+1 yılUyurum heralde. Bu ulke hicbi zaman duzelmez cunku. Herkes yiyici, keyifci memlekette. Ataturk adini agzina almayi haketmiyo cogu insan. Bu ulke uzun sureli projeksiyonlarla yonetilemedi hicbir zaman. Ataturk buyuk bi sansti ama arap seviciligini bitiremedi. Bu halkin iradesi var diye dusundu hep, yanildi.
23 Yorumla- +1 yıl
Güzel yorum
- +1 yıl
Uyumayı tercih ettiğiniz için ülkenin şirazesi kayıyor olamaz değil mi?
Atatürk'ün gençliğe hitabesini anlayarak okumanızı öneriyorum size! - +1 yıl
Jsjdn ne alakasi var. Sorumluluk alanlarin hareketleri ulkeyi bu hale getirdi. Ben napiyim :D maas alanlarin duzgun calismasi lazimken kalkip da bana laf atman cok mantikli cidden :D
En İyi Cevaplar
+1 yılNeredeyse 15 dk olmuştur yorumları okuyorum. İçimden yüreğimden öyle sözler söylemek geldiki dilime, sonra bir an durdum ve dedimki kendi kedime. Yakışmaz öyle şeyler bizlere. Diyebileceğim tek kelime "iyi uykular Türkiye" iyi uykular gerçekten.
Dünyadan mavi gözlü bir dev geçti ve bugün saatler çoğu yerde gece ya da gündüz hiç önemsenden milyonlarca insan aynı anda dimdik saygısını hasretini minnetini özlemini gösterdi.
Sabah yarım saat önceden bir kaç komşu olarak mahallede ses sistemi hazır siren sesi ve ardına istiklal marşı ayrı ayrı hazırladık mobil ses sitemi telefona bağlı bekliyor idi olurya elektrik kesilir ise diye. Yaşlısı çocuğu genci herkes düzgünce devlet dairesine gider gibi giyinmiş Atamıza saygı ve minnet sunmak adına bekliyorduk. Çok güzel geçti sesimiz marşımız okunurken yeri göğü inletti ve bir kez daha hepsine yakışanı yaptılar ne bir fotoğraf ne bir video çekme paylaşma derdine düşmeden sadece gerekeni yaptılar.
Saygı sevgi ve minnet ile.20 Yorumla
+1 yılBüyükçekmece kaymakamlığı önünde saygı duruşunda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılöğrencilerimin karşısında saygı duruşundaydım Ataları için gözlerinden damla damla akan yaşları izleyerek saygı duruşunda bulundum
16 Yorumla- +1 yıl
Ne mutlu o evlatlara. Teşekkürler hocam
Cevap sahibi+1 yılrica ederim nice böyle evlatlarımız olur inşallah
- +1 yıl
İlk okul 1 sınıfta var bir tane. Bu yolda yürüyecek inşallah
Cevap sahibi+1 yılinşallah
- +1 yıl
İyi tatiller hocam
Cevap sahibi+1 yılteşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
- Kültür & Sanat konusunda 339 cevap paylaştı.
u +1 yılodamda olacağım
10 Yorumla Tramvayda saygı duruşunda olacağım, canım Türkiye'm onun sayesinde var. Toprağına dökülen şehit kanlarıyla Atatürk'ün liderliği, zekası, azmi ve Türkiye sevgisiyle ruhu şad olsun. Ne mutlu Türküm diyene..
