• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Bu sabah saat tam 09:05'de neredeydin?

Bay_Nutella
Bay_Nutella Takip Et
Master Yaş: 50
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1510
Yapay Zekaya Sor

Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını rahmet ve şükranla anıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
https://resimlink.com/ZA6-xJC2L
Bu sabah saat tam 09:05'de neredeydin?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
25 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Fairyliquid
    Fairyliquid Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 74%
    +1 yıl

    Uyurum heralde. Bu ulke hicbi zaman duzelmez cunku. Herkes yiyici, keyifci memlekette. Ataturk adini agzina almayi haketmiyo cogu insan. Bu ulke uzun sureli projeksiyonlarla yonetilemedi hicbir zaman. Ataturk buyuk bi sansti ama arap seviciligini bitiremedi. Bu halkin iradesi var diye dusundu hep, yanildi.

    2
    3 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Güzel yorum

      Yorumla
    • gumuskasik
      gumuskasik
      +1 yıl

      Uyumayı tercih ettiğiniz için ülkenin şirazesi kayıyor olamaz değil mi?

      Atatürk'ün gençliğe hitabesini anlayarak okumanızı öneriyorum size!

      Yorumla
    • Fairyliquid
      Fairyliquid
      +1 yıl

      Jsjdn ne alakasi var. Sorumluluk alanlarin hareketleri ulkeyi bu hale getirdi. Ben napiyim :D maas alanlarin duzgun calismasi lazimken kalkip da bana laf atman cok mantikli cidden :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Toprağın-Oğlu
    Toprağın-Oğlu Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 35%
    +1 yıl

    Neredeyse 15 dk olmuştur yorumları okuyorum. İçimden yüreğimden öyle sözler söylemek geldiki dilime, sonra bir an durdum ve dedimki kendi kedime. Yakışmaz öyle şeyler bizlere. Diyebileceğim tek kelime "iyi uykular Türkiye" iyi uykular gerçekten.

    Dünyadan mavi gözlü bir dev geçti ve bugün saatler çoğu yerde gece ya da gündüz hiç önemsenden milyonlarca insan aynı anda dimdik saygısını hasretini minnetini özlemini gösterdi.

    Sabah yarım saat önceden bir kaç komşu olarak mahallede ses sistemi hazır siren sesi ve ardına istiklal marşı ayrı ayrı hazırladık mobil ses sitemi telefona bağlı bekliyor idi olurya elektrik kesilir ise diye. Yaşlısı çocuğu genci herkes düzgünce devlet dairesine gider gibi giyinmiş Atamıza saygı ve minnet sunmak adına bekliyorduk. Çok güzel geçti sesimiz marşımız okunurken yeri göğü inletti ve bir kez daha hepsine yakışanı yaptılar ne bir fotoğraf ne bir video çekme paylaşma derdine düşmeden sadece gerekeni yaptılar.
    Saygı sevgi ve minnet ile.

    2
    0 Yorumla
  • muratduru_1991
    muratduru_1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Büyükçekmece kaymakamlığı önünde saygı duruşunda

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    öğrencilerimin karşısında saygı duruşundaydım Ataları için gözlerinden damla damla akan yaşları izleyerek saygı duruşunda bulundum

    1
    6 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Ne mutlu o evlatlara. Teşekkürler hocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      rica ederim nice böyle evlatlarımız olur inşallah

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İlk okul 1 sınıfta var bir tane. Bu yolda yürüyecek inşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      inşallah

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi tatiller hocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

77

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 339 cevap paylaştı.

    odamda olacağım

    1
    0 Yorumla
  • deepwate
    deepwate Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Tramvayda saygı duruşunda olacağım, canım Türkiye'm onun sayesinde var. Toprağına dökülen şehit kanlarıyla Atatürk'ün liderliği, zekası, azmi ve Türkiye sevgisiyle ruhu şad olsun. Ne mutlu Türküm diyene..

