Kocamla bi yakınlaşalım dedik. O sırada bebeğimiz ağladı, deli gibi sütüm akmış. Tüm gecelik, sabahlık, çarşaf ne varsa süt oldu. Dondum resmen. Çıkardım geri. 8 aylık oldu, biraz emzirmesem böyle oluk oluk akıyor. Ne zaman normale döner bu?
Güncellemeler
1 yıl
Sorun sütün emzirirken akması değil tabi ki. Sorun bir memeyi emzirirken diğerinden akıp gitmesi. Haliyle hem ziyan oluyor hem de her an göğüs pedi kullanmak zorunda kalıyorum.
Bebeğim 8 aylık oldu ama hala sütüm akıyor. Ne zaman normale döner?
Hiç böyle anne görmemiştim insanda biraz olsun utanma olur ya evli barklı Kadin burada onca erkek içinde memeden süt akıyor cnslk yasayamıyoruz diye bağırıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bir dahaki yakınlaşma bilmem kaç yıl sonra artık 🤣
Pek bilgim yok ama çocuğun en azından 2 yaşına kadar anne sütü alması çok önemli
Beyler kaçtane süt gelen memeleriniz var? Olm herseye bi cevap bi uyuyun la. n
Kesinlikle maşallah hepsi emzikli ana
Allahin sapk cano ya. Bunlar anasina bacisinada sarkan tipler hep
He valla alt tarafı anne sütü dedik buna bile halleniyorlar karaktersizlik ne denir ki
Akar o belirli bir zaman sonra kesilir. Eşimin hala geliyor. Pompala sütü bir kaba al kalsın
Yani 2 yaşına kadar emzik ve 2 yaşına kadar oy emerken de sakın kocan g********** yalamasın
🤣
Sütten açana kadar memede süt doluysa daha çok oluyo tabi
Daha bir yıl devam eder
Bol bol emzir
Emzirme devam ettiği sürece
Ne berekli memen varmış
Kocanin ağzına akıt sütü
Ne kıymetli sütün varmış arkadaş manda sütü mü bu?
Çocuk emiyor tabi kıymetli olur aq git hangi anneye sorarsan sor hepsinin sütü kıymetlidir bir damlası boşa gitsin istemez
Hiç böyle anne görmemiştim insanda biraz olsun utanma olur ya evli barklı Kadin burada onca erkek içinde memeden süt akıyor cnslk yasayamıyoruz diye bağırıyor
bak arkadaşım sanki kimliğimi paylaşıp soru soruyorum. Çok edepliysen bu soruda işin ne bok yiyen.
Şimdi sitgit anandan çıktığın yere geri dön hadi naş
8 ay erken değil mi ya
masallah.
Çilekli mi kakaolu mu süt
Gecelik ile mi yapıyorsunuz
hemen dönmez normale 2 sene sürer