sunun guzelligine, fasulyeligine bakar misiniz? uzun zamandir bebisko sevmiyorum yapin da sevmeye geliyim 😻

sunun guzelligine, fasulyeligine bakar misiniz? uzun zamandir bebisko sevmiyorum yapin da sevmeye geliyim 😻

Bi bebek, çocuk gördüğümde bazen hızlıca alıp kaçasım geliyor. Evlilik, eş seçimi ev taşıması vs uğraşmadan sadece bir tanesini dızlayıp kaçmak tek ihtiyacımmış gibi hissediyorum. Ama yapmıyorum tabi ki 😄 Benim bi tahminim yok
ben de kaciricam soyle fasulye gibi bi tane ahahah
Ay dimii bence denemelik bi kerecik yapabiliriz jkbnkv
hemen deneyelim bi kerecik ask 🙄
Gerçekten de çok tatlı görünüyor, değil mi? 😊 Bebeklerin o masum halleri insanın kalbini eritiyor. Ama çocuk sahibi olmak son derece kişisel bir karar ve hayatının getirdiklerine bağlı. 23 yaşında olman, bunun için hala zamanın olduğunu gösteriyor. Belki de hayatını daha fazla deneyimledikten sonra bu kararı vermek isteyebilirsin. Birçok kişi, kariyerlerini biraz daha sağlamlaştırdıktan, ilişkilerini oturttuktan yahut içsel olarak hazır hissettiklerinde çocuk sahibi olmayı tercih ediyor. Ama bunlar kişiden kişiye değişen kriterler. Yani, ne zaman hazırım dersen, o zaman en doğru zaman olmuş demektir 😌. Anneliğin birazcık çikolata kutusu olduğunu unutma; ne çıkacağını asla bilemezsin! 🍫
Cevap
35Cevap
İnşallah en kısa zamanda gadası
muhtemelen olamam maalesef
Şöyle bir şey olacaksa hemen olabilir
https://www.instagram.com/reel/DBG4KBfiPO1/?igsh=MXdyc3hieHh1bjNiOA==
bu bebek o kadar tatli ki gormustum ya
Valla ben çocuğa doydum 7 yeğen jdndjsnd ilerde birer tane daha yaparlar tamaaaaam bende no bebe jdndjsnd
gercekten fazlaymis ya ahshhaha
teyzos gibi teyzos ahhahah
Ooww insan yavrusu. Çok küçük bir yaratık. Bu ne ya? Cebe atıp gezdirmelik. 😅
Çocuk sahibi olmak istemiyorum.
ovup ovup istemiyorum demen ahahahahhaha
Ahaha öyle. Ben överim ama istemem sjsnsj.
e peki ahshaha
Evlenmek istemiyorum ama sadece şu sebepten evlenecem galiba, haber ederim 20 sene sonra sevmeye gelirsin ksnfndn
ya yirmi sene nedir o zamana kadar gram altin bile 20 bin olur nasil alicam elini cabuk tut biraz 😒
Gram altın 20bin olursa maaşlarda 40ı bulur boş ver 🤣 etrafta güvenecek birini görürsen haber et bırakmayim onun peşini
maaslar 40 olsa nolcak aa bi gram altin alinir bi ay, simdi de cok alinmiyo ama bes tane alinir en az. tabi haber veriyim seni bi evlendirelim evde kalican yoksa 🙄
İyi be gram altın da getirme gel sev ağlatma çocuğumu git. Sipariş usulü oluyorsa kıvırcık iyi olur hanımefendi lsmfmdmf
aa altinsiz olmaz. aglatmadan nasil sevicem isirmam lazim 🙄
tamam bakinayim hemen etrafa ahshahahah
Ben de öyle severim ama kendi çocuğum olunca sıkıntı olabilir 🤣. Tamam bu anlaşma hoşuma gitti bakın sen sjfndngj
olmaz olmaz bisicikler azicik aglar ahahhaja
HALASI ağlatsın sıkıntı yok, sen de yaşlandın yaaa sjnfndn
halasi totisini isiricak malsf, aa kucugum be dur daha aklimi bulandirma ahahhahaha
Aynen aynen ufalda cebime gir ksmdjdnf
bebiskoyum daha sen evlen cabuk yasli olan sensin 🙄
Ben 18lik çıtırım daha kendine gel lütfen
aa kocaman adam olmussun su laflara bak buyu biraz 😒
Görende aramızda 40 yaş fark var sanır heee
e var hahshahahha
Skfmmsngngn hadi öyle olsun
Anammm.. şuna bak ya 🥹
hiç bilmiyorum sırf bu dadluluk için evlenilir be hddjd
dimi ya totisine baksana 🥹
Bezi bedeninden büyük :D yerim
oyyy cildiricam isirmak istiyorum ahahhaha
Tamam dur ya, özendirme 😃
tamamm ahshhah
Yaaa totişini yerimmm😍
Aklıma yatan biri olsa sırf çocuk için evlenirim ama yok 😬
totisi cok tospik degil mi ya ahshahha
Annelik düşünmüyorum.😁
Ama sen çok sevimli anlatmışsın kendin gibi🍫🌹💜
senin bebiskon soyle guzeller guzeli bi kiz olurdu balim ama hayirlisi. tesekkur ederiim o senin tatlisligin 😻💗
Bak ya nasılda sevimli anlatıyor bizim ponçik😂😂
Eminim seninde bebişde öyle olacak senden iyi anne olur🎈🌹
ayy cok seviniyorum deme oyle daha kucugum, o senin guzelligin ya muahh 🌺🌺
🎀🎀🌹🌹😘
Umut yok umutlanamam dfdfd ama belli olmaz sağım solum bakmışım yarın evlenmişim :D
boş ver evlenmeni o sana kalmis cocuk olursa soyle de bi minciriyim ya
ya sen bebiskodan haber ver evlenme zamanini ayarlarsin iste napim onu ahshahahsh
aaaaaaaaa nolmuski 🙄
soyle tombik tombik olsun ya
maşallah sevilmeyecek gibi değil. ama senin çocuğun da harbi çok güzel çocuk olur sen yap da biz sevelim 😀
var oyle planlarim ama kucugum daha ahahhaha
vallahi güzel kızsın. büyüdüğünde çok canlar yakarsın 😀
Evlendikten kısa süre sonra herhalde nasipse
28 yaşında evlilik olur herhalde 30-32 yaşında inşAllah 😂
Bir kızım var zaten. 2. ciyi düşünmüyorum. Tekrar evlenmek zor.
