Sağdığım sütüm çok fazla onları ne yapabilirim?

Sağıpta buzluğa koyduğum sütlerim aşırı fazla. Resmen 20,30 paket var. Belki de daha fazla. Hepsinin de bir tarihi var 2 ay kadar süreleri kaldı. Mecbur hala da sağıyorum çünkü hala fazlaca süt geliyor. O buzluktaki sütlerin çöpe gitmesini istemiyorum ne yapicam bilmiyorum da..
Sağdığım sütüm çok fazla onları ne yapabilirim?
Cevapla