22 Yorumla- +1 yıl
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Mutfaktaydım sirenlerin çaldığını duydum ve saygı duruşuna geçtim. ♾
14 Yorumla- +1 yıl
Kahvaltıya bir dakika ara verdin
- +1 yıl
Afiyet olsun Güzel bir gün olsun
+1 yılHastanede cildiye kapısının önünde tabanlarim ariyorken bekliyordum hala bekliyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Allah'ım şifa versin. Randevu almak kolaymı cildiyeye
- +1 yıl
Hayır ne zaman arasam dolu randevular bende sabah 8 de geldim sıra aldım
- +1 yıl
Saat 10.50 hala sıra bekliyorum
- +1 yıl
Oooo oldukça uzun ve gergin bekleyiş
+1 yılAllah bilir belkide öleceğiz
Ama planım kahvaltıya davetliyim
orada olacağım17 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Nasıldı kahvaltı menü zenginmiydi
- +1 yıl
Evet poğaçadan lavaşa hepsi el açması mükemmeldi
- +1 yıl
Vayyyy be harika
- +1 yıl
Ama kilo almamak için çok fazla dokunmadım😄
- +1 yıl
Sorun etme
İş yerinin balkonuna çıktım, saygı duruşunda da etrafı gözlemledim. E5 karakolu üzerinde araçların çoğunluğu dururken, bazılarının durmayıp aralardan geçme s. r. fs ligini izledim.
20 Yorumla
+1 yılÇok saygısız bi millet olmuşuz gerçekten birde utanmadan yok uyuyordum yok şu bu cidden bi b*k olmaz bu insanlardan yazik
218 Yorumla- +1 yıl
Niye uyumak saygısızlık mı? Boş duyar kasma kaç sabah ezan vakti fosur fosur uyudun saygısızca ondan haber ver. Kaç kez yaratanın huzurunda kıyama durdun saygılı baggyannn
- +1 yıl
Milletin zorla ayakta dikilmesi doğru bir şey değil. Benim işim varsa veya uyuyorsam neden durduk yere ayakta dikileyim. Bu saygı mı oluyor şimdi? Ne alâka ayakta dikilmek ile? İnsan olun, ülkeye faydalı şeyler yapın. Ayakta dikilmekle falan saygı olmaz. Ülkeye en iyi saygı, çok çalışandır. Ayakta mal mal dikilen değil
- +1 yıl
Yok asko ben saygi duruşunda durdum sizin gibi nankor değilim kendi haline bak bi önce duyar kasma diyosun birde belli ne olduğun
- +1 yıl
Abart biraz daha 2 dk aq sanki ne sana bişi kaybettirmez defol git
- +1 yıl
Sen ayakta durarak ne yaptın o sırada? hiçbir şey. Bu saygı mı? Gerçekten bu mu saygı? Boş boş durmak neden saygı olsun, nasıl bi hipnozdasınız siz anlamıyorum
- +1 yıl
Boş boş durmadım tabiki de sen bunu boş bişi olarak görüyorsan sen de sorun. en azindan mal gibi uyumadım bi zahmet kalksaydınız anlardınız
- +1 yıl
2 dk bana bir şey kaybettirmez belki çok fazla ama gereksiz. Bir anlamı yok. Ayrıca kimse zorla 2 dk bile olsa zorla dikilemez. Ne bu ayin gibi?
- +1 yıl
Ben işteydim o sırada. Sabahın 5 inde uyanıyorum ve işimi yapıyorum. Eve de az önce geldim
- +1 yıl
En nankör sizsiniz tamam knk. size hiçbişiyle yaranılmıyo Adam onca savaş iş herseyi yapmış bu aptal insanlar için mi ya? Kendinize acıyın halinize acıyın cidden hiçbişi haketmiyosunuz defol
- +1 yıl
Madem çok seviyorsan ülkeni, ayakta dikilerek, alkol, sigara içip her gün zamanını eğlence hayatına vermek yerine birşeyler yap o zaman. Ayakta ömür boyuda dikilsen ülkene bir faydan olmadıktan sonra hiçbir şey olmaz
- +1 yıl
Sigara alkol kullanmıyorum eğlence hayatım da yok bu berbat hale gelen ülkede çalışıyorum hem de okuyorum daha kendime zar zor faydam oluyo bunu arap kısmın yapması gerekiyodu zamanında geç artık oraları 😄
- +1 yıl
Ne cahil bir kafa!!!
- +1 yıl
Puahahhaha tm arap kadın 🥰
- +1 yıl
Türk oğlu türküm. Ama senin gibi gavurlaştığının farkında olmayanlar gerçek Müslümanları araplaştı sanıyor...