    2
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      🇹🇷🇹🇷🇹🇷

      Yorumla
    • deepwate
      deepwate
      +1 yıl

      ❤️🇹🇷

      Yorumla
  • darrr10
    darrr10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    Mutfaktaydım sirenlerin çaldığını duydum ve saygı duruşuna geçtim. ♾

    1
    4 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Kahvaltıya bir dakika ara verdin

      Yorumla
    • darrr10
      darrr10
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Afiyet olsun Güzel bir gün olsun

      Yorumla
    • darrr10
      darrr10
      +1 yıl

      Sizede teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • neredeydiiinn
    neredeydiiinn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 84%
    +1 yıl

    Hastanede cildiye kapısının önünde tabanlarim ariyorken bekliyordum hala bekliyorum

    1
    4 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Allah'ım şifa versin. Randevu almak kolaymı cildiyeye

      Yorumla
    • neredeydiiinn
      neredeydiiinn
      +1 yıl

      Hayır ne zaman arasam dolu randevular bende sabah 8 de geldim sıra aldım

      Yorumla
    • neredeydiiinn
      neredeydiiinn
      +1 yıl

      Saat 10.50 hala sıra bekliyorum

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Oooo oldukça uzun ve gergin bekleyiş

      Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Allah bilir belkide öleceğiz
    Ama planım kahvaltıya davetliyim
    orada olacağım

    1
    7 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Afiyet olsun

      Yorumla
    • seymabasu1
      seymabasu1
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Nasıldı kahvaltı menü zenginmiydi

      Yorumla
    • seymabasu1
      seymabasu1
      +1 yıl

      Evet poğaçadan lavaşa hepsi el açması mükemmeldi

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Vayyyy be harika

      Yorumla
    • seymabasu1
      seymabasu1
      +1 yıl

      Ama kilo almamak için çok fazla dokunmadım😄

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Sorun etme

      Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl

    İş yerinin balkonuna çıktım, saygı duruşunda da etrafı gözlemledim. E5 karakolu üzerinde araçların çoğunluğu dururken, bazılarının durmayıp aralardan geçme s. r. fs ligini izledim.

    2
    0 Yorumla
  • Rojjjjjjj89
    Rojjjjjjj89 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 73%
    +1 yıl

    Çok saygısız bi millet olmuşuz gerçekten birde utanmadan yok uyuyordum yok şu bu cidden bi b*k olmaz bu insanlardan yazik

    2
    18 Yorumla
    • Bedenimsağ_amaruhum
      Bedenimsağ_amaruhum
      +1 yıl

      Niye uyumak saygısızlık mı? Boş duyar kasma kaç sabah ezan vakti fosur fosur uyudun saygısızca ondan haber ver. Kaç kez yaratanın huzurunda kıyama durdun saygılı baggyannn

      Yorumla
    • konuşmayı_seven
      konuşmayı_seven
      +1 yıl

      Milletin zorla ayakta dikilmesi doğru bir şey değil. Benim işim varsa veya uyuyorsam neden durduk yere ayakta dikileyim. Bu saygı mı oluyor şimdi? Ne alâka ayakta dikilmek ile? İnsan olun, ülkeye faydalı şeyler yapın. Ayakta dikilmekle falan saygı olmaz. Ülkeye en iyi saygı, çok çalışandır. Ayakta mal mal dikilen değil

      Yorumla
    • Rojjjjjjj89
      Rojjjjjjj89
      +1 yıl

      Yok asko ben saygi duruşunda durdum sizin gibi nankor değilim kendi haline bak bi önce duyar kasma diyosun birde belli ne olduğun

      Yorumla
    • Rojjjjjjj89
      Rojjjjjjj89
      +1 yıl

      Abart biraz daha 2 dk aq sanki ne sana bişi kaybettirmez defol git

      Yorumla
    • konuşmayı_seven
      konuşmayı_seven
      +1 yıl

      Sen ayakta durarak ne yaptın o sırada? hiçbir şey. Bu saygı mı? Gerçekten bu mu saygı? Boş boş durmak neden saygı olsun, nasıl bi hipnozdasınız siz anlamıyorum

      Yorumla
    • Rojjjjjjj89
      Rojjjjjjj89
      +1 yıl

      Boş boş durmadım tabiki de sen bunu boş bişi olarak görüyorsan sen de sorun. en azindan mal gibi uyumadım bi zahmet kalksaydınız anlardınız

      Yorumla
    • konuşmayı_seven
      konuşmayı_seven
      +1 yıl

      2 dk bana bir şey kaybettirmez belki çok fazla ama gereksiz. Bir anlamı yok. Ayrıca kimse zorla 2 dk bile olsa zorla dikilemez. Ne bu ayin gibi?

