl evett emotion çok iyi cidden Yorumla sheftali 1 yıl favorin hangisi? Yorumla
Yer_Altından_Notlar_ Takip Et Bilge Yaş: 24 1 yıl Emotion harika bir marka evet 1 2 Yorumla kal88 1 yıl bence de Yorumla sheftali 1 yıl kesinlikle öyle Yorumla
Sorrygirlllllll Takip Et Xper 5 Yaş: 23 1 yıl Emotionsuz aslaaaa olmaazz 0 2 Yorumla sheftali 1 yıl asla ve asla favori markam Emotion Yorumla Sorrygirlllllll 1 yıl Evettt Yorumla
Birkadınıngunlugu06 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 1 yıl Her Zman gülmek gerekiyor 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl herkes gülmeli Yorumla
Bahayreiss Takip Et Xper 6 Yaş: 26 1 yıl Önemli olan eğlence havanın önemi yok 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl gerçekten öyle Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 1 yıl Emotion ile çiçek gibi kokuyorum her zaman 🌸💕 0 4 Yorumla kal88 1 yıl ayy ben de 🧚 Yorumla Aleyna 1 yıl @kal88 yaz bitti ama çiçeksi kokular her zaman güzel Yorumla everkeğii 1 yıl Evet ciceksi kokulari çok begeniyorum 🌸 Yorumla 1 yorumu gör sheftali 1 yıl canım emotion Yorumla
ƒσℓℓσωɱε Takip Et Xper 5 Yaş: 32 1 yıl Kullanıyorum teşekkürler Emotion 0 2 Yorumla kal88 1 yıl ben de severek kullanıyorum Yorumla sheftali 1 yıl bende severek kullanıyorum Yorumla
pink_girl38 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 1 yıl Bende kullanıyorum bu ürünlerden 0 1 Yorumla kal88 1 yıl kokusu çok güzel değil mi Yorumla
neptun_q Takip Et Xper 6 Yaş: 26 1 yıl ful ders çalışmak yes yes yes 0 2 Yorumla sheftali 1 yıl arada mola vermek de yes yes yes Yorumla neptun_q 1 yıl xhsjdjs evet Yorumla
HaymatlosAşk Takip Et Guru Yaş: 39 1 yıl Alüminyum içermemesi muhteşemliğinden bence 0 4 Yorumla kal88 1 yıl katılıyorumm Yorumla HaymatlosAşk 1 yıl @kal88 teşekür ederim Yorumla sheftali 1 yıl vegan olması da muhteşem Yorumla 1 yorumu gör HaymatlosAşk 1 yıl @sheftali hiç bu yönden bakmamıştım 😃 Yorumla
Handealtinkaya Takip Et Xper 5 Yaş: 42 1 yıl Artık yaz bitsin sıcaklar gitsin ki gülelim ya 0 1 Yorumla sheftali 1 yıl gitti gitti de yaz kış gülün ya Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 1 yıl Emotion romance yedi yirmidort benimle 0 2 Yorumla kal88 1 yıl ayy favorimm Yorumla sheftali 1 yıl bebek kokum bebek Yorumla
ergn0638 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 1 yıl Yeterince zamanımıZ olduğunda bu listeye el atacam 0 0 Yorumla
Müverrih96 Takip Et Guru Yaş: 29 1 yıl Bu sıcaklarda deodorant kullanmak önemli... 0 2 Yorumla kal88 1 yıl çok önemli, herkes kullanmalı Yorumla sheftali 1 yıl kullanmayanlara da ceza verilmeli Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Kaliteli bir deodorant kullanıyorum tavsiye edilir.
en sevdiğin kokusu hangisi peki?
@sheftali romance
Yaz aylarında bu ürünler yetişiyor imdadımıza
evet ter kokusunu önlüyor
@kal88 keşke herkes kullansa
en sevdiğin kokusu nedir desem?
