Her ebeveynin ortak bir hayali var: Öz güvenli çocuk yetiştirmek! Bu yolda çocuklarımız için her şey
Çocuk & Ebeveyn Çocuğunun İçindeki Güce Sonuna Kadar İnanan Ebeveynlerin Çok İyi Bildiği 6 Durum (Sayfa 6) Eti Süt Burger Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1421 Çocuğunun İçindeki Güce Sonuna Kadar İnanan Ebeveynlerin Çok İyi Bildiği 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
babyshortcake Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl bunu en iyi ebeveynler çocuklarına aktarır galiba 0 0 Yorumla
humanissstt Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Cocuklar cok sevimli tabi bakmal bi o kadar zor 0 0 Yorumla
Busraelfff Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Bence ailemiz bize sadece güvense yeter 0 1 Yorumla _anneloji_ +1 yıl ailesinin kendine güvendiğini bilerek yetişen bir çocuk her zaman başarılı olur Yorumla
CansuCukur37 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Aynen aynen , önerdim arkadaşlarına bu uygulamayı 0 0 Yorumla
gizemsahin001183 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Hepsi çok güzel ve doğru şeyler. Teşekkürler 0 0 Yorumla
zeynelzeynep Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl çacukların içinde ki güce inanıyorum 0 1 Yorumla _anneloji_ +1 yıl inanmak zorundayız Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Çocuklarımız candır onları anlaualım dinleyelim 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 +1 yıl Bunu ben bile seviyorum. Çocuklar sevmez mi? 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Katılıyorum, hepsi doğru.
Çocuğunu anlamlı onunla çocuk olmaktır
Kurs vs özgüvenine katkı sağlayacaktır
bunu en iyi ebeveynler çocuklarına aktarır galiba
Katılıyorum hepsine. Çok doğrular
Bilinçli olmak gerekiyor eğitim şart
Cocuklar cok sevimli tabi bakmal bi o kadar zor
Hergün okul cıkısı alıyorum hahshdhshahahaha
Çocuklarımızın her dediğine güvenip inannalim
Lezzetli ya. Biz de sık sık yiyoruz.
Çok güzel bir bence olmıç
Aşırı güzel severek yiyorum
Evet çok haklı olduğunu düşünüyorum
Keşke biklseler dinleseler
Bilgilendirici olmuş. Teşekkürler.
Bunların hepsi doğru okadar katılıyorum kii
Ben ebeveyn d e ğ i l i m
çoçuğuma çok iyi anne olucam
Çocukluğum geliyor aklıma :D
Eti süt Bürger i bende tüketiyorum 😬😬
Eti süt burgeri bende seviyorum 😜
bencede hepsi doğru bunların
Bence ailemiz bize sadece güvense yeter
ailesinin kendine güvendiğini bilerek yetişen bir çocuk her zaman başarılı olur
ahahah muhtemelen doğrudur
Aynen aynen , önerdim arkadaşlarına bu uygulamayı
Hepsi çok güzel ve doğru şeyler. Teşekkürler
Dogru gercekten hepsi 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
çacukların içinde ki güce inanıyorum
inanmak zorundayız
Evet çok gerçek yararlı gerçekten
Çocukları het konuda önemsemek lazım
Erkekler Ne Diyor
Ozguvenli çocuk iyidir. En guxeli
Hepsi doğru keşke herkes böyle yetiştirse
Annemden biliyorum çok doğru harbiden
Çok değerli şeyler bunlar
Teşekkürler güzel yazınız için
Elinize sağlık çok güzel olmuş
Gece gece çıkmasaydı keşke..
Teşekkürler bu eşsiz güzel bilgiler için
Güzel paylaşım olmuş, teşekkürler
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Çocuğu bırak ben bile seviyorum
Emeğine sağlık çok teşekkür
Çocuklarımız candır onları anlaualım dinleyelim
Eti süt burger bir harika
Çok güzel ya bende çok yiyorum
Çok güzel paylaşım teşekkürler
Paylaşım için teşekkürler
Bunu ben bile seviyorum. Çocuklar sevmez mi?
Güzel olabilir ama benim cocuk yok
Hemen onun adı gelir. Eti eti eti
Çocuğuna daima destek olurlar
Bende inanıyorum iyi olur
Çocukla çocuk olmak lazım😂🤗😉😊🤣🎵🎧🎛️
Emegime saglik cok faydali paylasim
Çocukları severim çok şirinler
Bunlarin hepsi doğru gercekten
Çok güzel bir bence olmuş.
Gerçekten çok doğru bir yazı
animasyonlar yerinde ve harika olmuş 👍
eti süt burger çocuklara gereken vitamini verir