Her ebeveynin ortak bir hayali var: Çocuklarının kendinden emin bireyler olarak yetişmesi! 💪 Ebevey
Çocuk & Ebeveyn Çocuğunuzun İçindeki Gücü Keşfetmesine Yardımcı Olacak 6 Şey (Sayfa 3) Eti Süt Burger Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2125 Çocuğunuzun İçindeki Gücü Keşfetmesine Yardımcı Olacak 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 46 kişi beğendi
Yeahmariia Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Her zaman yanınızda oldugunu hissettirin özgüven kazandırın 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl kendi kararlarını almasını desteklemek, kücümseyici kelimeler kullanmamak, örneğin yemek siparişi verirken onun söylemesini sağlamak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl anne olursam.. bir sürü yazı okuyacağım sanırım, şimdi bile tutamıyorum kendimi merak ediyorum. yaşım çok küçük ama annelik iç güdüsüyle doğmuşum.. 0 0 Yorumla
Kedicikkkkk1 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Öneriler çok iyi kesinlikle tüm ebeveynler okumali 0 0 Yorumla
Mrt34343434 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl eti canga yediriceksin içindeki cenevar fışkırıcak o zaman o zaman görürüz 0 0 Yorumla
KemalAlp Takip Et Xper 2 Yaş: 44 +1 yıl Görev vermek lazım. Hayatta her şey elinin altında olmamalı 0 0 Yorumla
Musti159357 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Güzel yapılabilecek aktiviteler. Çocuğun içindeki gücü keşfetmesi için çocuğu çok kasmamalı. 0 0 Yorumla
Xxderxx Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Tabi ki bunlar önemli ama bana göre spor aktivite ve sosyal çevre şart 0 0 Yorumla
muzaffer_abiniz Takip Et Xper 2 Yaş: 102 +1 yıl Eti süt burger yemeden asla. Hele hele birde +5 ise, çocuklarda yemeli. Afiyet olsun 0 0 Yorumla
systemkruger Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl bence sorumluluk verin, ben öyle yapıyorum. bir çiçek aldım ve tüm sorumlulupu çocuğuma verdim. 0 0 Yorumla
PaspalyaDavşanı Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Keşke her anne baba çocuğunu olması gerektiği şekilde yetiştirebilse 0 0 Yorumla
AcıyaAlışannn Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Öz güvenli bir çocuk yetiştirmek çok önemli ben yıllar sonra kazandım özgüvenimo 0 3 Yorumla Classgirl +1 yıl Nasıl kazandin Yorumla AcıyaAlışannn +1 yıl Ağlayarak nefret ederek hickimsenim bana yardım etmeyeceğini bilerek hakedene iyilik yapıldığını öğrenerek. aslında daha tam başaramadım az. Çok diyelim Yorumla Classgirl +1 yıl Ozguvenini sarsanlardan mi nefret ettin Yorumla
OrduluÇatlakProfesör Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Çocuklar aslında her şeyin farkındalar. Ona göre davranmalı 0 0 Yorumla
M-a-l-e Takip Et Xper 4 Yaş: 104 +1 yıl Birgün çocuğum olursam bu fikirleri degerlendirecegim 0 0 Yorumla
Cennete_Davet123 Takip Et Xper 3 Yaş: 109 +1 yıl çocukları obeziteden kurtarmak lazım teşekkürler sağlıklı beslenmek önemli 0 0 Yorumla
Kaçamaxx36 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Beslenmeye dikkat edilmeli çocuklar herseyimiiz geleceğimiz onlar yapılan her şey çok onemli 0 0 Yorumla
serrseri87 Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Goruslerinin dusuncelerinin onemli oldugunu hissettirmek 0 0 Yorumla
Gizliuye-1 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Emeginize sağlık güzel bilgiler paylaşımlar için teşekkürler 0 0 Yorumla
mockingbird342 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Cok dogru gercekten dogru beslenme ozellikle cok onemli cocuklar icin 0 0 Yorumla
Caner2223 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bence çocuğun hayatı keşfetmesi için serbest bırakmak lazım 0 0 Yorumla
BurdaRtükYok_ Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Gerçekten bütünüyle doğru ve kompakt bir yazı elinize sağlık. 0 0 Yorumla
hikayenin_sonu Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ona güç olmak güven vermek arkadaş olmak iyi gelecektir 0 0 Yorumla
daldakitırtıl Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Bu dünyaya çocuk getirmek akıl işi değil gibi... 1 0 Yorumla
Poligons_12 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Yakından takip edilirse her şeyi keşif kolay olur 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Her zaman yanınızda oldugunu hissettirin özgüven kazandırın
Cok sagolun. Guzel olmuss
kendi kararlarını almasını desteklemek, kücümseyici kelimeler kullanmamak, örneğin yemek siparişi verirken onun söylemesini sağlamak
anne olursam.. bir sürü yazı okuyacağım sanırım, şimdi bile tutamıyorum kendimi merak ediyorum. yaşım çok küçük ama annelik iç güdüsüyle doğmuşum..