- +1 yıl
Bedenimsağ , bırak konuşsun sana yemin ederim istiklal marşını sor ezbere okuyamaz ama sorsan Atatürkçü
- +1 yıl
Aynen öyle.. İstiklal marşının içerisindeki mamaları dahi kavrayamaz
- +1 yıl
Manaları**
- +1 yıl
Gençler ne oluyor burada. Herkes olay yerini terk etsin lütfen
+1 yılTam dokuzu beş geçe aracımı sahile çektim indim ve denize doğru saygı duruşunda özlemle andım Atmanızı her yıl olduğu gibi...
20 Yorumla
+1 yılBilinçli bir ülkede nerde olursak olalım saygımızı sunduk 1 dakika 365 gün de aklımızda hep zaten sen çok yaşa Atam.
10 Yorumla
+1 yılHastane randevum vardı, 9.30'a aldım o yüzden. Hastaneye yakın bir yerde olacağım. Belediyenin önünde tören olacak.
10 Yorumla
+1 yılAtamın manevi huzurunda, aziz hatırası önünde saygı duruşunda olacağım
20 YorumlaZaman durdu. Zaman mekan kavramı yok oldu. Aklımız yaptıklarında kalbimiz onunla sonsuzda kaldı… Saygı ve rahmetle andık. Minnetimiz sonsuz ama…
01 Yorumla- +1 yıl
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
+1 yılYoldaydım sirenler çalınca saygı duruşuna geçtim 09.05 itibariyle
10 Yorumlaİşyerinde hep beraber alağı indik, saygı duruşunda bulunduk.
10 YorumlaEvimdeyim. Balkonda saygı duruşundaydık. Şimdi de mesaiye başladım.
10 Yorumla
+1 yılSabah uyanmış işe gitmek için kahvaltı yapıyor olucam
10 YorumlaAz önce dışarıda saygı duruşunda bulunduk. 😇
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 🇹🇷
+1 yılAmca sen nerdeydın o saatte.
Ben okulda idim. Törende.01 Yorumla- +1 yıl
Sen hala okuyormusun
+1 yılSeni çok özledik atam ♥️
21 Yorumla- +1 yıl
🙌🏻🙌🏻
Saygı duruşundaydım o sireni ne zaman duysam içim ürperiyor sevgi minnet ve sonsuz saygıyla
00 Yorumla
+1 yılEvde saygı duruşuna geçmiştim
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler genç hanım
- +1 yıl
Neden teşekkür ettiniz anlamadım
- +1 yıl
Birçok kişi bunu da yapmamış da o yüzden diyorum
+1 yılOdamdaydım. Saygı duruşu yapıyordum
12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel takdir ettim sizi
- +1 yıl
Teşekkürler<3
+1 yılOfiste saygı duruşu yaptık
15 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bir ofismiş orası
- +1 yıl
Güzeldir ofisimiz teşekkürler
- +1 yıl
İyi çalışmalar
- +1 yıl
Teşekkürler sizede iyi çalışmalar
- +1 yıl
👍🏻👍🏻
+1 yılGazi Mustafa Kemali ve Silah arkadaşlarını saygıyla minetle anıyorum. Ruhları Şad olsun. Ben metro çıkışında saygı duruşunda bulundum
10 Yorumlauyuyor olacagim 🤷🏻♀️
13 Yorumla- +1 yıl
İyi uykular
- +1 yıl
Eyvallah
Yatakta olacağım , ama dışarda olmak isterdim
11 Yorumla- +1 yıl
Bunun yapabilirsin
Gizli Üye(36-45)+1 yılKapının önüne çıkıp saygı duruşu ve İstiklal Marşı’na eşlik ettim.
