Atatürk'ü nasıl görüyorsunuz?

Seviyormmusunu, gibi sormak iatemesim. Çünkü "sevmem ama saygı duyarım" gibi boş laflarla sıyrılsın istemiyorum insanlar. O yüzden eleştirecekseniz de nedenlerini de yazmanızı beklerim.
Olumlu görüyorum çünkü...
Olumsuz görüyorum çünkü...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Atatürk'ü nasıl görüyorsunuz?
Cevapla