Koltuk altının kuru ve pürüzsüz kalmasını sağlayacak ideal bir çözüme, aynı zamanda asla sıradan olm
Güzellik & Bakım Yeni Nesil Deodorantlarla Tanış: Krem Deodorantı Farklı Kılan 6 Detay (Sayfa 5) XO Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1510 Yeni Nesil Deodorantlarla Tanış: Krem Deodorantı Farklı Kılan 6 Detay Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
Bilinmezliklerdeyim2 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Güzel gibi duruyor belki deneyebilirim 1 0 Yorumla
fikret3435 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Kimyasallar var diye kullanmıyorum ben deodorant 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
195Cevap
Harika güzel detaylar bunlar
Güzel gibi duruyor belki deneyebilirim
Denedim elinize saglik...
Faydali olacaksa alalım 😁
Teşekkürler paylaşım için
superrrrrrr denemelisiniz
Denemek isterim ilk firsatta alıp göreceğiz
Denemek lazim ilk duydum yani
Kimyasallar var diye kullanmıyorum ben deodorant
Ben kullandım çok iyi bence
Yeni bir marka, yarın deneyeceğim.
Lütfen herkes kullansın yazın
Tecrübe edinelim bakalım :)
Guzel etaylar hepsi tabi.
Güzel kokmak çok önemli ve degerli
Deodoratn yaz aylarında çok önemli
Teşekkürler bilgiler için
Güzel paylaşım ol muş tskr
Sağlıklı ve güzel kokmasi
Tüm metrolara bir stand kurmalısınız
Denemek lazım sonra yorumlarız
Çok güzel kullanım rahatlığı sağlıyor
Deodorant yaz aylarında gerçekten bir ihtiyaç
Deneyip görmek gerek farkı anlamak için
Krem deodorant kullanamıyorum ben
Kullandım memnunum ben de
Deodorant olarak tek başına bi marka XO
yaz aylarında en çok faydalı olan ürün
Denemeye değermi blmem ama bilmiyom
ozonu deodorant kullanmayanlar deliyo
umarım güzeldir erkekler için olan
İlk defa şimdi gördüm. İnceleyeceğim.
Henüz denemedim ama belki bir gün
Serinletmiyosa kalsın ☺️...
Denemek lazım iyi görünüyor
Valla koku birakmiyo o yeter
Güsel bi anlatım olmuş…..
Sağlıklı olması yeterli bence
Bu deodorantı kullanıyordum memnunum
Uzun süre etkisinin devam etmesi
Güzel hoş kokulu.. Sıcaklarda gerekli
Harika bir koku ben memnunum
Deodorant kullanmayanları kınıyorum.
İlkdrfa böyle bir marka gördüm
Ablam kokusunu çok beğendi
Deo önemli cidden gerçekten
Denedim ve gayet memnun kaldım
Pek kullanmiyorum aslinda
Güzel bir yazı olmuş kaydediyorum.
Markette ne varsa alır geçerim
Normal deodorant taraftarıyım
Güzel paylaşım olmuş tebrikler 💙💙💙👌👌👌
Denemek lazım ilk gördüğümde alacağım
Mantıklı kullanılabilir denemek lazım
Dedorantlar herkese lazım
Deodorant daha kullanışlı
Güzel bi içerikti teşekkürler
Denemedim ama alınabilir iyi duruyor
Denedim, başarılı mı bilemem
önerdiğim deodorant tanıştım