Arada alıp çocuklarıma yediririm teşekkürler 🙏
Ben bile seviyorum... Çok güzel
çocuğum olunca gelirim yine :)
Kısıtlama olması n özgüvenli olur zaten
Güzel, beğendim yazıyı teşekkür ederiz.
Harika bi bence olmuş👍🏻
İleride bir çocuğum olduğunda hep onun yanında olacağım.
Çok güzel bir bence olmuş
Çok güzel bence eline saglik
Öneriler çok iyi kesinlikle tüm ebeveynler okumali
Evlenmedim bilmiyorum ama kisiye gore degisir
Bunların bir kısmını uyguladım. Güzel öneriler.
Ben bile seviyorum çocuklar nasıl sevmesin?
Etinin tüm ürünleri çok iyi
Bir gün olursa insallah 🥰
Çocuğu dinlemek ilgi vermek
Çocuğa ilgi göstermek sevdiğini belli etmek
Özgüven sorununu nasil aşarız bilmiyorum
6 seçeneği yapan annemi var ne soruyonuz
Harika. Sağlıklı nesiller, yetenekli beyinler
Güzel yazmışsın eline sağlık
Çok doğru kesinlikle 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
elinize sağlik teşekkürler.
Cok yararlı bir paylaşım olmuş
En önemlisi Sağlıklı ebeveyn
Ben ve yeğenlerim afiyetle yiyoruz
Erkekler Ne Diyor
eti canga yediriceksin içindeki cenevar fışkırıcak o zaman o zaman görürüz
Görev vermek lazım. Hayatta her şey elinin altında olmamalı
Güzel yapılabilecek aktiviteler. Çocuğun içindeki gücü keşfetmesi için çocuğu çok kasmamalı.
Tabi ki bunlar önemli ama bana göre spor aktivite ve sosyal çevre şart
Eti süt burger yemeden asla. Hele hele birde +5 ise, çocuklarda yemeli. Afiyet olsun
bence sorumluluk verin, ben öyle yapıyorum. bir çiçek aldım ve tüm sorumlulupu çocuğuma verdim.
Keşke her anne baba çocuğunu olması gerektiği şekilde yetiştirebilse
Öz güvenli bir çocuk yetiştirmek çok önemli ben yıllar sonra kazandım özgüvenimo
Nasıl kazandin
Ağlayarak nefret ederek hickimsenim bana yardım etmeyeceğini bilerek hakedene iyilik yapıldığını öğrenerek. aslında daha tam başaramadım az. Çok diyelim
Ozguvenini sarsanlardan mi nefret ettin
Çocuklar aslında her şeyin farkındalar. Ona göre davranmalı
Birgün çocuğum olursam bu fikirleri degerlendirecegim
çocukları obeziteden kurtarmak lazım teşekkürler sağlıklı beslenmek önemli
Beslenmeye dikkat edilmeli çocuklar herseyimiiz geleceğimiz onlar yapılan her şey çok onemli
Goruslerinin dusuncelerinin onemli oldugunu hissettirmek
Emeginize sağlık güzel bilgiler paylaşımlar için teşekkürler
Cok dogru gercekten dogru beslenme ozellikle cok onemli cocuklar icin
Bence çocuğun hayatı keşfetmesi için serbest bırakmak lazım
Gerçekten bütünüyle doğru ve kompakt bir yazı elinize sağlık.
Ona güç olmak güven vermek arkadaş olmak iyi gelecektir
Bu dünyaya çocuk getirmek akıl işi değil gibi...
Tabii kıl çıkmazsa eti 🙄
Güzel bence elinize sağlık
Çocuklar herşeyin iyisini hak ediyor
tamam mesaj alındı. Hadi bakalım
emeğinize sağlık hocam harikasınız
Keşfedecek bir şey yok bildiğimiz şeyler...
bence çocuklara şiddet asla öğretilmemeli , gösterilmemelidir
Veliler için çok yararlı bir yazı olmuş
Çocuklar ile oyun oynamak
Böyle faydalı bilgiler okumak çok güzel
Yakından takip edilirse her şeyi keşif kolay olur