Kimi anneler bebeklerin önüne tablet telefon koyuyor, sırf kendilerini düşündükleri için.
Teknolojik cihazlar bebeklerin gözüne zarar verebilir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Kimi anneler bebeklerin önüne tablet telefon koyuyor, sırf kendilerini düşündükleri için.
Teknolojik cihazlar bebeklerin gözüne zarar verebilir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Özellikle annelerde çevremde çok sık görüyorum çocuklar o kadar çok teknolojiyi aşılamışlar ki bizlerden daha iyi biliyorlar ve otomatik olarak çocuğu susturucu, bebeği susturucu bir koz olarak onu kullanıyorlar gibi hissediyorum. Gerçekten de böyle yapıyorlar sırf susması için başından atmak için o çocuğun eline bir teknolojik alet verip bu şekilde zarara sürüklüyor. Kesinlikle gözüne zarar verir, ruhsal anlamda zarar verir, tam bir teknolojik bağımlısı olur özellikle gözüne zarar verir ama başlarda belirgin olmasa bile ileri yaşlarda göz bozuklukları sorunları meydana gelir her açıdan teknolojiyi çocuklara, bebeklere sınırlandırmak gerekiyor.
Hiç sorma hepsi kendi keyfinde
Tableti ben oğluma 5 den önce vermedim telefonu da oyun gruplarına götürdüm kindyroo ya götürdüm yani oyun oynamak ekrana bağımlı olmaktan çok daha önemli motor becerileri gelişiyor olması gereken gelişim süreci doğru şekilde ilerliyor ve lego hep duplolardan aldım onla yaptım resim yaptım kendim resimle uğraşıyorum zaten şimdi 1 de lego şampiyona ya hazırlanıyorlar ve yazarken zorlanmıyor evladına ayırdığın her zaman sana en iyi şekliyle geri dönüyor.. uzak tutmalı herkes olabildiğince ekranı şimdi 2 yaşında bebeğin eline veriyorlar telefon enteresan yani..
Akıllı anne modeli gibisin valla
Olması gereken doğurup kendi haline bırakmakla anne olunmuyor👍🏻
Haklısın ilgi alaka şart
Aynen
Çok üzülüyorum elinde tablet moron gibi oturan çocuklara
Aileler bilinçli değil
Cevap
4Cevap
Verir ve çokta zararlıdır zaten çok ışık alan bir oda uygun değil
Aynen dikkat etmeli
Verir hemde sağlıklı değil küçüklükten merak sarmasınlar
Kesinlikle
Evet tabiki onun yerine öğretici eğitici oyuncaklar alınmalı küçük sesli kitaplar olabilir
O daha iyi olur
Kesinlikle zarar veriyor bununla da yetinmiyor beyin gelişimini etkiliyor yeğenim yaşadı bu durumu
Allah korusun
Yani bence veriri
Öyle görünüyor
Vereceğini düşünüyorum…
Bencede
evet dikkat etmek lazım
Kesinlikle
Evet zarar verebilir..
Kesinlikle
Evet büyüklere de verir
Doğru
Evet çok zararlı bencede
Kötü bir durum
Verir ya kardeşimin gözü kıpkırmızı olmuştu
Allah korusun
Evet verir
Kesinlikle
Verir.
Öyle düşünüyorum bende
verir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?