Bütün çocuklar zaman zaman kendilerine güvenlerini kaybeder; arkadaşlık etmeye, oyunlara katılmaya ç
Çocuk & Ebeveyn Çocuğuna İçindeki Gücü Göstermek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 8) Eti Süt Burger Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2621 Çocuğuna İçindeki Gücü Göstermek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 47 kişi beğendi
TiyatroyaAşık Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Bunu ben bile seviyorum çocuklar mı sevmesin 0 0 Yorumla
furkimiyu Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl güzel bir yazı ebeveyn olanlar dikkatli incelesin 0 0 Yorumla
Zıggımındibiniyeelan Takip Et Xper 2 Yaş: 46 +1 yıl Harika yazı olmuş sagol emeğine saglik 0 0 Yorumla
aysenmart Takip Et Xper 2 Yaş: 44 +1 yıl eti süt burger nefis bişey bende bağımlı oldum :) 0 0 Yorumla
NordikPrens Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Çocuklara içindeki gücü göstermek gerçekten önemli 0 0 Yorumla
solcukral Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Her şeyi yapardım gücü ve sevgiyi göstermek adına 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
356Cevap
Motive etmek önemli her zaman
Asla yalan söylememeli. Güvem sarsar.
Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için
Faydalı bir anlatım olmuş
Hazırlayanların emeğine sağlık
Eti'yi çok severim çocuklarada öneririm<3
olabilir tabi haklısınız boyle seyler
Bunu ben bile seviyorum çocuklar mı sevmesin
harıka paylasım guzel olmus
Ona güvendiğinizi değer verdiğinizi gösterin
İyiyi kötüyü anlatırken hatalarında yanında olmak
Ona güvenliğinizi gösterin koşulsuz Sevgi ile
Emeğine sağlık 😊😊😊😊😊
Bizi taklit ediyorlar :) ebeveny önemli
Yararlı bilgi için teşekkürler
Çok yararlı bence teşekkürler.
Yanında olmak fiilini hep yap
Bilgileriniz için çok teşekkür ederim
Güzel olmuş tebrikler iyi
Umârim bir gün çok iyi bir anne olurum
iyi içerik teşekkürler :))
güzel bir yazı ebeveyn olanlar dikkatli incelesin
Çok güzel olmuş, yazanın ellerine sağlık.
Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık ☺
Harika yazı olmuş sagol emeğine saglik
Güzel bir yazı, teşekkürler
Evet inanıyorum bende eti sevdiğim marka
Yiğenlerim çok seviyor bu ürünü
eti süt burger nefis bişey bende bağımlı oldum :)
Bende seveRum hjjjsgrh abur cubur
Biraz da çocuğa izin vermek lazım tabii...
Sadece daha çok caman ayırmalıyız
Çocuklara içindeki gücü göstermek gerçekten önemli
Kahramanları olmalıyız onların.
Süt burger :) bende severek yiyorum
Çocuğum yok onun yerine ben yiyorum
aynen evet çok doğru katılıyorum
Cok güzel bir yazı tebrik ederim
Cocuğa gerek yok bende severek yiyorum 🤭
iyi ki varsin etii 🙏🙏🙏🙏
Güzel bence elinize sağlık
Özgüven aşılanması gereklidir.
Faydalı olabilir gelişiminde
Gücü gösterelim lütfen destek verin
Teşekkürler, faydalı bilgiler.
güzel çalışma teşekkürler
Her şeyi yapardım gücü ve sevgiyi göstermek adına
En güzeli güven vermek karşıya
Cok güzel paylaşım ellerinize sağlık
Evebeynler için iyi bir paylaşım
Kendine güvensin yeter bence ya
Bir gün çocuğum olursa bu tavsiyelere uyarım.
Olağanüstü bir lezzettir kendileri
Güzel bir paylaşım olmuş emeğine sağlık
En güzel paylaşım elinize sağlık ETİ♥️
Teşekkür ederiz emeğiniz için.
Ona mutlu bir aile ortamı vermek herşeye değer
Cocuklar icin cokguzel seyler var burada
güzel eti gibisi var mı ya
Güzel yazı olmuş eline sağlık