      Yorumla
    • konuşmayı_seven
      konuşmayı_seven
      +1 yıl

      Ben işteydim o sırada. Sabahın 5 inde uyanıyorum ve işimi yapıyorum. Eve de az önce geldim

      Yorumla
    • Rojjjjjjj89
      Rojjjjjjj89
      +1 yıl

      En nankör sizsiniz tamam knk. size hiçbişiyle yaranılmıyo Adam onca savaş iş herseyi yapmış bu aptal insanlar için mi ya? Kendinize acıyın halinize acıyın cidden hiçbişi haketmiyosunuz defol

      Yorumla
    • konuşmayı_seven
      konuşmayı_seven
      +1 yıl

      Madem çok seviyorsan ülkeni, ayakta dikilerek, alkol, sigara içip her gün zamanını eğlence hayatına vermek yerine birşeyler yap o zaman. Ayakta ömür boyuda dikilsen ülkene bir faydan olmadıktan sonra hiçbir şey olmaz

      Yorumla
    • Rojjjjjjj89
      Rojjjjjjj89
      +1 yıl

      Sigara alkol kullanmıyorum eğlence hayatım da yok bu berbat hale gelen ülkede çalışıyorum hem de okuyorum daha kendime zar zor faydam oluyo bunu arap kısmın yapması gerekiyodu zamanında geç artık oraları 😄

      Yorumla
    • Bedenimsağ_amaruhum
      Bedenimsağ_amaruhum
      +1 yıl

      Ne cahil bir kafa!!!

      Yorumla
    • Rojjjjjjj89
      Rojjjjjjj89
      +1 yıl

      Puahahhaha tm arap kadın 🥰

      Yorumla
    • Bedenimsağ_amaruhum
      Bedenimsağ_amaruhum
      +1 yıl

      Türk oğlu türküm. Ama senin gibi gavurlaştığının farkında olmayanlar gerçek Müslümanları araplaştı sanıyor...

      Yorumla
    • HAYATveİNSAN
      HAYATveİNSAN
      +1 yıl

      Bedenimsağ , bırak konuşsun sana yemin ederim istiklal marşını sor ezbere okuyamaz ama sorsan Atatürkçü

      Yorumla
    • Bedenimsağ_amaruhum
      Bedenimsağ_amaruhum
      +1 yıl

      Aynen öyle.. İstiklal marşının içerisindeki mamaları dahi kavrayamaz

      Yorumla
    • Bedenimsağ_amaruhum
      Bedenimsağ_amaruhum
      +1 yıl

      Manaları**

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Gençler ne oluyor burada. Herkes olay yerini terk etsin lütfen

      Yorumla
  • Yalnızyolcu
    Yalnızyolcu Takip Et
    Bilge Yaş: 47 , eic 88%
    +1 yıl

    Tam dokuzu beş geçe aracımı sahile çektim indim ve denize doğru saygı duruşunda özlemle andım Atmanızı her yıl olduğu gibi...

    2
    0 Yorumla
  • FreePowerFullll
    FreePowerFullll Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    Bilinçli bir ülkede nerde olursak olalım saygımızı sunduk 1 dakika 365 gün de aklımızda hep zaten sen çok yaşa Atam.

    1
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Hastane randevum vardı, 9.30'a aldım o yüzden. Hastaneye yakın bir yerde olacağım. Belediyenin önünde tören olacak.

    1
    0 Yorumla
  • dobracidede
    dobracidede Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 99%
    +1 yıl

    Atamın manevi huzurunda, aziz hatırası önünde saygı duruşunda olacağım

    2
    0 Yorumla
  • Lemean
    Lemean Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Zaman durdu. Zaman mekan kavramı yok oldu. Aklımız yaptıklarında kalbimiz onunla sonsuzda kaldı… Saygı ve rahmetle andık. Minnetimiz sonsuz ama…

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      🇹🇷🇹🇷🇹🇷

      Yorumla
  • gecekusum3434
    gecekusum3434 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 88%
    +1 yıl

    Yoldaydım sirenler çalınca saygı duruşuna geçtim 09.05 itibariyle

    1
    0 Yorumla
  • Hullanza
    Hullanza Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    İşyerinde hep beraber alağı indik, saygı duruşunda bulunduk.

    1
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Evimdeyim. Balkonda saygı duruşundaydık. Şimdi de mesaiye başladım.