Böyle yararlı bilgiler için teşekkürler 🙂👍
Emotion etkisi özellikle enerjik eğlencelerde harika
aynen öyle
sıfır kötü koku
Koş deniz kenarına al yanına bide kahveni sevdiğin birini oh mis
mis gibi cidden
tam baharda yapılacak aktiviteler
Yürüyüş kitap sahil kenarına da okumak avme gezmek
oh oh mis gibi
@Sea_Sparkle la şiir okuyup sahil kenarinda oturmak 🙂
Deneyeceğim bunları tavsiyeler için teşekkürler
dene bence de
mavisini öneririm ilk başlaman için
Her zaman eylenmeyi kefnibsürmeyi bilmek gerekiyor her fırsatı değerlendirmek gerekiyor
gerçekten de öyle
🙂🙂🙂🙂aynen
Okul ve ödevlerdenneğlenmek için pek vakit bulamıyorum
kendine de arada zaman ayır
bisiklet gerçekten denildiği gibi çok güzel stres attırıyor
katılıyorum kafanı dağıtıyor
@kedili_prenses hem de nasıl şöyle doğayla iç içe bir yerde sürersen tadından yenmez
bir de kulaklığı taktın mııı o yolu sürekli uzatasım geliyor
Ürünü çok severek kullanıyorum aşırı ferah yaa
ben de çok seviyorumm
fresh bir kokuya sahip gerçekten
Yürüyüş
spor aletleri
gezmek
eğlenmekk
puba gitmekk
piknikk
ay okudukça muhteşem hissettim
manitayla sessiz sakin manzaralı bi yerde günbatımına kadar sohbet ediceksin abla
tadı tuzu var ya bunun
Hayat enerjimizi çaldılar:) gülüp eğlenmeyi biz de isteriz
gül gül iyi geliyor zamanını üzülerek harcama
Sosyal aktivitelere teşvik eden bu güzel çalışma başarılı olmuş tebrikler
Emotion kullandığım bir ürün ve memnun kaldığımı söyleyebilirim.
benim favori markam
emotion harika bir marka severek kullanıyorum.
benim de çok sevdiğim bir marka
en sevdiğin kokusu hangisi
Teşekkürler yararlı bir paylaşım olmuş herkese iyi aktiviteler
Güzel aktiviteler. Emeğinize sağlık teşekkür ederim
Bilgilendirici faydalı bir paylaşım teşekkürler
Benim terleme sorunumu engelleyecek önleyecek deodorantı üretemediniz bi
Gece tekne ile denize açılmak gece karanlığında denize girmek.
çok keyifli geliyor kulağa bir o kadar da ürpertici
bende katılıyorum emotion dünyanın en iyi kokusu şu ana dünyada daha iyisi yapılmamıştır
ayy öyle cidden seviyoruzz
mis gibi kokmanın kraliçesi, kralı ya
Güzel bir bilgilendirme olmuş teşekkür ederiz
Piknik yapmak. balik avı. yamaç paraşütü. doğa yütüyüşü. kamp yapmak.
daha ne olsun ya
Demi
Boş boş gece tenha sokaklarda dolaşmak. Bide üstüne yağmur yağsa üüff
Keyifli aktiviteler. Güzel paylaşım için teşekkürler.
Çok teşekkür ederim denemeye fırsat olursa deneyeceğim
Sağlıklı ve kullanışlı ürünleri var gerçekten en iyi marka olduğunu düşünüyorum severek kullaniyorum
evett emotion çok iyi cidden
favorin hangisi?
Emotion harika bir marka evet
bence de
kesinlikle öyle
güzel içerik anladım ffff
Gülmek her zaman 1-0 öncedir
Emotion güzel bir paylaşım olmuş
Yazın Roll-on hayat kurtarır.
Benim de her zaman favorim Emotion.
Emotionsuz aslaaaa olmaazz
asla ve asla favori markam Emotion
Evettt
Her Zman gülmek gerekiyor
herkes gülmeli
Önemli olan eğlence havanın önemi yok
gerçekten öyle
Ooo bunlar olmasaydı nasıl eglenecektık
Cevabım paramız olsa da yesek
Söylemem asla niye soyliyim
Aktivite ye zamanı olanlar için hayat çok güzel
Çok güzel paylaşım ellerinize sağlık
Emotion ile çiçek gibi kokuyorum her zaman 🌸💕
ayy ben de 🧚
@kal88 yaz bitti ama çiçeksi kokular her zaman güzel
Evet ciceksi kokulari çok begeniyorum 🌸
canım emotion
ellerinize sağlık çok güzel paylaşım olmuş
Teşekkürler uyacagim tavsiyelere
Kullanıyorum teşekkürler Emotion
ben de severek kullanıyorum
bende severek kullanıyorum
Teşekkür ederim emeğine saglik
Güzel bir anlatım olmuş teşekkürler
Bende kullanıyorum bu ürünlerden
kokusu çok güzel değil mi
İnsanlarda bunları yapicak enerji yok ki
ful ders çalışmak yes yes yes
arada mola vermek de yes yes yes
xhsjdjs evet
Alüminyum içermemesi muhteşemliğinden bence
katılıyorumm
@kal88 teşekür ederim
vegan olması da muhteşem
@sheftali hiç bu yönden bakmamıştım 😃
Tabiii güzeldirrr gülünnn
Güzel paylaşım iyiymiş baya
Artık yaz bitsin sıcaklar gitsin ki gülelim ya
gitti gitti de yaz kış gülün ya
Emotion romance yedi yirmidort benimle
ayy favorimm
bebek kokum bebek
Yeterince zamanımıZ olduğunda bu listeye el atacam
Bu sıcaklarda deodorant kullanmak önemli...
çok önemli, herkes kullanmalı
kullanmayanlara da ceza verilmeli