🌞 Hem yazın keyfini doyasıya çıkarmak hem de hep güzel kokmak istiyoruz! 🌸 Peki, yazın enerjisini
Güzellik & Bakım "Gözenekleri Tıkamadan #MisGibiKok!" Diyoruz! Neden mi? 6 Maddede Anlattık (Sayfa 7) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2120 "Gözenekleri Tıkamadan #MisGibiKok!" Diyoruz! Neden mi? 6 Maddede Anlattık Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
253Cevap
Çok guzel kokuyor var bende
Gözenekler tikaninca kararma oluyor ya çok kötü
Yararlı paylaşım teşekkürler
Mis gibi kokun kendinize bakın
Güzel bilgi teşekkür ederiz
teşekkürler paylaşım için
Nasil yani knka anlamadim
Güzel bilgi teşekkür ederiz
Emotion bu yaz vazgeçilmezim oldu
Teşekkürler bilgilendirme için
Bilgilendirme için teşekkür ederiz
Harika hakkını vermişsiniz
Güzel bilgiler teşekkürler
çok teşekkür ederim iyi ki anlattiniz
harika paylaşım olmuş teşekkürler
Teşekkürler bilgilendirme için
Yaz ayında güzel kokmak şart gercekten
Emotion mavi olan deodorant favorimm
kim ne derse desin güzel kokmak iyidir
Çok süper. Hakkını veriyorsunuz bu işin.
Yaz ayları için çok iyi bence
Kalıcı değil o yüzden değmez
Güzel yazı olmuş, başarılı
3 tane var evde çok seviyorumm
çok başarılı bir yazı olmjs
harıka kokmak ısteyenler ıcın ıyı olmus
Bende emotion kullanıyorum çok kaliteli
hande ercele bakmaya geldim
Sen en iyisini bilirsin tatlım
Koku en önemli şey ya güzel kokmaya bayılıyorum
Bu hayatımda gördüğüm en güzel ürün
Gözenek yok ki bende sanırım
Yazın gerçekten önemli hafif koku ideal
Çok çekici ve harika kokular
Tam ihtiyacım olan hahahah 😅😅
Bu 6 madde çok iyiymiş teşekkürler
Keşke öyle yapahilsek ama olmyor
Nasıl yani sorun nerde acaba
Mis gibi kokanlar kimler 😂
biz kızlar zaten hep miss gibi kokarız 💮
kötü kokular her zaman çekilmezdir.
Güvenle kullanbilirsiniz stok bile yaptım
Deadorant almak istiyorum
Kullanılabilir bir marka bence
#MisGibiKok 'un kızlar 🙂🙂🙂🙂
Bu sıcak günlerde kesinlikle gerekli
çok cabuk farkettiğim güzel bir koku bence
Aslında insanın yararına çok şey var
koku cok onemlı bence de o
Sıcak yaz aylarında herkese lazım olur.
Teşekkürler çok faydalı bilgiler
Fresh kokular daimi tercihimdir
Hemen denemeliyim bu markayı
Emotion işini bilir her zaman
Çok iyiymiş bu güzel bir şey
Güzel bilgi için teşekkürler
Deodorant kullanalım
Parfüm neyse de bu önemli
Bende emotion kullanıyorum çok memnunum
üşenmezsem belki bir ara denerim
Emotion'a güvenin diyorum.