00 Yorumla
+1 yılOfisimde
31 Yorumla- +1 yıl
Ne mutlu size
Gizli Üye(25-29)+1 yılMasada Kpss çalışıyor olurum
13 Yorumla- +1 yıl
1 dk ayır saygı duruşu na
Cevap sahibi+1 yılAyırdım zaten her yerden siren sesi geldi
- +1 yıl
Teşekkürler umarım istediğin şey gönlünden geçen şey olur
uyuyordum. Atatürk'ü seviyorum ama bu tür şeyleri saçma buluyorum. Show yapmaya gerek yok
01 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim Fatiha da okuyabilirsin
+1 yılİşteyim sirenleri duyunca kalktık
12 Yorumla- +1 yıl
Mükemmel bir tablo İyi çalışmalar
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılEvde 4. Rüyamı görüyordum
10 Yorumlaİste idim saygi durusundaydik...
10 YorumlaKurumun resmi törenindeydim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErdoğan'ımız için dua okuyordum Allah ayağına taş değdirmesin yüce başkanımızın TEK ADAM """"RTE""""❤️❤️❤️🇹🇷🇹🇷
12 Yorumla- +1 yıl
Allah onu da başımızdan eksik etmesin
Cevap sahibi+1 yılAminn
çiçek ekiyoreum kanka
10 Yorumla
+1 yılEvde saygı duruşunda bulundum🇹🇷🙏🏼
10 YorumlaHükümet binasının yanındaki tören alanında
10 Yorumla
+1 yılMuhtemelen ofisimde.
10 YorumlaFabrikada çalışmakta olacağim
10 Yorumla
+1 yıl9:05 de bir devrimciyi selamlayacağız
10 YorumlaCumhuriyet meydanında olacağım onu anmak için.
10 Yorumla
+1 yılBilemiyorum büyük ihtimalle yeni uyanmış olurum
10 Yorumlaİşteydim ve hâlâ işteyim.
21 Yorumla- +1 yıl
Yoğun bir gün sanırım
+1 yılyatakta uyuyordum ya keşke atamızı anarak saygı duruşunda olsaydım ama işte lanet uyku
00 Yorumla
+1 yılAnitkabirde olmak isterdim 😔
14 Yorumla- +1 yıl
Ama yurtdışında olduğu için gelemezsin
- +1 yıl
@kuralsız373 evet maalesef ve burada uzaktan uzaga o havayi solumak, o duygulari yasamak cok zor 😔
- +1 yıl
E gelme ihtimalin yokmu
- +1 yıl
Güzel seçim
+1 yılYatağımda uyuyordum 😅😉
15 Yorumla- +1 yıl
İyi uykular Türkiye
- +1 yıl
Sağol 😅
- +1 yıl
Güzel bir gün olsun
- +1 yıl
😂 😂 😂 😂 Çok komik Bi şiirmiş
- +1 yıl
Hak edene gidiyor
Dershane...
11 Yorumla- +1 yıl
İyi dersler genç hanım
Okulda
11 Yorumla- +1 yıl
İyi dersler
+1 yılEvimde
12 Yorumla- +1 yıl
İyi mesailer
- +1 yıl
Thenk yuu
+1 yılOfiste
12 Yorumla- +1 yıl
İyi mesailer. Güzel bir gün olsun
- +1 yıl
Tesekkur ederim
Dershane de
12 Yorumla- +1 yıl
İyi dersler. Güzel bir gün olsun
+1 yılÇalışıyor olucam ben
12 Yorumla- +1 yıl
İyi mesailer🙌🏻
- +1 yıl
Sağolun
Fatih merkez kutuphanesi djdbdjxn
11 Yorumla- +1 yıl
Yeni bir kütüphane mi? Rami'de ki çok güzel
+1 yılİzmir alsancakta
11 Yorumla- +1 yıl
Muazzam
+1 yılYatagimda
11 Yorumla- +1 yıl
İyi uykular o zaman
+1 yılOtobüste ve ayaktaydim
01 Yorumla- +1 yıl
Bravo size
+1 yılKızımı okula götürüyordum.
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir anı olmuştur Sizin için
İşteydim çalışıyordum.
01 Yorumla- +1 yıl
İyi mesailer
+1 yılEvde saygı duruşundaydım.🫡
01 Yorumla- +1 yıl
Ne mutlu size
- Devamını Gör (101)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer