Bir kutu alıp otobüste dağıtılacak üründür net 🤣 ayrıca kim ne derse desin aldırmadan kokanlara da duyurun bunu bol bol reklam kampanyası bekliyorum sizden
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Elinize emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Roll-on tercih etmesemde duştan sonra deodarnt vs iyi olabiliyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
206Cevap
güzel marka tercihi olur tebrik ederim
Nişanlım kullanır hep çok güzel kokar, gerçi o hep güzel kokar 💘
Bir kutu alıp otobüste dağıtılacak üründür net 🤣 ayrıca kim ne derse desin aldırmadan kokanlara da duyurun bunu bol bol reklam kampanyası bekliyorum sizden
Elinize emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Roll-on tercih etmesemde duştan sonra deodarnt vs iyi olabiliyor
fa rollon kullanıyorum. emotion erkek yok🤷♂️
Emotion la hayat ve her şey yolunda özellikler toplu taşıma kullananlara tavsiye edilir
Erkekler icinde olani da var mı sadcee kadinlar icin heralde
Alüminyum içermemesine özellikle dikkat etmeye çalışıyorum elinize sağlık
Bence rool-on ya da deodorant geceden sürülüp öyle yatılmali sanki dahada fazla etki ediyo diye anladım ben
Gerçekten doğru piyasada temiz içerikli ürün bulmak zor. Ben edition kullanıyorum hem uygun fiyatlı hem de gerçekten temiz içerikli
Genellikle rexona kullanıyorum 48 saat deniliyor ancak gün içerisindeki durumu tolere edecek kadar yeterli geliyor
Benim için
Kokusu güzel olsun
Öyle 48 saat falan değil 12 saat yeter
Koltuk altını yapış yapış yapmasın
Bilgilendirici bir paylaşımda bulunduğunuz için teşekkürler
Bazılarına özellikle duyrulur, lütfen bu çözümleri kullanın
Teşekkürler bilgi için yardımcı oldu ☺️☺️☺️☺️👍👍👍
Kesinlikle güne başlarken ilk kullandığım şeydir.
İnsan oğlu bi şeyler üretmek için iyi çalışıyor
Kullanışlı ve ise yariyor bütün gün kokmiuyorsun
Tamamen hissetirmemesi cok önemli sürdüğün zaman ferah hissetirmesi
Cidden otobüse binerken herkese sıkmak istiyorum ŞANXLSMXL
herkes kullanmalı otobüslerde hiç çekilmiyor ter kokusu
Vegan olması güzel bu bıle yeterli almak ıcın
Emotion erkek için olanları da var mı? ben bayan diye biliyorum bir tek.
Ter herzaman sorun insan kendisinden tiksinir
Kokuların çok güzel Emotionn
Bu içerikten once terlemekten korkuyordum Bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederiz efendim
Böyle güzel güzel anlatınca ikna edici bir Bence olmuş, teşekkürler.
Kız arkadaşım Emotion kullanıyor mis gibi kokuyor, bence kullanmayanlar bir denesin
Ben de bundan kullanıyorum faydalı fakat hava çok sıcak olduğunda yapacak bir şey olmuyor
Evet terlemek hoş değil bu yüzden rol on kullanıyorum
Keşke terlesem ama yok terleyimıyorum ama kullandım ve guzel hoş kokusu yetti bile
aynen öyle su yaz gunleri deodorantsiz dışarı cikilmiyor
Emotion koku olarak harika ancak terlemeye hiç etkisi yok maalesef.
Ben axe kullanıyorum erkek deodorantları daha etkili kalıcı
Kokusu bana biraz ağır geliyor çok sık tercih ettiğim bir ürün değil
Emotion'u da bir denemek lazım ama doğal olmayan %3'lük kısımda ne var merak ettim
Emotion normal şekilde terleyen insanlar kullanabilir. Cok çok terleyen biri rexona kullanmalidir
Ter kokusu genetik bence benimki ahım şahım kokmaz bile o yüzden sorun markada değil
Kullanan var mı önerir misiniz arkadaşlar farklı marka kullanıyorum ama değiştirmeyi düşünüyorum
Emotiondan vazgeçmem kullanınca tüm gün ter derdim olmuyor
Güzel paylaşım olmusss bece
Çok ince noktalara dokunmuşsunuz
Rexona kullanıyorum gayet memnunum
Tamam korkmayız alır deneriz
Güzel rollon markası beğeniyorum
çok güzel bir anlatım olmuş braavo
Dedeorant hiç sevmem o yüzden roll on çok severim.
Güzel paylaşım olmuş elinize sağlık.
Deniyecem bende teşekkürler
Güzel ürün herkes kullanmalı
Gerekliliği tartışılır bence
Asla ter kokmam , kokamam
Lazım oluyor bundan valla ya
Çok fazla yararlı ❤️ teşekkürler
Ben de emotion kullaniyorum
Yazın kullanmak şart tabikide
Bence emosin en iyi rollon markası
Süper bir bence yazısı olmuş
Gayet yararlı açıklama olmuş