Merhaba, oldukça güzel ve farklı bir soru tipi olmuş. Bunu belirtmek istedim. Kendimde gördüğüm en Atatürk yönüm ileri görüşlülüğüm diye düşünüyorum ve tabii ki iyi kalpli biri olduğumu da düşünüyorum :) Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ülke için en iyisini düşünebiliyorum. Bu sebepten din düşmanı olmakla, batının köpeği olmakla, siyonist olmakla, mossad ajanı olmakla, kürt düşmanı olmakla, ırkçı olmakla, özenti olmakla suçlandım. Ve daha birsürü şey. Oysa bu ülke benim düşündüğüm gibi yönetilse bana düşman olanlar da çok rahat yaşayacaklar
Mustafa Kemal Atatürk'ü seviyorum saygı duyuyorum bize bıraktı ülke için minnettarım Ama kendimi Atatürk'ün yönünde olan bir şey göremiyorum çünkü her birey kendine özeldir sadece fikirlerine devam edebilirim cumhuriyetini benimserim Ama gördüğüm herhangi bir yönüm yok
İleri görüşlülük olabilir.. kadına değer vermek , bilime değer vermek.. ve özgür ruh olmak.. bir de çocukları da çok severim mesela onları korurum onların iyiliği için de her şeyi yapabilirim.. eğitime de değer veriyorum insanların kendini geliştirmesine
İkimizde öngörülüyüz, ve ben de onun gibi Fikrimin İnce Gülü şarkısını çok seviyorum, onun gibi Çalıkuşu kitabını seviyorum. Zevklerimiz benziyor sanki Atatürk'le.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok yönüm var fakat bayadır harekete geçirmek için kendime yön vermedim sanırım hayata başlamanın doğrulmanin her yönden sık durmanın zamanı ben istediim zaman Allah gercekten veriyor bunu cok iyi biliyorum sukurler olsun