    1
    0 Yorumla
  • Karakartal2903
    Karakartal2903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 83%
    +1 yıl

    Sabah uyanmış işe gitmek için kahvaltı yapıyor olucam

    1
    0 Yorumla
  • beselye
    beselye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Az önce dışarıda saygı duruşunda bulunduk. 😇

    1
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Teşekkürler 🇹🇷

      Yorumla
  • prensbey_1
    prensbey_1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 70%
    +1 yıl

    Amca sen nerdeydın o saatte.
    Ben okulda idim. Törende.

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Sen hala okuyormusun

      Yorumla
  • hicran_yarası
    hicran_yarası Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Seni çok özledik atam ♥️

    2
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      🙌🏻🙌🏻

      Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Saygı duruşundaydım o sireni ne zaman duysam içim ürperiyor sevgi minnet ve sonsuz saygıyla

    0
    0 Yorumla
  • yağmur_yüreklim01
    yağmur_yüreklim01 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Evde saygı duruşuna geçmiştim

    1
    3 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Teşekkürler genç hanım

      Yorumla
    • yağmur_yüreklim01
      yağmur_yüreklim01
      +1 yıl

      Neden teşekkür ettiniz anlamadım

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Birçok kişi bunu da yapmamış da o yüzden diyorum

      Yorumla
  • XtheWorldStarX
    XtheWorldStarX Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Odamdaydım. Saygı duruşu yapıyordum

    1
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Çok güzel takdir ettim sizi

      Yorumla
    • XtheWorldStarX
      XtheWorldStarX
      +1 yıl

      Teşekkürler<3

      Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Ofiste saygı duruşu yaptık

    1
    5 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Ne güzel bir ofismiş orası

      Yorumla
    • Misakisaki
      Misakisaki
      +1 yıl

      Güzeldir ofisimiz teşekkürler

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi çalışmalar

      Yorumla
    • Misakisaki
      Misakisaki
      +1 yıl

      Teşekkürler sizede iyi çalışmalar

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      👍🏻👍🏻

      Yorumla
  • TUTKUNAYAZ
    TUTKUNAYAZ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gazi Mustafa Kemali ve Silah arkadaşlarını saygıyla minetle anıyorum. Ruhları Şad olsun. Ben metro çıkışında saygı duruşunda bulundum

    1
    0 Yorumla
  • 2umraa
    2umraa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 73%
    +1 yıl

    uyuyor olacagim 🤷🏻‍♀️

    1
    3 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi uykular

      Yorumla
    • 2umraa
      2umraa
      +1 yıl

      sagol abi yeni gordum iyi geceler diyim bende

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • Hicran16
    Hicran16 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yatakta olacağım , ama dışarda olmak isterdim

    1
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Bunun yapabilirsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kapının önüne çıkıp saygı duruşu ve İstiklal Marşı’na eşlik ettim.

    0
    0 Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Ofisimde

    3
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Ne mutlu size

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Masada Kpss çalışıyor olurum

    1
    3 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      1 dk ayır saygı duruşu na

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayırdım zaten her yerden siren sesi geldi

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Teşekkürler umarım istediğin şey gönlünden geçen şey olur

      Yorumla
  • polioqw3f
    polioqw3f Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    uyuyordum. Atatürk'ü seviyorum ama bu tür şeyleri saçma buluyorum. Show yapmaya gerek yok

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Kardeşim Fatiha da okuyabilirsin

      Yorumla
  • Bordomatojee
    Bordomatojee Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    İşteyim sirenleri duyunca kalktık

    1
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Mükemmel bir tablo İyi çalışmalar

      Yorumla
    • Bordomatojee
      Bordomatojee
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • Bischocolata
    Bischocolata Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Evde 4. Rüyamı görüyordum

    1
    0 Yorumla
  • Rûz-ü_Şeb
    Rûz-ü_Şeb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 82%
    +1 yıl

    İste idim saygi durusundaydik...

    1
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Kurumun resmi törenindeydim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Erdoğan'ımız için dua okuyordum Allah ayağına taş değdirmesin yüce başkanımızın TEK ADAM """"RTE""""❤️❤️❤️🇹🇷🇹🇷

    1
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Allah onu da başımızdan eksik etmesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aminn

      Yorumla
  • mkadak07
    mkadak07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 85%
    +1 yıl

    çiçek ekiyoreum kanka

    1
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    +1 yıl

    Evde saygı duruşunda bulundum🇹🇷🙏🏼

    1
    0 Yorumla
  • Melihimsi
    Melihimsi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Hükümet binasının yanındaki tören alanında

    1
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Muhtemelen ofisimde.

