🌞 Hem yazın keyfini doyasıya çıkarmak hem de hep güzel kokmak istiyoruz! 🌸 Peki, yazın enerjisini
Güzellik & Bakım "Gözenekleri Tıkamadan #MisGibiKok!" Diyoruz! Neden mi? 6 Maddede Anlattık (Sayfa 8) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2120 "Gözenekleri Tıkamadan #MisGibiKok!" Diyoruz! Neden mi? 6 Maddede Anlattık Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
253Cevap
Ben bunu alir gedye ederim
Neden 6 madde neden 3 değil mesela
En iyi limon gözenek açıcı
Kırmızının kokusu çok güzel
Teşekkürler emotion severek kullanıyorum
deo kullanmayan da ölsün bu sıcakta yuh
Çok garip sıcaklar perişan eti
Kokuları yalnızca bana mı hitap etmiyor
en sevdiğim deodorant markası
Bırak gözenekler açık kalsın 😉
Güzel ise yarar bilgiler teşekkürler
Harika çok teşekkür ediyorum
Kullanın kullandırın 🙏🙏
Güzel bir paylaşım teşekkürler
Hmm evet tabiki aynen doğru yanlış
Emotion güzel kokuyo baya ferah
Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Çok önemli çok önemli bunlar
harika ürün sevdim ben cok
Alüminyum olmaması daha iyi
Çok teşekkür ederim tavsiye icin
güzel paylaşım olmuş gibi gibi
Denemek lazım gerçekten işe yarıyor mu
tafsiyeler için teşekküler
En sevdiğim deodorant:tabiki Emotion😍
Güzel bilgi icin tesekkurler
Mis gibi kokmak herkesin hakkı
Gozenekler her turlu tikanir koku istemiyorsak
Denenebilir belki. Teşekkürler
Emotion kullanıyorum kokusu harika
hergun dus aliyorum mis jsjsjsmwmsm
Soguk dus kesinnlikle en iyisi olabilir
Fresh bir kokusu var terletmiyor
Yakın gelecekte almayı düşünüyorum.
Emotion gerçekten çok kaliteli
Güzel paylaşım olmuş temizlik güzel
Sabah-aksam dus almak bu sicakta baska sey caresiz
parfüm duş jeli roll on deodorant
Hic denemedim nasil olcak?
Süper ürün çok güzel tavsiye ederim
parfüm duş baska bsiey yok
otobüs ve dolmuşlarda sıksınlar ölüyoruz kokudan
Duş al sık sonra deadorant tamam
Ben zaten Emotion kullanıyorum
Bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederiz
Her gün banyo yapın bence
Okudum ve gayet yararli buldum
Nedenmiş söyle bakalım ne diyeceksin
İyi tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz
Tavsiyyeleriniz gūzel olmus
Bende emotion kullaniyorum
Emotion ile #misgibikok mak çok güzel
Evet gerçekten güzelmiş beğendim
İyi görünüyor denenebilir
Deniycem. Bakacağız görücez
vay be çok güzel kokuyor bu
Cidden deodorant kullanın y
Lütfen deodorant kullanın ya
Bence evet 5 madde daha mantıklı. Aynen
Peki ozon tabakasına zarar vermiyor mu