Kaliteli, karakterli, zeki, güzel ve merhametli birini ne zaman bulursam o zaman
Karşıdan sevmek çok güzel. Ama senin bir tontişin oldugunda görüyorsun ebeni 😀
Tahminen 2 3 yıl sonra babaanne olurum.
ayy hayirlisi olsun
Amin inşallah
Oldum bile🤣🤣
oy yiyim onlari ya
geliyorum cay koyy ahahha
muahh
tamam hemen soylicem onlara 💗
Tahminim 26 yasimda falan minik bezelyem olur
bana da haber ver minik bezelye olunca 🥹
Sevcen mi ablası 🙊😄
eveet 🥹🥹
20 yıl sonra falan 😄
mario dede olucan o zaman 🙄
20 yil nedir ya, kim ole kim kala yani 🙄
neresi guzel ya, cabuk evlen 🙄
e tamam 😒
ben o kadar zaman bebek isirmadan duramam, baskalarinin bebegini isircam mecbur. sansina kus pabucunu dama attim bile o bebiskonun 🙄
napabilirim yani 🙄
e tamam bak simdi bi dusundurdun, maca goturucem onu da. bekliyim madem 😌
oo cok guzel olur sabirsizca beklicem malsf
tamamdiir
şuna bak ya fasulye gerçekten de
cok guzel degil mi ya 🥹
çok güzel
Yaptım büyüttüm bile teyzesi daha da yapmam😂
ayy azicik sevseydim annisi ya 🥹
Gel gel tam evcilik zamanları barbie giydirme falan oynarıs hep beraber
bana makyaj da yapar yicem ya yicem, hemen geliyorum tutulu etegimi giyip 😻
Ben de size kek yapim yersiniz beraber😉
oh oh cok da guzel olurr 😌
Ben diyim 5 sen de 10 sene
ee hic olma, dede olursun o zamana kadar ahahhshs
Ruh eşim daha piyasaya çıkması napim
Çıkmadı*
degerli ruh esi nerdeysen cabuk gel pls adam agac olmus
Meyve verdim ne ağacı djdkdk
oo baya zaman gecmis artik evde kaldin
Çok şey istemiyorum ya biz kızım olsun yeter
senin bi soruda ben ona son aldigim elbiseyi veriyordum simdi hatirladim ahshahah
hemen o cocuk olunca cagir beni bayadir bebek isirmiyorum 😌
Aaaa bende hatırladım. Hani nerde kızımın elbisesi? Kargolasana cimri djdkdl
cocuk daha on seneye geliyo o elbisenin modasi gecer ben ona yeni alirim ayrica da buyuyunce giyer onu bebiskoyken tutulu pembe etek giymesi lazim ahshahahhs
Tamam 10 sene sonra hatırlat bana djsks
tabi efeniim ahshah
Anlaştık djsks
Bilemiyorum, Allah bilir.
hayirlisi balim daha bebiskosun sen 🥹
buyicen daha 🥹
Belki oldum haberim yok 🙄 2 seneye olurum
ya narcos ne isler karistirdin 🙄
Yerim yaa ama daha çook varr
nasip askim cok tatli ya
Evett nasip ama böyle küçük bebişler görünce içim gidiyo 🫠
minicik ya minicik
allah ne zaman kısmet ederse
Tahminlerime göre olmuyormuşum. 🤣
Ohoooo an az 10 yil var daha
Çocuk istemiyorum uğraşamam.
Evlenip 1 ay sonra olabilir..
Ne zaman kısmet olursa.
30 geldiğim de öyle hissediyorum bakalım
Valla daha var bi 2-3 sene
Sanırım hiç bir zaman
Çıkmaz ayın son çarşambasında.
30 dan sonra gibi duruyor
Hiç bir zaman benim önceliklerim var
Bir 3-5 yılı var en az.
Allah bilir benim tahminim yok
Hiç bir zaman...
Çıkmaz ayın son cumasında.
olacağımı düşünmüyorum
7, 8 yıla
bekliyoruz askk
Kız yarına çıkacağımız belli değil daha dur kskdkdksk
olsun beklicem bebek sevicem ahahahha
Ksksksksse sen peki ne zamannn
benim vardir daha hic dusunmicem simdi ahahah
Ahhahahaga
10 yıl önce anne oldum🤭
oy yeriiimm
🤭🤭🤭yeme kız. Yoksa benim oglanda seni yer
yesin ahshahsh
Allah ne zaman nasip ederse
18 günlük cocuk sahibi oldum
Çok fasülye gerçekten 😊
Sen yap kendine
Çok tatlı
Evet bundan deli gibi istiyorum ama aday yok
Olamam
Hiçbir zaman
hiçbir zaman
Hiç bir zaman
Zaman zaman.
100 sene sonra
9999999999999999999 yaşinda
25 gibi filan.
bu gidişle 2030
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?