    1
    0 Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Fabrikada çalışmakta olacağim

    1
    0 Yorumla
  • UzaylıUmut
    UzaylıUmut Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 76%
    +1 yıl

    9:05 de bir devrimciyi selamlayacağız

    1
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl

    Cumhuriyet meydanında olacağım onu anmak için.

    1
    0 Yorumla
  • _GeceMuhafızı_
    _GeceMuhafızı_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Bilemiyorum büyük ihtimalle yeni uyanmış olurum

    1
    0 Yorumla
  • Gül_46
    Gül_46 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    İşteydim ve hâlâ işteyim.

    2
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Yoğun bir gün sanırım

      Yorumla
  • kartanesiym
    kartanesiym Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    +1 yıl

    yatakta uyuyordum ya keşke atamızı anarak saygı duruşunda olsaydım ama işte lanet uyku

    0
    0 Yorumla
  • wkertenkele
    wkertenkele Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Anitkabirde olmak isterdim 😔

    1
    4 Yorumla
    • kuralsız373
      kuralsız373
      +1 yıl

      Ama yurtdışında olduğu için gelemezsin

      Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      +1 yıl

      @kuralsız373 evet maalesef ve burada uzaktan uzaga o havayi solumak, o duygulari yasamak cok zor 😔

      Yorumla
    • kuralsız373
      kuralsız373
      +1 yıl

      E gelme ihtimalin yokmu

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Güzel seçim

      Yorumla
  • Bedenimsağ_amaruhum
    Bedenimsağ_amaruhum Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Yatağımda uyuyordum 😅😉

    1
    5 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi uykular Türkiye

      Yorumla
    • Bedenimsağ_amaruhum
      Bedenimsağ_amaruhum
      +1 yıl

      Sağol 😅

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Güzel bir gün olsun

      Yorumla
    • Bedenimsağ_amaruhum
      Bedenimsağ_amaruhum
      +1 yıl

      😂 😂 😂 😂 Çok komik Bi şiirmiş

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Hak edene gidiyor

      Yorumla
  • emoli15
    emoli15 Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Dershane...

    1
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi dersler genç hanım

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl

    Okulda

    1
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi dersler

      Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Evimde

    1
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi mesailer

      Yorumla
    • efulimmm88
      efulimmm88
      +1 yıl

      Thenk yuu

      Yorumla
  • simgee_yuuna
    simgee_yuuna Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Ofiste

    1
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi mesailer. Güzel bir gün olsun

      Yorumla
    • simgee_yuuna
      simgee_yuuna
      +1 yıl

      Tesekkur ederim

      Yorumla
  • Şeriffe
    Şeriffe Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Dershane de

    1
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi dersler. Güzel bir gün olsun

      Yorumla
    • Şeriffe
      Şeriffe
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Nefertitidediklan
    Nefertitidediklan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Çalışıyor olucam ben

    1
    2 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi mesailer🙌🏻

      Yorumla
    • Nefertitidediklan
      Nefertitidediklan
      +1 yıl

      Sağolun

      Yorumla
  • svmyvz
    svmyvz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Fatih merkez kutuphanesi djdbdjxn

    1
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Yeni bir kütüphane mi? Rami'de ki çok güzel

      Yorumla
  • napcaksnnicki
    napcaksnnicki Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    İzmir alsancakta

    1
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Muazzam

      Yorumla
  • YargiQueen
    YargiQueen Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl

    Yatagimda

    1
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi uykular o zaman

      Yorumla
  • kestatavayı365
    kestatavayı365 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Otobüste ve ayaktaydim

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Bravo size

      Yorumla
  • _KalbiSükûn_
    _KalbiSükûn_ Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızımı okula götürüyordum.

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Güzel bir anı olmuştur Sizin için

      Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    İşteydim çalışıyordum.

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      İyi mesailer

      Yorumla
  • TerapiGrupları
    TerapiGrupları Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    Evde saygı duruşundaydım.🫡

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Ne mutlu size

      Yorumla
  • Devamını Gör (101)
Devamını Gör(146)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Bu sabah saat tam 09:05'de neredeydin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bugün saat kaçta uyandınız? 44 cevap verildi
Bugün kaçta uyandınız? 61 cevap verildi
Bugün kaçta uyandınız? 27 cevap verildi
Günaydın, saat kaçta kalktınız bugün? 57 cevap verildi
En son nereye gittiniz bu sabah? 12 cevap verildi
Günaydın saat kaçta uyandınız? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